Stukje Stockholmsyndroomquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)
Wel als het om dit soort rare complottheorieën gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fansquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een F1-volger, maar op basis van mijn beperkte kennis lijkt Hamilton me ook oprecht best wel een eikelbijter (aannemend dat je op hem doelde). Het is wat te makkelijk om de negatieve sentimenten tegenover hem alleen maar af te schuiven op nationalisme of xenofobie.
Stukje misantropie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.
Dat verwacht je toch ook niet zeg. De wereld was een stukje beter geweest als er zondag een meteoriet precies op Zandvoort was gevallen.
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel als het om dit soort rare complottheorieën gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fans
Gelukkig mag je ze allebei kut vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weetquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
De figuren die naar Zandvoort gaan zijn ook helemaal geen F1 fans. Het zijn nationalistische, successupportende MAX-fans. Achterlijk feestpubliek dat geen fuck geeft om sport zelf(haha maar F1 is geen sport). Wanneer Max stopt kijkt 99% van dat volk op de tribune geen seconde meer naar F1.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weet![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van misdragende F1 fans gehoord tot dit jaar. Maar dat het proleten zijn in ieder land zou me ook weer weinig verbazen.
Jeetje wat verrassend!quote:
Stukje dierenmishandeling.quote:Het gaat in deze uitspraken om melkveehouderijen die hun vee niet weiden.
Meine gutte, dat gejammer van de altijd jankende rechterflank gaat echt nooit meer ophouden he.quote:
Kutmeneren is één woord.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)d-in-rotterdam~.html
Kan dit?
Dit verwacht je ook niet zeg, de VVD die weer een overheidsinstantie heeft gesaboteerd!quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
"Nederlandse overheid faalt bij ..." heb het gevoel dat deze zin nu elke dag voorbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |