Wat jij vindt moet je naar de politie brengen dat boeit namelijk helemaal niets.quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat 2 mensen voor de bal gaan en je dan kunt spreken van een ongelukkige botsing. Zeker als de verdediger de bal eerst raakt.
Daar kan ik nog in mee, en dat de verdediger de bal eerst raakt klopt ook. Echter neem je als verdediger met je been op zo'n hoogte gewoon een ontzettend risico en als je dan de pech hebt dat je iemand raakt dan is het al snel een penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat 2 mensen voor de bal gaan en je dan kunt spreken van een ongelukkige botsing. Zeker als de verdediger de bal eerst raakt.
En de volgende geniale oplossing die volgens de spelregels niet kan in deze situatie.quote:Op zondag 11 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kut, ik bedoelde natuurlijk een indirecte.
Ik had een indirecte vrije trap in deze situatie perfect gevonden.
Arme Mulder. Door al die stilstaande fotos lijkt het alsof hij echt een aanslag pleegt en de bal niet eens wilde rakenquote:Op zondag 11 september 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Heuphoogte.
Snoekduik
Ongelukkige botsing![]()
Jongens, ik heb het niet gezien die wedstrijd. Maar naar aanleiding van deze foto kan er echt geen discussie meer zijn hoor. 120% pingel.
Onkunde is heel vaak een reden voor een vrije trap tegen of een kaart. Het is lang niet altijd opzet waardoor een scheids tegen je fluit.quote:Op zondag 11 september 2022 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Mulder. Door al die stilstaande fotos lijkt het alsof hij echt een aanslag pleegt en de bal niet eens wilde raken
Verder gewoon een strafschop ja.
Maar op gevaarlijk spel staat een directe vrije trap. Dus hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 11 september 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah kut, ik bedoelde natuurlijk een indirecte.
Ik had een indirecte vrije trap in deze situatie perfect gevonden.
Het is gevaarlijk spel. Twee zaken zijn dan van belang: hoe hoog wat het been geheven (zeer hoog) en raakte hij het hoofd (ja).quote:Op zondag 11 september 2022 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja het lijkt me duidelijk dat dit niet bepaald “genieten” was nee, deze potquote:Op zondag 11 september 2022 17:43 schreef GGMM het volgende:
Als je dit als PSVer leuk vond zou ik me ernstig zorgen maken.
Vrij irritant figuur jaquote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Penalty was gewoon terecht maar even serieus die xavi Simons is wel een bloedzuiger zeg. Ligt te kermen van de pijn alsof die zojuist bijna onthoofd is, tikt iemand hem aan van kom op sta op en meneer vliegt omhoog om te gaan duwen
5 wedstrijden lijkt me.quote:
Zoals ik het op het plaatje zie, zou ik zeggen dat je er met 5 nog niet eens over mag klagen. Maar goed, heb het verder niet gezien dus het zou ook heel erg mee kunnen vallen.quote:Op zondag 11 september 2022 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel 3 worden oid, mag wel een schorsing krijgen ja.
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.quote:Op zondag 11 september 2022 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ik het op het plaatje zie, zou ik zeggen dat je er met 5 nog niet eens over mag klagen. Maar goed, heb het verder niet gezien dus het zou ook heel erg mee kunnen vallen.
Indien het echt een rake klap is gewoon minstens 5 wedstrijden.
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...quote:Op zondag 11 september 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.
Edit: Hap hap Suarez zal ook wel meer dan 5 hebben gekregen.
Die vent spoort gewoon echt niet, na al zijn recidivisme. Die hadden ze eigenlijk gewoon levenslang moeten schorsen na de tigste keer.quote:Op zondag 11 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...
Neem dan maar gewoon een hapje van Bakkal.
Mwah, dit is erg laag, maar iemand bijten vind ik eerlijk gezegd nog veel lager.quote:Op zondag 11 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vuistslag uitdelen aan een tegenstander die wordt vastgehouden door meerdere andere spelers om daarna weg te rennen...
Neem dan maar gewoon een hapje van Bakkal.
Heeft ook niks met elkaar te maken natuurijk.quote:Op zondag 11 september 2022 21:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dit is erg laag, maar iemand bijten vind ik eerlijk gezegd nog veel lager.
Nutteloze discussie voor in een PSV topic verder natuurlijk.
Eens, flinke schorsing zou niet meer dan terecht zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ook niks met elkaar te maken natuurijk.
Kramer 7 wedstrijden toch?quote:Op zondag 11 september 2022 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me, buiten Kokmeijer/Bouaouzan, niet echt herinneren dat er 5+ wedstrijden gegeven wordt. Maar kan er natuurlijk compleet naast zitten, wel eens dat je met 5 ook niet mag klagen hoor, dit is zo fucking dom en zielig.
Edit: Hap hap Suarez zal ook wel meer dan 5 hebben gekregen.
De bal was hier al door de verdediger gespeeld hè..quote:Op zondag 11 september 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Heuphoogte.
Snoekduik
Ongelukkige botsing![]()
Jongens, ik heb het niet gezien die wedstrijd. Maar naar aanleiding van deze foto kan er echt geen discussie meer zijn hoor. 120% pingel.
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De bal was hier al door de verdediger gespeeld hè..
Goedkope pingel, die natuurlijk andersom nooit op zo’n moment aan RKC zou zijn gegeven.
Nee joh, het verschil met Ajax is veels te groot.quote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.
In de fase waarin PSV nu zit, ook de week voor de wedstrijd tegen Feyenoord, hadden ze deze thuiswedstrijd echt puntverlies moeten lijden. Als PSV dit soort wedstrijden wint dan worden ze kampioen.
PSV zit nu in een mindere fase, als een club in die fase zit moeten ze natuurlijk wel puntverlies lijden. Als ze dan toch blijven winnen wordt het voor Ajax een lastig verhaal. Die zullen hun dip traditioneel tegen het einde van het seizoen krijgen dus dan moet de marge met PSV wel voldoende groot zijn. Dat zie ik nu niet meer gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2022 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh, het verschil met Ajax is veels te groot.
Maar het is wel typisch PSV om zo’n matige wedstrijd toch over de streep te trekken, dat wel ja.
En waarom denk jij dat bij gevaarlijk spel dat relevant is? Want dat is het helemaal niet. Gevaarlijk spel mag nooit. Ook niet om de bal te spelen. Want het is gevaarlijk. En bedoeld om ervoor te zorgen dat je andere spelers niet mogelijk ernstig blesseert.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Goedkope pingel, die natuurlijk andersom nooit op zo’n moment aan RKC zou zijn gegeven.
quote:Op zondag 11 september 2022 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt helemaal, feit blijft dat PSV gewoon wint en de volle drie punten pakt. Dat is zeer teleurstellend en ook typisch PSV, ze hebben pas puntverlies geleden als ze uit het stadion zijn, punten pakken in de laatste minuut is hun specialiteit. Vaak door kwaliteit en dit keer met een beetje geluk.
In de fase waarin PSV nu zit, ook de week voor de wedstrijd tegen Feyenoord, hadden ze deze thuiswedstrijd echt puntverlies moeten lijden. Als PSV dit soort wedstrijden wint dan worden ze kampioen.
Dat de bal gespeeld is, is bij gevaarlijk spel niet relevant. Die voet zit op ruim 1.80 hoogte in een situatie met 2 inkomende spelers.quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een totaaldebielquote:Op zondag 11 september 2022 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV zit nu in een mindere fase, als een club in die fase zit moeten ze natuurlijk wel puntverlies lijden. Als ze dan toch blijven winnen wordt het voor Ajax een lastig verhaal. Die zullen hun dip traditioneel tegen het einde van het seizoen krijgen dus dan moet de marge met PSV wel voldoende groot zijn. Dat zie ik nu niet meer gebeuren.
“Nerveus” ja.quote:Op maandag 12 september 2022 06:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wow. Alles gekocht wat los en vast zit en dan nog nerveus reageren op zo’n opmerking…
En Blind?quote:Op zondag 11 september 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Irriteer me daar ook mateloos aan bij een Tadic of Antony vorig seizoen dat mogen ze van mij direct bestraffen met geel.
Als ik ergens lees van een Leclerc fan dat Verstappen het nog moeilijk gaat krijgen dit seizoen, dan laat ik zo iemand graag in de waan.quote:
Oh, dan mag het wel?quote:Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De jurist van Feyenoord zou dit een duwtje noemenquote:
Kunnen jullie Shreyas niet adopteren? Asking for a friendquote:Op maandag 12 september 2022 07:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik ergens lees van een Leclerc fan dat Verstappen het nog moeilijk gaat krijgen dit seizoen, dan laat ik zo iemand graag in de waan.
Weinig zinvol om dan uit te gaan leggen dat de RB zoveel sneller is dat Verstappen als hij wil iedere Q3 kan vertikken te rijden en dan nog waarschijnlijk iedere race gaat winnen.
Ajax moet gewoon met een straatlengte kampioen worden. Ieder puntverlies in deze competitie is een blamage.
Het was sowieso een penalty. Onberispelijk ingeschoten door de beste speler van de eredivisie.quote:
Dit is helemaal geen 1,80. Keeper is gebukt en Xavi haalt dat niet als hij springt. Duikt ook met z’n hoofd naar beneden en is zelfs nog later bij de bal.quote:Op maandag 12 september 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat de bal gespeeld is, is bij gevaarlijk spel niet relevant. Die voet zit op ruim 1.80 hoogte in een situatie met 2 inkomende spelers.
Gewoon gevaarlijk spel en dat is overal op het veld een overtreding, dus ook in de 16.
Dat maakt de situatie wel anders ja. Als Xavi eerder bij de bal was dan de verdediger is het natuurlijk 100% een penalty.quote:
Dan mag het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2022 07:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat maakt de situatie wel anders ja. Als Xavi eerder bij de bal was dan de verdediger is het natuurlijk 100% een penalty.
Ik denk dat 1.80 meter niet eens zo’n gekke schatting is. De punt van z’n schoen zit ongeveer op dezelfde hoogte als de lengte van Mulder die met z’n andere been op z’n tenen staat met een licht gebogen houding. Maar laten we het op 1.70 meter houden (wat overigens nog steeds veel te hoog is), dan zit de onderkant van z’n voet op 1.40-1.50 meter.quote:Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen 1,80. Keeper is gebukt en Xavi haalt dat niet als hij springt. Duikt ook met z’n hoofd naar beneden en is zelfs nog later bij de bal.
Tuurlijk kan hij worden gegeven, bij ieder contact kan je de beslissing van de scheidsrechter verdedigen. Maar Kramer heeft wel gelijk dat andersom dit soort pingels echt nooit worden gegeven.
Dan blijft er wmb een goedkope pingel over.
Volstrekt belachelijk zeg ik niet, goedkoop.quote:Op maandag 12 september 2022 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die de pingel volstrekt belachelijk vindt neem ik niet serieus.
Dat dit zo'n situatie is waar ie soms wel en soms niet gegeven zou worden kan ik wel in komen, al kan ik me een dergelijke situatie dat ie niet werd gegeven niet direct voor de geest halen.
Dat zeg ik toch indirect ook?quote:Op maandag 12 september 2022 08:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volstrekt belachelijk zeg ik niet, goedkoop.
Typische topclub pingel, die andersom niet zo snel wordt gegeven. En gezien de voorgeschiedenis met deze scheidsrechter niet helemaal uitgesloten dat er stukje ‘goedmaken’ bij zat.
Hij bukte teveel? Ga je Xavi nu verwijten dat hij bukte?quote:Op zondag 11 september 2022 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die jankerd bukte teveel, bal was niet hoog genoeg om te koppen.
Daarbij stond hij met zijn rug naar het doel.
quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Nou, de VUISTSLAG van LAFFE hond Savio lijkt ook de koelkast in te kunnen, wellicht is er nog plaats naast de snoekduik en heuphoogte. Misschien kunnen we nog wat andere beelden opduiken uit de wedstrijd gisteren?
Graag een goedmakertje van vriend Gozubuyuk in volgende wedstrijd van RKC die hij fluit!quote:Op maandag 12 september 2022 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
User Scrummie komt op mij over alsof hij de hele nacht huilend wakker heeft gelegen om het grote onrecht wat RKC is aangedaan.
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.quote:Op maandag 12 september 2022 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Graag een goedmakertje van vriend Gozubuyuk in volgende wedstrijd van RKC die hij fluit!
RKC heeft er wel alles aan gedaan om het enorm op te blazen.
Dan zal hij volgend seizoen wel bij ajax spelenquote:Op maandag 12 september 2022 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.
Overigens doet hij dit in uitwedstrijden tegen de top 3 alijd hè. Is altijd aan het zuigen, aan het etteren en tijd aan het rekken.
Volgens mij is hij nog aan het wegrennen.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Nou, de VUISTSLAG van LAFFE hond Savio lijkt ook de koelkast in te kunnen, wellicht is er nog plaats naast de snoekduik en heuphoogte. Misschien kunnen we nog wat andere beelden opduiken uit de wedstrijd gisteren?
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting, penalty je kan hem geven, denk dat het eerder kwam door Simons die de stervende Braziliaan act deed dan de keeper. Had de scheids niet gefloten denk ik niet dat de VAR hem gecorrigeerd had in dit geval. Uiteindelijk qua kansen ook wel verdiend al blijft het gewoon matig als je het hiervan moet hebben.quote:Op maandag 12 september 2022 09:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die keeper is niet helemaal goed bij zijn paasei. Wat een malloot is dat zeg. Ik wil zelfs zo ver gaan dat ze die penalty niet tegenkrijgen, als hij zich in de wedstrijd gewoon een beetje normaal had gedragen.
Overigens doet hij dit in uitwedstrijden tegen de top 3 alijd hè. Is altijd aan het zuigen, aan het etteren en tijd aan het rekken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon dezelfde vraag voor de 10de keer stellen ipv de vorige paginas doorlezen.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het een penalty? Simons gaat zelf laag met zijn mooie hoofd.
Ben benieuwd volgende week
Ik vond de penalty terecht.quote:Op maandag 12 september 2022 10:06 schreef tja77 het volgende:
Wel veel zure Ajacieden en Feyenoorders hier.
Het zal een optelsommetje zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting, penalty je kan hem geven, denk dat het eerder kwam door Simons die de stervende Braziliaan act deed dan de keeper. Had de scheids niet gefloten denk ik niet dat de VAR hem gecorrigeerd had in dit geval. Uiteindelijk qua kansen ook wel verdiend al blijft het gewoon matig als je het hiervan moet hebben.
Nou, dat kan ik wel voor je uitrekenen hoor. PSV krijgt volgende week een flink pak op de broek.quote:
Zuurquote:
Arsenal én Feyenoord. Kan een heel pijnlijk weekje worden dit. Vrees ervoor..quote:Op maandag 12 september 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik wel voor je uitrekenen hoor. PSV krijgt volgende week een flink pak op de broek.
Marco probeerde een PSV-er een schorsing aan te naaien.quote:Op maandag 12 september 2022 08:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Ho ho, PSV heeft al 136 minuten de 0 weten te houden tegen echte grootmachten. Dit gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 12 september 2022 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Arsenal én Feyenoord. Kan een heel pijnlijk weekje worden dit. Vrees ervoor..
Denk jij dat die verdediger nog hoger kan komen met zijn been? Het is geen ballerina, dus ik zeg: nee.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom was het een penalty? Simons gaat zelf laag met zijn mooie hoofd.
Ben benieuwd volgende week
Volgens mij heeft Marco er flink de tering in dat hij PSV ‘watcher’ is. Krijg altijd het idee dat hij vrij weinig binding met de club heeft.quote:Op maandag 12 september 2022 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marco probeerde een PSV-er een schorsing aan te naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |