Paddestoelen worden ondergewardeerd:quote:
Het is moeilijk te geloven dat de voetbalbond bewust een kutvoetballer selecteert als ze van zijn achtergrond wetenquote:
De vraag is of het relevant is of ze het geweten hebben of niet, ze kunnen nog steeds geschorst worden voor het WK.quote:Op maandag 12 september 2022 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven dat de voetbalbond bewust een kutvoetballer selecteert als ze van zijn achtergrond weten
Fraudeurs keihard aanpakken. Algoritmes schijnen handig te zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 19:56 schreef Steven184 het volgende:
De horror dat er iemand misschien iets krijgt wat hij niet verdient:
[ twitter ]
Ach Kuijtquote:
Mijn termijnbedrag ging omlaag deze zomerquote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
Ach termijnbedrag.
3 keer zo hoog, terwijl ik nu wel geld terug krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd hoe lang we de verwarming nog uit kunnen latenquote:Op maandag 12 september 2022 21:56 schreef Felagund het volgende:
Ach termijnbedrag.
3 keer zo hoog, terwijl ik nu wel geld terug krijg.
quote:Op maandag 12 september 2022 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn termijnbedrag ging omlaag deze zomerIk snap mijn nieuwe termijnbedrag ook niet, dat is volgens mij met de huidige dagprijs berekend, terwijl ik volgens mij nog tot 1 december nog met een stuk lagere leveringskosten zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zoek de verschillen:quote:Op maandag 12 september 2022 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou erg leuk zijn als al jouw nazi-referenties ook gelijk context hebben.
Sowieso beter zo laag mogelijk zetten en t zelf apart zetten (tenzij je echt niet met geld om kan gaan)quote:Op maandag 12 september 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap mijn nieuwe termijnbedrag ook niet, dat is volgens mij met de huidige dagprijs berekend, terwijl ik volgens mij nog tot 1 december nog met een stuk lagere leveringskosten zit.
Belastingdienst schijnt goede tips te hebben daarvoor.quote:Op maandag 12 september 2022 21:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Fraudeurs keihard aanpakken. Algoritmes schijnen handig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |