Heb acht jaar op Oost gestaan, vak V. Waren wij de jongste. Ik ben nu 30 overigens. Ik werd het een beetje beu toen al die gastjes met dezelfde shirtjes en petjes hun intrede deden. Niet om te zeiken, ze zorgen voor sfeer. Maar toen merkte ik, ondanks dat ik zelf ook nog (relatief) jong ben, dat ik liever naar een ander vak wilde. Echter besloot het groepje waar ik mee ging om ermee te kappen, twee zijn recentelijk vader geworden en de ander werkt vaak in het weekend. Kijk nu alles via ESPN en dat bevalt me wel, belangrijke wedstrijden in de kroeg. Ik woon nu ook in omgeving Nijmegen dus dat maakte het voor mij wat minder zuur om te stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
vakje Fquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
Dat zal den wel de volgende dag zijn. Wellicht ruilen met Volendam - Heerenveen om 20:00 op zondag.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:09 schreef tja77 het volgende:
Dan zal wel met Groningen wel worden geschoven.
PSV is verrotquote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Die hebben betere spelers.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Omdat Benfica beter materiaal heeft.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
leuk dat hij het goed doetquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!
@Shreyas wat is jouw meningquote:Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Benfica beter materiaal heeft.
omdat Benfica spelers wel het loopvermogen hebben om zijn idee van "futebol a toda velocidade" (Vollgas fussbal) in de praktijk uit te voeren.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb er eigenlijk totaal geen zin inquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Benieuwd naar zondag, maar ik vrees met grote vrezen. Het staat namelijk al tijden voor geen meter en ik zie niet in waarom dat zondag opeens anders gaat zijn. We gaan Luuk in ieder geval flink missen. Hopelijk niet net zo'n grote pakkerd op ons broekje als vorig jaar
Waarschijnlijk gewoon met Aad300 gebeld.quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:33 schreef Buitendam het volgende:
Ruudje heeft een week de tijd gehad om die linies op orde te krijgen, mag toch hopen dat dat nu wel opgelost is.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon met Aad300 gebeld.
Feyenoord speelde tegen Graz en werd vorige week nog helemaal scheel getikt. Voetbal blijft toch heerlijk opportunistisch.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Benieuwd naar zondag, maar ik vrees met grote vrezen. Het staat namelijk al tijden voor geen meter en ik zie niet in waarom dat zondag opeens anders gaat zijn. We gaan Luuk in ieder geval flink missen. Hopelijk niet net zo'n grote pakkerd op ons broekje als vorig jaar
Wie is Frank?quote:Op vrijdag 16 september 2022 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://www.ed.nl/psv/psv(...)e-redenen~afc17d376/
#JohnOut #FrankIn
Arnesenquote:
Gewoon een puinhoop dus, net een nieuwe AD aangesteld die z'n TD steunt en dan de TD willen ontslaan zonder consequenties voor de AD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |