Kan aan mij liggen maar ik vond die penalty wel terecht hoor. Overigens had die keeper al rood gehad moeten hebben voor hands tochquote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef bbuddybb het volgende:
Word je toch geholpen door Guzubuyuk.
Los daarvan: wat was het toch weer slecht.
Ja, dat sowiesoquote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Komende 2 potjes tegen Arsenal en Feyenoord gaan overigens wel pijnlijk worden.
Dat is toch geen pingel, man.quote:Op zondag 11 september 2022 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik vond die penalty wel terecht hoor. Overigens had die keeper al rood gehad moeten hebben voor hands toch
quote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het is gewoon gevaarlijk spel. Dat die gozer nauwelijks een halve meter langer is dan Sneijder kan hij ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat is toch geen pingel, man.
Hij schiet de bal weg en raakt Simons daarna, omdat de laatste al dusdanig laag met zijn hoofd staat dat de voet van de RKC-speler hem niet meer kan ontwijken op weg naar de grond.
Dat was inderdaad ook al zo'n rare beslissing.quote:Op zondag 11 september 2022 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En rood voor de bal buiten de 16 met de hand pakken
Die Simons had z'n hoofd gewoon waar je z'n hoofd verwacht. Hij was geen paaseieren aan het zoeken in de zestien of zo.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij schiet de bal weg en raakt Simons daarna, omdat de laatste al dusdanig laag met zijn hoofd staat dat de voet van de RKC-speler hem niet meer kan ontwijken op weg naar de grond.
Het is weer lachwekkend om te zien hoe weinig voetballers echt de spelregels kennen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Simons had z'n hoofd gewoon waar je z'n hoofd verwacht. Hij was geen paaseieren aan het zoeken in de zestien of zo.
100% penalty natuurlijk. Ken je de spelregels soms niet of zo?quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.quote:Op zondag 11 september 2022 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon geven, enigszins makkelijk maar valt echt wel te verantwoorden.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.
Ja, want Feyenoord is goed in vorm.quote:Op zondag 11 september 2022 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt 8-1 maat. Valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord is goed in vorm.
Je eerste zorg die je hebt als PSVer is jezelf afvragen hoe je ooit zo diep gezonken kunt zijn dat je überhaupt PSVer bent.quote:Op zondag 11 september 2022 17:43 schreef GGMM het volgende:
Als je dit als PSVer leuk vond zou ik me ernstig zorgen maken.
Het is wat, iemand support een andere club dan jij doet. Ongelofelijk erg allemaal.quote:Op zondag 11 september 2022 17:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je eerste zorg die je hebt als PSVer is jezelf afvragen hoe je ooit zo diep gezonken kunt zijn dat je überhaupt PSVer bent.
Joey Veerman is een dusdanig huilertje dat hij er wel aan twijfelt om eigen leed te kunnen aankaartenquote:Op zondag 11 september 2022 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
100% penalty natuurlijk. Ken je de spelregels soms niet of zo?
quote:Joey Veerman lijkt ook zijn bedenkingen te hebben bij de strafschop die PSV kreeg in de blessuretijd van de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. De middenvelder gaf na afloop toe dat hij als speler van SC Heerenveen meermaals zulke penalty's tegen kreeg.
Ja leuk. Enorm van genoten. Prachtig.quote:Op zondag 11 september 2022 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Toch leuk om eens aan de andere kant te staan van al het gejank over een strafschop, late goal en zelfs onze spelers halen het bloed weer eens onder de nagels van andere supporters vandaan blijkbaar![]()
En dat allemaal na een kut wedstrijd, waarin we eindelijk weer eens de 0 houden, leuke zondag.
Van het spel valt in ieder geval weinig te genieten, en aangezien ik er 0 vertrouwen in heb dat dat beter gaat worden met deze selectie, moet het maar van de randzaken komen. Tenzij je liever 4 uur per week gefrustreerd en boos voor je TV gaat zitten, zou ik hetzelfde aanraden.quote:Op zondag 11 september 2022 17:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja leuk. Enorm van genoten. Prachtig.
Of, nou ja, gewoon niet kijken omdat je iets anders te doen hebt.quote:Op zondag 11 september 2022 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van het spel valt in ieder geval weinig te genieten, en aangezien ik er 0 vertrouwen in heb dat dat beter gaat worden met deze selectie, moet het maar van de randzaken komen. Tenzij je liever 4 uur per week gefrustreerd en boos voor je TV gaat zitten, zou ik hetzelfde aanraden.
Eens, heb vandaag ook niet gekeken overigens. Blij toe.quote:Op zondag 11 september 2022 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of, nou ja, gewoon niet kijken omdat je iets anders te doen hebt.
Maar misschien ben ik geen echte supporter die alles laat vallen op wedstrijddag om altijd alle wedstrijden te zien.
Heuphoogte, daarmee zeg je het al. Denk even vanuit het perspectief van de verdediger. Bal wordt er in gepompt vanaf de flank en het enige wat je op zo'n moment kunt doen is die bal wegperen. Dit was een belachelijke penalty.quote:Op zondag 11 september 2022 17:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Voet boven heuphoogte, penalty lijkt me terecht.
Daarbij doet Simons nog net geen snoekduik richting die bal. Lijkt me eerder dat hij zelf een potentieel gevaarlijke situatie creëert dan de verdediger dat doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heuphoogte, daarmee zeg je het al. Denk even vanuit het perspectief van de verdediger. Bal wordt er in gepompt vanaf de flank en het enige wat je op zo'n moment kunt doen is die bal wegperen. Dit was een belachelijke penalty.
Aan bijna allesquote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie PSV niet elke wedstrijd maar waar schort het vooral aan volgens de vaste volgers?
Exact dit. Een aanfluiting.quote:Op zondag 11 september 2022 18:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarbij doet Simons nog net geen snoekduik richting die bal. Lijkt me eerder dat hij zelf een potentieel gevaarlijke situatie creëert dan de verdediger dat doet.
Aan kwaliteit.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie PSV niet elke wedstrijd maar waar schort het vooral aan volgens de vaste volgers?
Dat was vorig seizoen vaak ook al zo. Alle ballen richting Gakpo en dan hopen dat hij er wat leuks mee doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zit echt weinig in dit elftal.... Je wint dan wel een paar wedstrijden eenvoudig. Maar als je kijkt naar vandaag. Normaal moet je toch echt wel wat makkelijker winnen van een team als RKC...
Ik zie het echt somber in de komende week, waarin de tegenstand wel wat beter is..
Bij Branthwaite wel.quote:
Er lijkt geen idee achter te zitten. Heb het idee dat er alleen een plan Luuk is. Maar nu Luuk geblesseerd is is het hopen op een bevlieging van een Simons of Gakpo. Verder balletje breed en rustig aan opbouwen. We hebben alleen geen verdedigers die dat kunnen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo heeft iedere club er wel een paar, helaas werkt dat zo in het profvoetbalquote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Penalty was gewoon terecht maar even serieus die xavi Simons is wel een bloedzuiger zeg. Ligt te kermen van de pijn alsof die zojuist bijna onthoofd is, tikt iemand hem aan van kom op sta op en meneer vliegt omhoog om te gaan duwen
Ik ben het zelden met je eens maar hier is niks aan gelogen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Penalty was gewoon terecht maar even serieus die xavi Simons is wel een bloedzuiger zeg. Ligt te kermen van de pijn alsof die zojuist bijna onthoofd is, tikt iemand hem aan van kom op sta op en meneer vliegt omhoog om te gaan duwen
Precies hetzelfde dus als vorig seizoen. Toen was het ook van jaag die bal maar richting Gakpo en dan met z'n allen kijken of hij er wat mee doet.quote:Op zondag 11 september 2022 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er lijkt geen idee achter te zitten. Heb het idee dat er alleen een plan Luuk is. Maar nu Luuk geblesseerd is is het hopen op een bevlieging van een Simons of Gakpo. Verder balletje breed en rustig aan opbouwen. We hebben alleen geen verdedigers die dat kunnen.
M.i. zit er genoeg kwaliteit in de selectie, in ieder geval om makkelijk 2e te moeten kunnen worden. Maar John heeft met name verzaakt om de verdediging te versterken en een 2e spits te halen. En Ruud lukt het (nog) niet om een idee erin te slijpen.
Maar die gigantische ruimtes die blijven vallen, zagen we onder Schmidt ook. Vraag me af waar dat nou precies vandaan komt en waarom dit er niet uit te halen is.
Irriteer me daar ook mateloos aan bij een Tadic of Antony vorig seizoen dat mogen ze van mij direct bestraffen met geel.quote:Op zondag 11 september 2022 18:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens maar hier is niks aan gelogen.
Die keeper geeft een elleboogquote:
Dat moeten ze gaan bestraffen ja, iedere club heeft van die mannetjes rondlopen. Gauw afgelopen als je meerdere keren per weekend geel gaat trekken voor dit soort onzin.quote:Op zondag 11 september 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |