Gelukkig geen kaassmaak nee, gadverdamme. Pizzabitterballen is officieel godenvoer.quote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89, Pizzaballen zijn echt goor. Pizzasmaak hoort niet zo smeuïg te zijn, en er zat te weinig kaassmaak aan. Zou niet weer kopen.
Ik ga kijken of ik Nutellaballen kan uitvinden.quote:Op maandag 5 september 2022 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig geen kaassmaak nee, gadverdamme. Pizzabitterballen is officieel godenvoer.
Niet zo hequote:Op maandag 5 september 2022 19:06 schreef Sked het volgende:
Ah, Sep heeft een .Pro wedstrijdje gewonnen. Zeer indrukwekkend.
SEP IS FANTASTISCH, OOK AL WAS DIT MAAR EEN .PRO WEDSTRIJDJE HIJ LAAT ZIEN DAT HIJ HELEMAAL TERUG ISquote:Op maandag 5 september 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan graag opnieuw formuleren.
Ik wens de boeren Stef Blok of Sander Dekker toe, maar voorlopig krijgen we Carola "Vleesland" Schoutenquote:
Amper een week geleden nog in opspraak geraakt, als beloning meteen doorgeschoven.quote:
Wat wilde Staghouwer doorzetten dan? Hij heeft maandenlang helemaal niks geleverd.quote:Op maandag 5 september 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we eindelijk aantal mensen die willen doorzetten worden ze gemuilkorfd door dhr. Rutte.
Gaaf land
Hij heeft niet veel gedaan nee. Heeft ook wel een enorm kutportefeuille waarvan hij afhankelijk is van hele hoop verschillende ministeries. Je kunt daar alleen maar verzwelgen.quote:Op maandag 5 september 2022 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat wilde Staghouwer doorzetten dan? Hij heeft maandenlang helemaal niks geleverd.
Leest Arnon mee?quote:Op maandag 5 september 2022 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Grunberg acht Sander Schimmelpenninck
Maar dan nog. Na dat vod dat voor perspectief moest doorgaan, stond hij al onder curatele: hij wilde in de herfst een nieuwe brief sturen, de TK zei ‘nee jij komt voor Prinsjesdag met iets nieuws’.quote:Op maandag 5 september 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft niet veel gedaan nee. Heeft ook wel een enorm kutportefeuille waarvan hij afhankelijk is van hele hoop verschillende ministeries. Je kunt daar alleen maar verzwelgen.
quote:Op maandag 6 december 2021 08:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete nazi dan?
Arnon = @AllesKaputt confirmedquote:
Tjaquote:Komende vrijdag zou landbouwminister Henk Staghouwer met een perspectiefbrief komen over de toekomst van de boeren. Hij moest van nagenoeg de voltallige Tweede Kamer zijn ‘huiswerk overdoen’ en met een betere brief komen. De conceptbrief die hij maakte zou echter ‘ondermaats’ zijn, zo bevestigen kabinetsbronnen tegenover deze site. Ook verklaren zij dat de brief ‘te veel leek op de eerste nota’.
quote:Op maandag 5 september 2022 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
[..]
[..]
Arnon = @:alleskaputt confirmed
Fake nieuws, hier is het gewoon droog.quote:
Ik ben zojuist van de aardbodem weggespoeld.quote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fake nieuws, hier is het gewoon droog.
quote:Op maandag 5 september 2022 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
[..]
[..]
Ik snap nooit iets van de tweets van Grunberg. Rare man.quote:Op maandag 5 september 2022 20:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Grunberg acht Sander Schimmelpenninck
En nog 25 gradenquote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Missen we niets aan. Alleen maar aan het treuzelen, daar waar een vdWal tenminste door wilde pakken.quote:
Het was een mooi uurtje hierquote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Enorme aansteller en bovendien de meest overgewaarde schrijver/columnist van Nederland. Oh nee, dat is Tommy Wieringa. Een goede tweede dan.quote:Op maandag 5 september 2022 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap nooit iets van de tweets van Grunberg. Rare man.
Nederlandse literatuur is sowieso problematisch.quote:Op maandag 5 september 2022 21:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Enorme aansteller en bovendien de meest overgewaarde schrijver/columnist van Nederland. Oh nee, dat is Tommy Wieringa. Een goede tweede dan.
Wat onverwachtsquote:Ongewenst gedrag bij F1 in Zandvoort, 'nog nooit zo vernederd gevoeld'
Meer dan twintig vrouwen zeggen dat ze bij de Grand Prix in Zandvoort het slachtoffer zijn geweest van ongewenst gedrag. De meldingen gaan over het maken van ongewenste foto's en video's, nageroepen worden en betast worden aan billen, borsten en buik.
quote:
Heel veel y in plaats van ij en MAX MAX MAX bij Rachel. Dubbel red flag.quote:
Wat is het idee achter die y? Efficiëntie? Gimmick? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 00:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel veel y in plaats van ij en MAX MAX MAX bij Rachel. Dubbel red flag.
Hij is een type Lermontov, een held van onze tijd.quote:Op maandag 5 september 2022 21:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Enorme aansteller en bovendien de meest overgewaarde schrijver/columnist van Nederland. Oh nee, dat is Tommy Wieringa. Een goede tweede dan.
Echt he, heerlijk vind ik dat. Iedereen reageert ook op hem omdat het Arnon Grunberg is maar volgens mij is totaal onduidelijk wat hij aan het doen is. Vind het wel een verfrissende ontregeling op Twitter.quote:Op maandag 5 september 2022 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap nooit iets van de tweets van Grunberg. Rare man.
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.quote:
Mond vol tandenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.
Daarnaast hoor/lees je de afgelopen dagen juist dat het een fantastisch weekend was (even de flare incidenten buiten beschouwing gelaten), zowel qua organisatie, alswel de beleving van de vele aanwezige bezoekers.
Ook heeft de aanwezige politie nauwelijks klachten gehad (slechts een paar klachten over grensoverschrijdend gedrag, oke, dit zijn er nog steeds een paar teveel, maar we kunnen het ook overdrijven).
In mijn ogen is dit puur een middel van TeamLH om Nederlandse fans in een kwaad daglicht te zetten.
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mond vol tanden
Echt schokkend aantal mannen die het daar goed gaan praten. Whataboutisms vliegen je om de oren.
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.
Daarnaast hoor/lees je de afgelopen dagen juist dat het een fantastisch weekend was (even de flare incidenten buiten beschouwing gelaten), zowel qua organisatie, alswel de beleving van de vele aanwezige bezoekers.
Ook heeft de aanwezige politie nauwelijks klachten gehad (slechts een paar klachten over grensoverschrijdend gedrag, oke, dit zijn er nog steeds een paar teveel, maar we kunnen het ook overdrijven).
In mijn ogen is dit puur een middel van TeamLH om Nederlandse fans in een kwaad daglicht te zetten.
Ik ben niet echt een F1-volger, maar op basis van mijn beperkte kennis lijkt Hamilton me ook oprecht best wel een eikelbijter (aannemend dat je op hem doelde). Het is wat te makkelijk om de negatieve sentimenten tegenover hem alleen maar af te schuiven op nationalisme of xenofobie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.
Dat verwacht je toch ook niet zeg. De wereld was een stukje beter geweest als er zondag een meteoriet precies op Zandvoort was gevallen.
In volgorde van ernst hebben we:quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)
De schrijfsels van AG zouden allemaal op de brandstapel beland zijn, om de verkeerde reden. Wat wel voor hem spreekt is dat hij een Duits en een Italiaans ikoon kiest voor zijn verder idiote vergelijking. Verder is SS ook kut en verdient Op1 een enkeltje Madagascar.quote:Op maandag 5 september 2022 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
[..]
[..]
Stukje Stockholmsyndroomquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)
Wel als het om dit soort rare complottheorieën gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fansquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een F1-volger, maar op basis van mijn beperkte kennis lijkt Hamilton me ook oprecht best wel een eikelbijter (aannemend dat je op hem doelde). Het is wat te makkelijk om de negatieve sentimenten tegenover hem alleen maar af te schuiven op nationalisme of xenofobie.
Stukje misantropie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.
Dat verwacht je toch ook niet zeg. De wereld was een stukje beter geweest als er zondag een meteoriet precies op Zandvoort was gevallen.
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel als het om dit soort rare complottheorieën gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fans
Gelukkig mag je ze allebei kut vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weetquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
De figuren die naar Zandvoort gaan zijn ook helemaal geen F1 fans. Het zijn nationalistische, successupportende MAX-fans. Achterlijk feestpubliek dat geen fuck geeft om sport zelf(haha maar F1 is geen sport). Wanneer Max stopt kijkt 99% van dat volk op de tribune geen seconde meer naar F1.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weet![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van misdragende F1 fans gehoord tot dit jaar. Maar dat het proleten zijn in ieder land zou me ook weer weinig verbazen.
Jeetje wat verrassend!quote:
Stukje dierenmishandeling.quote:Het gaat in deze uitspraken om melkveehouderijen die hun vee niet weiden.
Meine gutte, dat gejammer van de altijd jankende rechterflank gaat echt nooit meer ophouden he.quote:
Kutmeneren is één woord.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)d-in-rotterdam~.html
Kan dit?
Dit verwacht je ook niet zeg, de VVD die weer een overheidsinstantie heeft gesaboteerd!quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
"Nederlandse overheid faalt bij ..." heb het gevoel dat deze zin nu elke dag voorbij komt.
Speciaal voor jou nog eentje:quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
"Nederlandse overheid faalt bij ..." heb het gevoel dat deze zin nu elke dag voorbij komt.
Goed voor de innovatie.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef franklop het volgende:
Energielasten vorig jaar x 5 = energielasten op dit moment.
Leuk
Terugverdientijd op zonnepanelen wordt ook wel stuk snellerquote:
Leuk voor de gemiddelde D66- of VVD-stemmer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Terugverdientijd op zonnepanelen wordt ook wel stuk sneller
Is "de overheid" dan de ambtenarij of het kabinet?quote:Op woensdag 7 september 2022 21:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog eentje:
[ twitter ]
Erg mooi dat die goed nieuws show die we allemaal leuk moeten vinden want oh oh oh wat een mooi stadion en wat zingen ze leuk youll never wulk alone in het ravijn dendert, met die megalomane Klopp.quote:
Het leuke rubriek van clubs die niet doorselecteren...quote:Op donderdag 8 september 2022 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi dat die goed nieuws show die we allemaal leuk moeten vinden want oh oh oh wat een mooi stadion en wat zingen ze leuk youll never wulk alone in het ravijn dendert, met die megalomane Klopp.
Voor wie juich jij, buiten ons aller Ajax?quote:Op donderdag 8 september 2022 00:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi dat die goed nieuws show die we allemaal leuk moeten vinden want oh oh oh wat een mooi stadion en wat zingen ze leuk youll never wulk alone in het ravijn dendert, met die megalomane Klopp.
Cambuur. Verder niemand eigenlijk speciaal, vind Real altijd wel een mooie club en vroeger United. En het sympathieke Bayern, één van de weinige topclubs met fatsoenlijk beleid.quote:Op donderdag 8 september 2022 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor wie juich jij, buiten ons aller Ajax?
Johanquote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef Steven184 het volgende:
Gelachen:
„En we zijn alweer ruim drie jaar verder, hè. In de tussentijd heeft het kabinet niets anders gedaan dan traineren. Nu weer met Remkes, die de kritische depositiewaarde eruit wil slopen. Nou, prima, fantastisch voor ons, want dan blijft er geen enkele vergunning meer overeind."
https://www.nrc.nl/nieuws(...)milieuzaken-a4141116
De enige echte GOAT.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef Steven184 het volgende:
Gelachen:
„En we zijn alweer ruim drie jaar verder, hè. In de tussentijd heeft het kabinet niets anders gedaan dan traineren. Nu weer met Remkes, die de kritische depositiewaarde eruit wil slopen. Nou, prima, fantastisch voor ons, want dan blijft er geen enkele vergunning meer overeind."
MOBBEDquote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef Steven184 het volgende:
Gelachen:
Schrijnend...quote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef Steven184 het volgende:
Gelachen:
Wat een God is dit.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:13 schreef Steven184 het volgende:
Gelachen:
Erg goed - want dat is het - verhaal. Vollenbroek - al zeg ik het zelf - is een baas. De natuur - want daar draait het om - heeft een goeie aan hem. Dat mag ik - als objectieve lezer - zeggen toch?quote:
Jij mag dat zeggen! /DeMartquote:Op donderdag 8 september 2022 10:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg goed - want dat is het - verhaal. Vollenbroek - al zeg ik het zelf - is een baas. De natuur - want daar draait het om - heeft een goeie aan hem. Dat mag ik - als objectieve lezer - zeggen toch?
Nog zo'n charmeur aan de macht straks, na koning Droogneuker in Belgie en prins Pils hier!quote:
Definitief einde tijdperk.quote:
Die heb ik ook net opgezet.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Goed excuus om wat goede muziek op te zetten.
Ach, Charles. Of zal die worden overgeslagen?quote:
Slechts 96 jaar geduurd maar goed, het is maar net met wat voor tijdsbesef je leeft.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, dat is dan snel gegaan opeens.
Was het maar omgedraaid inderdaad.quote:
De Queen die Gesink op de finish inhaalt ja.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was het maar omgedraaid inderdaad.
Bodø/Glimt is een leuk ploegje.quote:
Doel je nu op Bodo of Glimt?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Bodø/Glimt is het nieuwe Dnipro Dnipropetrovsk.
J.dejong levert elk jaar weer een wanprestatie.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een prestatie om zoveel jaar op rij met een lachwekkende verdediging te spelen.
Hesselink.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doel je nu op Bodo of Glimt?
@:Mexicanobakker
Dnipro-1 tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2022 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Bodø/Glimt is het nieuwe Dnipro Dnipropetrovsk.
Zo, dan zit het wel echt even allemaal tegen zeg.quote:
Geen idee waarom ze voor zo’n korte naam hebben gekozen als opvolger, in ieder geval beter uitspreekbaarquote:
Dat mag.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik dit een leuk nummer vinden?
Pushbericht 6 minuten uit elkaar, dat is iedereen meteen weer vergeten inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2022 19:48 schreef Szura het volgende:
Piet Schrijvers heeft ook de verkeerde dag uitgekozen, de Kneet overkwam dat ook ooit bij de moord op Van Gogh
En terecht wel.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:19 schreef Steven184 het volgende:
Hebben jullie al een kijkje genomen op Irish Twitter en Black Twitter? Het is daar volop feest.
Hoe denk je dat dat hier gaat als we Bea onder de stenen in Delft gaan stoppen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En terecht wel.
Fascinerend hoe een heel land een massapsychose krijgt omdat er vrouw van 96 is overleden. Stukje cult of personality.
Ik denk dat we in Nederland toch nog net iets nuchterder zijn mbt ons Koningshuis.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat hier gaat als we Bea onder de stenen in Delft gaan stoppen?
In tegenstelling tot mijn Engelse collega's ga ik wel gewoon werken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ga, zoals de traditie dat voorschrijft, de hele dag keihard het 2e deel van Bruckner 7 uit mijn luidsprekers laten knallen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen een paar dagen vrij voor een drijfjacht op het Kroondomein, gevolgt door een feestelijk maal voor het volk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Roxane Knetemann?quote:
Nu je geen FIFA Executives meer kan omkopen krijg je bids op 3 continenten om zoveel mogelijk stemmen binnen te halenquote:
MESTFRAUDEDquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:11 schreef DeeBee het volgende:
Nederland kwam beloftes aan Brussel over bestrijden mestfraude niet na - https://nos.nl/l/2444047
Stukje innovatie door oplichting
Bananenkoninkrijk
Toch niet zo handig, allemaal Feyenoord rejects halen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aan de agressie lag het niet.
[ twitter ]
Met twee benen gestrekt mijn god. Je zou voor minder...quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aan de agressie lag het niet.
[ twitter ]
quote:In een reactie erkent het ministerie dat de bestrijding van mestfraude een belangrijk punt is geweest in de onderhandelingen met Brussel, "dat is duidelijk voor de overheid en de sector".
Dat de beloftes niet volledig zijn nagekomen, wijt het ministerie aan coronamaatregelen en aan longcovidklachten bij mestfraude-inspecteurs.
Hoe kunnen ze nu verwijzen naar Long covid? Volgens minister Ernst Kuipers is dat geen probleem en hoeft er nauwelijks iets mee te gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-mestfraude-niet-na
De nieuwe gaaf land is uit. Carola heeft er jaren niets aan gedaan, maar krijgt nu gelukkig een herkansing hahaha.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)erhaal-bij-dirk-kuytquote:
Oh, dat zag ik voorbij komen ja. Rationaliteit is dan ver te zoeken.quote:Op zondag 11 september 2022 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)erhaal-bij-dirk-kuyt
Ik denk dat het hier over gaat. Rellen bij trainingen is een goed idee als je wilt dat de prestaties beter worden.
Britten zijn knettergek.quote:Op zondag 11 september 2022 21:13 schreef Felagund het volgende:
In het VK mag je ook nu al geen fiets meer vast zetten de komende tijd:
[ twitter ]
Kroegen wel open dus?quote:Op zondag 11 september 2022 22:58 schreef OProg het volgende:
Tegelijk ben ik nu in Londen en is er eigenlijk niks te merken van dit alles in het dagelijks leven.
Alles open behalve evenementen en sport dit weekeinde. Maar vandaag gaan ze in ieder geval weer voetballen. Op straat merk je er op overal Elizabeth posters na eigenlijk niks van.quote:
Nooit meer Jeroen Grueter.quote:Op zondag 11 september 2022 20:35 schreef Szura het volgende:
Goh, ADO-tokkies gonna tokkie, je verwacht het niet. Opdoeken die club, nooit meer over praten.
Gister al 1.5u gestaan, maar vandaag is de meltdown al helemaal compleet zo te zien. BENSCHOPPED.quote:
Zomertoeslag is niet meer geldig, en dan opeens komen er minder beveiligersquote:Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gister al 1.5u gestaan, maar vandaag is de meltdown al helemaal compleet zo te zien. BENSCHOPPED.
Maurits Hendriks.quote:Op maandag 12 september 2022 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb 0 medelijden met iedereen die vaststaat op Schiphol.
Heb je die voor de onthoofdende terreursponsors werkende vervuiler ook weer hoor. Blijf lekker daar joh!!!quote:Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gister al 1.5u gestaan, maar vandaag is de meltdown al helemaal compleet zo te zien. BENSCHOPPED.
Ronald DeeBee vindt dit niet leuk want jij weet heel goed hoe het in mekaar zit.quote:Op maandag 12 september 2022 17:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je die voor de onthoofdende terreursponsors werkende vervuiler ook weer hoor. Blijf lekker daar joh!!!
Paddestoelen worden ondergewardeerd:quote:
Het is moeilijk te geloven dat de voetbalbond bewust een kutvoetballer selecteert als ze van zijn achtergrond wetenquote:
De vraag is of het relevant is of ze het geweten hebben of niet, ze kunnen nog steeds geschorst worden voor het WK.quote:Op maandag 12 september 2022 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven dat de voetbalbond bewust een kutvoetballer selecteert als ze van zijn achtergrond weten
Fraudeurs keihard aanpakken. Algoritmes schijnen handig te zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 19:56 schreef Steven184 het volgende:
De horror dat er iemand misschien iets krijgt wat hij niet verdient:
[ twitter ]
Ach Kuijtquote:
Mijn termijnbedrag ging omlaag deze zomerquote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
Ach termijnbedrag.
3 keer zo hoog, terwijl ik nu wel geld terug krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd hoe lang we de verwarming nog uit kunnen latenquote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
Ach termijnbedrag.
quote:Op maandag 12 september 2022 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn termijnbedrag ging omlaag deze zomerIk snap mijn nieuwe termijnbedrag ook niet, dat is volgens mij met de huidige dagprijs berekend, terwijl ik volgens mij nog tot 1 december nog met een stuk lagere leveringskosten zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zoek de verschillen:quote:Op maandag 12 september 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou erg leuk zijn als al jouw nazi-referenties ook gelijk context hebben.
Sowieso beter zo laag mogelijk zetten en t zelf apart zetten (tenzij je echt niet met geld om kan gaan)quote:Op maandag 12 september 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap mijn nieuwe termijnbedrag ook niet, dat is volgens mij met de huidige dagprijs berekend, terwijl ik volgens mij nog tot 1 december nog met een stuk lagere leveringskosten zit.
Belastingdienst schijnt goede tips te hebben daarvoor.quote:Op maandag 12 september 2022 21:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Fraudeurs keihard aanpakken. Algoritmes schijnen handig te zijn.
Bij mij is de afrekening in december en tot twee weken was de tussenstand dat ik 450 euro zou terugkijken (echt fantastisch). Sinds september echter nieuwe prijzen en nu zou het goed uit moeten komen. Blij dat ik niet eerder het termijnbedrag gecorrigeerd heb.quote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
Ach termijnbedrag.
Ik krijg maar eens per jaar terug.quote:Op maandag 12 september 2022 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Februari dit jaar was een pijnlijke maand, hoge gasrekening. Sinds mei alleen maar geld teruggekregen. Wel een luxepositie met goed geisoleerd huis en zonnepanelen
Nog geen 'slimme meter' ?quote:Op maandag 12 september 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoe weten jullie dat allemaal, ik heb nog geen idee wat ik danwel terugkrijg danwel moet betalen aan het eind van dit jaar.
Geen bericht gehad dat je die gratis kon aanvragen en laten installeren een tijd terug?quote:
Net mijn jaarrekening teruggekregen. Je kan het trouwens bij de meeste energiemaatschappijen gewoon checken door op hun website je huidige meterstanden op te geven.quote:Op maandag 12 september 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoe weten jullie dat allemaal, ik heb nog geen idee wat ik danwel terugkrijg danwel moet betalen aan het eind van dit jaar.
Vast contract van een aantal jaar?quote:Op maandag 12 september 2022 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Mij is aanbevolen om mijn termijnbedrag van 80 euro naar 40 te verlagen, krijg ook honderden euro’s terug. 👌🏻👌🏻
Je kunt toch ook in de meterkast je huidige stand bekijken en vergelijken met de beginstand van je contract?quote:Op maandag 12 september 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Oh wacht ik heb een radiatormeter maar daar snap ik nooit iets van.
Nee altijd variabel gehad.quote:Op maandag 12 september 2022 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Vast contract van een aantal jaar?
Ik heb variabel contract nadat vast contract was afgelopen begin dit jaar en de kosten per unit zijn tenminste verdubbeld sinds toen.
Nee ik heb blokverwarming hier in het complex.quote:Op maandag 12 september 2022 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in de meterkast je huidige stand bekijken en vergelijken met de beginstand van je contract?
Je zit op gas? Hier begint de warmte rekening pas bij 120 euro per maand als vaste kosten, daar boven op komt het verbruik.quote:
Dunno, ik verbruik gewoon weinig denk ik? Ik kook in ieder geval elektrisch.quote:Op maandag 12 september 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zit op gas? Hier begint de warmte rekening pas bij 120 euro per maand als vaste kosten, daar boven op komt het verbruik.
120 vaste kosten, dat is toch veel meer dan normaal?quote:Op maandag 12 september 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zit op gas? Hier begint de warmte rekening pas bij 120 euro per maand als vaste kosten, daar boven op komt het verbruik.
Ja, ik zit hier op een warmenet in deze wijk en moet "huur" betalen voor een hybride warmtepomp.quote:Op maandag 12 september 2022 23:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
120 vaste kosten, dat is toch veel meer dan normaal?
Ja goed, ik ookquote:Op maandag 12 september 2022 22:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik krijg maar eens per jaar terug.
quote:Op maandag 12 september 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit meestal tussen 120-130 kWhquote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel kWh verbruiken jullie gemiddeld per maand?
1250 per jaar, dus iets van 104 per maandquote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
80/90 ongeveerquote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stropeend.quote:Op maandag 12 september 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Door de zonnepanelen een paar honderd negatief.quote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laatste maanden wat hoger door aircoquote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
60-70 kWh, kook op inductie.quote:Op maandag 12 september 2022 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik krijg elke maand een mail met een samenvatting van ons verbruik.quote:Op maandag 12 september 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
Laat ze vooral Frank Lammers achter slot en grendel zettenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk is ONZE Max medeplichtig, preventief oppakken maar
DOEI DOEI JUMBO?quote:
https://nos.nl/l/2444425quote:Het witwassen zou gebeuren via transacties in onroerend goed, autohandel, onverklaarbare stortingen en sponsorcontracten in de motorsport.
Deze blinde Max haat heeft wel iets sneus zo moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2444425
Het Verstappen-woonwagenkamp moet NU binnen gevallen worden!
Jeetje, sinds wanneer nemen we mijn posts serieus.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze blinde Max haat heeft wel iets sneus zo moet ik zeggen.
Is F1 niet autosport ipv motorsport?quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2444425
Het Verstappen-woonwagenkamp moet NU binnen gevallen worden!
Motorsport is de term voor alle gemotoriseerde sport.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is F1 niet autosport ipv motorsport?
Of bedoel je toevallig Herlings?
Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze blinde Max haat heeft wel iets sneus zo moet ik zeggen.
NOS kan er niks van.quote:Dit witwassen gebeurde via onroerend goedtransacties, autohandel, onverklaarbare contante stortingen en sponsorcontracten in de motorcross-sport.
Ik dacht nog even een link met onderstaand te vinden. Dat is immers ook witwassenquote:
Alles onder de rivieren kan niet door de beugel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht nog even een link met onderstaand te vinden. Dat is immers ook witwassen
https://nos.nl/artikel/24(...)al-in-limburgs-ospel
Nou zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Alles onder de rivieren kan niet door de beugel.
Gezellige figuren rondom Ome Fritsjequote:Dat zou gaan om voormalig motorcrosser Theo E. uit Gasteren. Hij werd eerder in verband gebracht met een kroongetuige in het liquidatieproces rond Willem Holleeder.
#ANOUNCETEAMBLANCO!!! Droomplannen met alleen Van Baarle en Kelderman als kopman, aangevuld met overgehevelde talenten van METEC en VolkerWessels.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jeetje, sinds wanneer nemen we mijn posts serieus.
Het is trouwens wel een vrij grote zaak zo te zien.Kan nog wel eens echt impact hebben, zeker als er sponsorcontracten expliciet genoemd worden (ook voor de wielerploeg).
#fvdlivingquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:49 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Komt er een moment van verplichte opname in een kliniek?
Heeft Frits van Eerd via Jumbo met sportsponsoring teveel hooi op de vork genomen, net zoals Dirk Scheringa destijds met DSB Bank?quote:
Dit lijkt me een racistische post.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de evenaar hoe corrupte.
Mensen die oprotten kom vaak ook vanzelf weer terug.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.
Weet je welke mensen er vaak niet terug kwamen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mensen die oprotten kom vaak ook vanzelf weer terug.
Doe niet zo woke johquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me een racistische post.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Donderdag komt seizoen 3 van El Dia Menos Pensado op Netflix.
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
R_R is een bedreiging voor de rechtsstaat
Voor wanneer sta je op de lijst op gedeporteerd te worden?quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.
Geld van Vino aangenomen?quote:Jumbo-topman Frits van Eerd is verwoed autoverzamelaar en racer. Hij heeft meerdere keren de Dakar-rally gereden. Opvallend is dat er eind augustus FIOD-invallen zijn geweest bij bedrijven die gelieerd waren aan de Dakar-rally. Dat hield verband met een onderzoek naar verduisterde Kazachse miljoenen. Of beide invallen met elkaar te maken hebben is op dit moment niet duidelijk. Het Openbaar Ministerie wil nu de inval gaande is, nog niet zeggen waar het naar op zoek is in de villa.
Ik hep op haar gestempt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.
Ah. Het was weer de tijd van de toetsenbord-helden die zogenaamd heel tolerant zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.
Echt heel vermoeiend om te zien, terwijl ze inhoudelijk wel wat te melden hadden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeend je partij is aan het imploderen!
Domme Dilan had gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt heel vermoeiend om te zien, terwijl ze inhoudelijk wel wat te melden hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |