Wat is het idee achter die y? Efficintie? Gimmick? Ik snap het nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 00:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel veel y in plaats van ij en MAX MAX MAX bij Rachel. Dubbel red flag.
Hij is een type Lermontov, een held van onze tijd.quote:Op maandag 5 september 2022 21:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Enorme aansteller en bovendien de meest overgewaarde schrijver/columnist van Nederland. Oh nee, dat is Tommy Wieringa. Een goede tweede dan.
Echt he, heerlijk vind ik dat. Iedereen reageert ook op hem omdat het Arnon Grunberg is maar volgens mij is totaal onduidelijk wat hij aan het doen is. Vind het wel een verfrissende ontregeling op Twitter.quote:Op maandag 5 september 2022 21:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap nooit iets van de tweets van Grunberg. Rare man.
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.quote:
Mond vol tandenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.
Daarnaast hoor/lees je de afgelopen dagen juist dat het een fantastisch weekend was (even de flare incidenten buiten beschouwing gelaten), zowel qua organisatie, alswel de beleving van de vele aanwezige bezoekers.
Ook heeft de aanwezige politie nauwelijks klachten gehad (slechts een paar klachten over grensoverschrijdend gedrag, oke, dit zijn er nog steeds een paar teveel, maar we kunnen het ook overdrijven).
In mijn ogen is dit puur een middel van TeamLH om Nederlandse fans in een kwaad daglicht te zetten.
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mond vol tanden
Echt schokkend aantal mannen die het daar goed gaan praten. Whataboutisms vliegen je om de oren.
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit, ik heb hier ook moeite mee, juist vanwege het feit dat het altijd om Nederlandse fans gaat, of althans: dat beweren de LH fans.
Daarnaast hoor/lees je de afgelopen dagen juist dat het een fantastisch weekend was (even de flare incidenten buiten beschouwing gelaten), zowel qua organisatie, alswel de beleving van de vele aanwezige bezoekers.
Ook heeft de aanwezige politie nauwelijks klachten gehad (slechts een paar klachten over grensoverschrijdend gedrag, oke, dit zijn er nog steeds een paar teveel, maar we kunnen het ook overdrijven).
In mijn ogen is dit puur een middel van TeamLH om Nederlandse fans in een kwaad daglicht te zetten.
Ik ben niet echt een F1-volger, maar op basis van mijn beperkte kennis lijkt Hamilton me ook oprecht best wel een eikelbijter (aannemend dat je op hem doelde). Het is wat te makkelijk om de negatieve sentimenten tegenover hem alleen maar af te schuiven op nationalisme of xenofobie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.
Dat verwacht je toch ook niet zeg. De wereld was een stukje beter geweest als er zondag een meteoriet precies op Zandvoort was gevallen.
In volgorde van ernst hebben we:quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)
De schrijfsels van AG zouden allemaal op de brandstapel beland zijn, om de verkeerde reden. Wat wel voor hem spreekt is dat hij een Duits en een Italiaans ikoon kiest voor zijn verder idiote vergelijking. Verder is SS ook kut en verdient Op1 een enkeltje Madagascar.quote:Op maandag 5 september 2022 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
[..]
[..]
Arnon = @:alleskaputt confirmed
Stukje Stockholmsyndroomquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kwam zelfs van een vrouw. (althans, een vrouw op FOK!)
Wel als het om dit soort rare complottheorien gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fansquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een F1-volger, maar op basis van mijn beperkte kennis lijkt Hamilton me ook oprecht best wel een eikelbijter (aannemend dat je op hem doelde). Het is wat te makkelijk om de negatieve sentimenten tegenover hem alleen maar af te schuiven op nationalisme of xenofobie.
Stukje misantropie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd racistische, seksistische en xenofobe MAX MAX SUPER MAX fans. Alles is de schuld van die gemene zwarte man uit de UK.
Dat verwacht je toch ook niet zeg. De wereld was een stukje beter geweest als er zondag een meteoriet precies op Zandvoort was gevallen.
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel als het om dit soort rare complottheorien gaat terwijl er genoeg voorbeelden zijn van misdragende Nederlandse fans
Gelukkig mag je ze allebei kut vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weetquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar Engelse sportfans kun je ook geen toonbeeld van beschaving noemen, normaal gesproken..
De figuren die naar Zandvoort gaan zijn ook helemaal geen F1 fans. Het zijn nationalistische, successupportende MAX-fans. Achterlijk feestpubliek dat geen fuck geeft om sport zelf(haha maar F1 is geen sport). Wanneer Max stopt kijkt 99% van dat volk op de tribune geen seconde meer naar F1.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan de sport toch? Op Wimbledon worden vrouwen ook niet betast voor zover ik weet![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van misdragende F1 fans gehoord tot dit jaar. Maar dat het proleten zijn in ieder land zou me ook weer weinig verbazen.
Jeetje wat verrassend!quote:
Stukje dierenmishandeling.quote:Het gaat in deze uitspraken om melkveehouderijen die hun vee niet weiden.
Meine gutte, dat gejammer van de altijd jankende rechterflank gaat echt nooit meer ophouden he.quote:
Kutmeneren is n woord.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)d-in-rotterdam~.html
Kan dit?
Dit verwacht je ook niet zeg, de VVD die weer een overheidsinstantie heeft gesaboteerd!quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
"Nederlandse overheid faalt bij ..." heb het gevoel dat deze zin nu elke dag voorbij komt.
Speciaal voor jou nog eentje:quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
"Nederlandse overheid faalt bij ..." heb het gevoel dat deze zin nu elke dag voorbij komt.
Goed voor de innovatie.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:48 schreef franklop het volgende:
Energielasten vorig jaar x 5 = energielasten op dit moment.
Leuk
Terugverdientijd op zonnepanelen wordt ook wel stuk snellerquote:
Leuk voor de gemiddelde D66- of VVD-stemmer.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Terugverdientijd op zonnepanelen wordt ook wel stuk sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |