quote:Op maandag 12 september 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker trollen mannen, heerlijk!

Ik vind het een grof schandaalquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.

Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.quote:Op maandag 12 september 2022 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar gooien ze het op, geen politie?

veel groter is die simons nietquote:Op maandag 12 september 2022 14:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker koppen op navelhoogte

Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.quote:Op maandag 12 september 2022 14:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.

Hey Bronson, ouwe zuignap!quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.

eens, kan me er ook zelf niks bij voorstellen iddquote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.
Maar goed, moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.

En weer meer rust voor de volgende wedstrijdquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.

Dat zal de komende tijd wel hard gaan verminderen allemaal met die Charles en de rest van het circus.quote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.

Het is me wat meid.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd

Gaan er nog clubs op trainingskamp tijdens het WK? Lekker team builden.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd

Uitstel is geen afgelasting maar verder eens dat het weer met 2 maten meten is, wordt voor die Engelsen sowieso moeilijk om een datum te vinden zeker als komend weekend de PL er nog een keer uit ligt.quote:Op maandag 12 september 2022 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel enigszins vreemd dat ze die wedstrijd af kunnen lasten zonder dat in dit geval PSV een automatische 0-3 overwinning krijgt. Het is geen wereldwijde tragedie oid.
Niet dat ik die wil overigens, maar dit lijkt me niet echt een normale gang van zaken. Lijkt me ook stug dat een ploeg uit de pak hem beet Poolse of Noorse competitie hier mee had weggekomen.

Ben benieuwd of het ook geaccepteert zou worden wanneer PSV niet genoeg politie op de been zou krijgen vanwege de uitvaart van Arnol Kox.quote:Op maandag 12 september 2022 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel enigszins vreemd dat ze die wedstrijd af kunnen lasten zonder dat in dit geval PSV een automatische 0-3 overwinning krijgt. Het is geen wereldwijde tragedie oid.
Niet dat ik die wil overigens, maar dit lijkt me niet echt een normale gang van zaken. Lijkt me ook stug dat een ploeg uit de pak hem beet Poolse of Noorse competitie hier mee had weggekomen.

Speel die pot zonder toeschouwers, dan heb je geen politie nodig en kan hij gewoon doorgaan. Schema met wedstrijden zit ramvol richting het WK.quote:Op maandag 12 september 2022 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Arsenal te bang
je kunt die wedstrijd niet inhalen, reglementaire 0-3 winst psv graag, uefa

moet de engelse FA vooral doen al dit uitstellen, krijgen ze dadelijk grote problemen met de uefa, boetesquote:Op maandag 12 september 2022 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speel die pot zonder toeschouwers, dan heb je geen politie nodig en kan hij gewoon doorgaan. Schema met wedstrijden zit ramvol richting het WK.

quote:Op maandag 12 september 2022 14:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hey Bronson, ouwe zuignap!
Kijk eens goed, ik zie hier toch echt een bal.
En bal al lang weg? Hoezo is dat relevant? Keeper tegen z’n muil hoeken mag zeker ook gewoon als de bal allang weg is?

Oei, dit uit jouw mond is toch wel confronterend.quote:Op maandag 12 september 2022 16:49 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij achterlijk.

En toch is maar 60% pro koningshuis daaro, ongeveer net zoveel als hier.quote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]

Ik heb meer met Arnol dan met de queen mummy.quote:Op maandag 12 september 2022 17:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De dorpsgek vs de Koningin.
Wat heb jij gesnoven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat erom dat er schijnbaar geen politie is maar dan speel je die wedstrijd toch zonder publiek. Maak van hun probleem niet ons probleem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |