quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het een penalty? Simons gaat zelf laag met zijn mooie hoofd.
Ben benieuwd volgende week
Als Feyenoord z'n niveau haalt en PSV z'n niveau van september haalt een nulletje of 4 denk ik. 3x Dilrosun.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het een penalty? Simons gaat zelf laag met zijn mooie hoofd.
Ben benieuwd volgende week
Waarom duikt die Simons nou met z'n hoofd naar een voet? Wat een totaalidioot.quote:Op maandag 12 september 2022 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor jou nog een keer dan.
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.quote:Op maandag 12 september 2022 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor jou nog een keer dan.
quote:Op maandag 12 september 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom duikt die Simons nou met z'n hoofd naar een voet? Wat een totaalidioot.
Lekker trollen mannen, heerlijk!quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.
quote:Op maandag 12 september 2022 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker trollen mannen, heerlijk!
Ik vind het een grof schandaalquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.
Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.quote:Op maandag 12 september 2022 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar gooien ze het op, geen politie?
veel groter is die simons nietquote:Op maandag 12 september 2022 14:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Lekker koppen op navelhoogte
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.quote:Op maandag 12 september 2022 14:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Best logisch op het moment. Las in een ander topic dat de kist morgen aankomt en ze verwachten miljoenen extra mensen.
Hey Bronson, ouwe zuignap!quote:Op maandag 12 september 2022 13:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
De bal is hier al lang weg. Simons duikt er zelf met zijn hoofd tegenaan.
eens, kan me er ook zelf niks bij voorstellen iddquote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.
Maar goed, moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.
En weer meer rust voor de volgende wedstrijdquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Daar gaat weer geld voor 2000 mensen.
Dat zal de komende tijd wel hard gaan verminderen allemaal met die Charles en de rest van het circus.quote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft mij verbazen hoe erg die Engelsen met dat Koningshuis begaan zijn. Echt ontzettend traditioneel daar nog, veel meer dan in Nederland.
Maar goed, moeten ze lekker zelf weten natuurlijk.
Het is me wat meid.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd
Gaan er nog clubs op trainingskamp tijdens het WK? Lekker team builden.quote:Op maandag 12 september 2022 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En weer meer rust voor de volgende wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |