Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze blinde Max haat heeft wel iets sneus zo moet ik zeggen.
NOS kan er niks van.quote:Dit witwassen gebeurde via onroerend goedtransacties, autohandel, onverklaarbare contante stortingen en sponsorcontracten in de motorcross-sport.
Ik dacht nog even een link met onderstaand te vinden. Dat is immers ook witwassenquote:
Alles onder de rivieren kan niet door de beugel.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dacht nog even een link met onderstaand te vinden. Dat is immers ook witwassen
https://nos.nl/artikel/24(...)al-in-limburgs-ospel
Nou zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Alles onder de rivieren kan niet door de beugel.
Gezellige figuren rondom Ome Fritsjequote:Dat zou gaan om voormalig motorcrosser Theo E. uit Gasteren. Hij werd eerder in verband gebracht met een kroongetuige in het liquidatieproces rond Willem Holleeder.
#ANOUNCETEAMBLANCO!!! Droomplannen met alleen Van Baarle en Kelderman als kopman, aangevuld met overgehevelde talenten van METEC en VolkerWessels.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jeetje, sinds wanneer nemen we mijn posts serieus.
Het is trouwens wel een vrij grote zaak zo te zien.Kan nog wel eens echt impact hebben, zeker als er sponsorcontracten expliciet genoemd worden (ook voor de wielerploeg).
#fvdlivingquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:49 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Komt er een moment van verplichte opname in een kliniek?
Heeft Frits van Eerd via Jumbo met sportsponsoring teveel hooi op de vork genomen, net zoals Dirk Scheringa destijds met DSB Bank?quote:
Dit lijkt me een racistische post.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de evenaar hoe corrupte.
Mensen die oprotten kom vaak ook vanzelf weer terug.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.
Weet je welke mensen er vaak niet terug kwamen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mensen die oprotten kom vaak ook vanzelf weer terug.
Doe niet zo woke johquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me een racistische post.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Donderdag komt seizoen 3 van El Dia Menos Pensado op Netflix.
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
R_R is een bedreiging voor de rechtsstaat
Voor wanneer sta je op de lijst op gedeporteerd te worden?quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.
Geld van Vino aangenomen?quote:Jumbo-topman Frits van Eerd is verwoed autoverzamelaar en racer. Hij heeft meerdere keren de Dakar-rally gereden. Opvallend is dat er eind augustus FIOD-invallen zijn geweest bij bedrijven die gelieerd waren aan de Dakar-rally. Dat hield verband met een onderzoek naar verduisterde Kazachse miljoenen. Of beide invallen met elkaar te maken hebben is op dit moment niet duidelijk. Het Openbaar Ministerie wil nu de inval gaande is, nog niet zeggen waar het naar op zoek is in de villa.
Ik hep op haar gestempt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed dat mevrouw Yesilgoz de echte problemen in dit land keihard gaat aanpakken.
Ah. Het was weer de tijd van de toetsenbord-helden die zogenaamd heel tolerant zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan rot je maar op naar je Nattekrant safespace.
Echt heel vermoeiend om te zien, terwijl ze inhoudelijk wel wat te melden hadden.quote:Op dinsdag 13 september 2022 15:46 schreef Mani89 het volgende:
@:Slobeend je partij is aan het imploderen!
Domme Dilan had gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt heel vermoeiend om te zien, terwijl ze inhoudelijk wel wat te melden hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |