Ow hallow, samen delen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC
[ afbeelding ]
Beste titel.quote:
AND TEAR.quote:
Neem ontslag en kom gratis bij mij wonen.quote:
"Gratis".quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem ontslag en kom gratis bij mij wonen.
Gratis, maar niet voor niks.quote:
Tja, het alternatief is werken tot je 67e. Kies maar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In natura betalen bij jou linkt me knap vermoeiend
Of optie drie; een rijke man vinden met een normaal libidoquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, het alternatief is werken tot je 67e. Kies maar.
Waarom normaal als het ook hoog kan..quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of optie drie; een rijke man vinden met een normaal libido.
Jij bent ook singlequote:Op zondag 4 september 2022 00:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom jij single bent op je leeftijd…. No offence….
Dat is optie éénquote:Op zondag 4 september 2022 00:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom normaal als het ook hoog kan..
En 15 jaar jonger dan jij toch? Toch anders bij zo'n jonkie.quote:
Faxie is jong van geestquote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 15 jaar jonger dan jij toch? Toch anders bij zo'n jonkie.
Noem je hem nou infantiel?quote:
Plakseksquote:
Ah, iemand die zichzelf herkent in het profiel en dat subtiel kenbaar maakt.quote:
Dit weekend was de laatste voorstelling in het spookslot volgens mijquote:
Klopt. Vandaag nog in geweest. Wel blij dat we dat vroeg deden. Vanavond rond 21:00 stond er een rij van minimaal 45 minutenquote:Op zondag 4 september 2022 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit weekend was de laatste voorstelling in het spookslot volgens mij![]()
Ben benieuwd wat de nieuwe attractie gaat worden. Hopelijk houden ze de sfeer van het slot intact, want dat is echt een tof gebouw.
Dat was wel te verwachten jaquote:Op zondag 4 september 2022 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Vandaag nog in geweest. Wel blij dat we dat vroeg deden. Vanavond rond 21:00 stond er een rij van minimaal 45 minuten
Succesquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja ik heb een balletje opgegooid in het meetingtopic, nu even afwachten op animo
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topicsquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja ik heb een balletje opgegooid in het meetingtopic, nu even afwachten op animo
Al die begraafplaatsmeets de je nu gemist hebtquote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topics
Zijn wel de beste.quote:Op maandag 5 september 2022 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al die begraafplaatsmeets de je nu gemist hebt
Snel dan!quote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topics
Je PS5 al binnen?quote:
Welk spel ga je als eerst spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog niet zoveel tijd gehad om te spelen.
Geen idee; speel praktisch alleen maar Fallout normaal. Maar wil ook nog wat hebben waar ik wat meer uit PS5 kan halen.quote:
Wachten op God of War Ragnarokquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee; speel praktisch alleen maar Fallout normaal. Maar wil ook nog wat hebben waar ik wat meer uit PS5 kan halen.
Dat.quote:
Cali is pas prachtig om te zienquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat.
En Horizon Forbidden West is ook prachtig om te zien.
Staat hier niet in de PS Store helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali is pas prachtig om te zien
Dat is een exclusive inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat hier niet in de PS Store helaas.
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is een exclusive inderdaad.
Sharing is caringquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.
Zeg dat ook ff tegen STING.quote:
Wel een Yvie. Die valt in dezelfde categorie als Cali.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Wij hebben gelukkig geen playstations in huis
Nee maar tis nogal wat anders dan op et strand zittenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te horen ben je weer van baan gewisseld?
Volgens mij doe je liever iets uploadenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.
Eerst downloaden, anders kun je er geeneens mee spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:58 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij doe je liever iets uploaden
Dit klinkt een beetje als de 'Girlfriend 1.0' golden oldiequote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst downloaden, anders kun je er geeneens mee spelen.
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:36 schreef STING het volgende:
Dit klinkt een beetje als de 'Girlfriend 1.0' golden oldie
Dat ja. Die 30+ dagen waren heerlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Het is hier 30 graden, ik smelt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Was jij vochtig en plakkerig yv?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Beter dit dan een enorme gas rekening. Warmte![]()
Al ging ik vandaag de schuur opruimen en daar was het wel echt vies warm. Plak er nog van.
Hhhnnngggggquote:
STING is alleen nog maar bezig met scriptjes maken voor jullie robothond?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
Wat is ditquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'? Dat is gewoon een variant op iemand 'schattig' noemen. Of ben je schizofreen en gaat dit stiekem over jezelf?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Trut!quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Dit gaat te ver voor me brein….quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'?
me breinquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit gaat te ver voor me brein….
Misschien ben je niet zo stoerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:40 schreef Medusa666 het volgende:
Ik wil gewoon dat iemand een keer zegt dat ik stoer ben ofzo
Dat zou gemeen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Misschien probeer jij mij onzeker te maken
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook gemeen zijn
Hoe laat begint het dansen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik wacht op regendansjes van buurmeisjelekkere lange natte regendansjes
Yoquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Barbusse het volgende:
Behalve de voorspelbare tettenpics requests van AirwiN.
Dan laat de regen maar komenquote:
Je rookt shag en spuugt op de grond?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben wel stoer. Punt. Het was een compliment.. adem in… adem uit
Hoe was jullie dag verder?
Tetten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Barbusse het volgende:
Behalve de voorspelbare tettenpics requests van AirwiN.
Nopequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je rookt shag en spuugt op de grond?
Jazekerquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je nog wel eens frietjes?
Ik ga al met de familiequote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, gaan jullie mee naar de Efteling?
Oiquote:
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Met onbekende mensen naar een omgeving met nog veel meer onbekende mensen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Wij zijn toch ook een beetje familie..quote:
Allemaal dit shirt aan tijdens de meet.quote:Op woensdag 7 september 2022 06:56 schreef gianni61 het volgende:
Wij zijn toch ook een beetje familie..
Lolquote:Op woensdag 7 september 2022 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal dit shirt aan tijdens de meet.
[ afbeelding ]
Het went ook zo snelquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ja. Die 30+ dagen waren heerlijk.
Dit soort vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik dan dit weekend ga doen. Nog nog ff poetsen en dit weekend nieuwe lampjes voor de boon kopen. Die van vorig jaar zijn kapotquote:
Gewoon kaarsen erin.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan dit weekend ga doen. Nog nog ff poetsen en dit weekend nieuwe lampjes voor de boon kopen. Die van vorig jaar zijn kapot
quote:
Damnquote:
quote:
quote:
Een playstation met een xbox?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een Yvie. Die valt in dezelfde categorie als Cali.
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaarquote:
Dat was een eufemisme voor vrouw met een vaginaquote:Op woensdag 7 september 2022 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaar
Ik heb nog wel een Xbox One Xquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Voor mij bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Xbox One XEn een Xbox One
Als je ze wil overnemen, dan mag datquote:
Ik dm je wel als ik meer wil wetenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je ze wil overnemen, dan mag dat
Prima. Ze zijn allebei nog in goede staat, schoon, en met alle kabels. Controller ook inbegrepenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoerquote:
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Lady on the streets...quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Tegan, de gamergirlquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Dat je dit nog moet vragen ..quote:
Hoe ist met Tegan?quote:Op donderdag 8 september 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was geen vraag maar een uitnodiging.
Eigenlijk als vanouds; lekker veel stress van werk met tussendoor wat leuke prive-afsprakenquote:
Nee joh, jij een Playstation, ik een Xbox; resultaat is dat we elkaar aanvullenquote:
Prive afspraken?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk als vanouds; lekker veel stress van werk met tussendoor wat leuke prive-afspraken.
Hoe bevalt het bij de nieuwe werkgever?
Mooi staaltje omdenken.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:13 schreef Tegan het volgende:
Nee joh, jij een Playstation, ik een Xbox; resultaat is dat we elkaar aanvullen. Alles kunnen spelen
.
Meer vrouwen de gamenquote:
Daar is het echt het jaargetijde voor. Tegelijkertijd zie ik weinig interessants voorbij komen in die categorie. Jij wel?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:46 schreef STING het volgende:
Herfst, en gelijk kriebelt het om mezelf weer te immersen in RPG's
Ligt eraan welke RPGquote:Op donderdag 8 september 2022 08:46 schreef STING het volgende:
Herfst, en gelijk kriebelt het om mezelf weer te immersen in RPG's
Dat is mooi balen. Heb je er wel een goed gevoel bij verder?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Prive afspraken?
Tot nu toe heb ik nog niet veel productiefs kunnen doen bij de nieuwe werkgever aangezien ik al een week wacht op een laptop en account en alles
Zolang het niet tijdens F1 is heb ik niets beters te doenquote:Op donderdag 8 september 2022 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi staaltje omdenken.Dit weekend een nude gaming weekend doen samen?
Het kriebelt om Wrath Classic eens aan te slingeren, nostalgie and suchquote:Op donderdag 8 september 2022 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het echt het jaargetijde voor. Tegelijkertijd zie ik weinig interessants voorbij komen in die categorie. Jij wel?
Geen probleem. Ik game wel verder in de tussentijd, of met jou.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:57 schreef Tegan het volgende:
Zolang het niet tijdens F1 is heb ik niets beters te doen.
F1quote:Op donderdag 8 september 2022 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kenniknie.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:58 schreef STING het volgende:
Het kriebelt om Wrath Classic eens aan te slingeren, nostalgie and such
Ik durf er nog geen uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is mooi balen. Heb je er wel een goed gevoel bij verder?
Ook dat is prima nude te bekijkenquote:Op donderdag 8 september 2022 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
The Witcher 3 staat ook nog steeds op het lijstje, maar ik vind nooit genoeg tijd om er echt in te komenquote:
Krijg meteen weer kriebels van de besturing. Meermaals gestart, nooit afgemaakt. Niks voor mij, ik kan er maar niet aan wennen.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef STING het volgende:
The Witcher 3 staat ook nog steeds op het lijstje, maar ik vind nooit genoeg tijd om er echt in te komen
Niet nog een enorme backlog?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het echt het jaargetijde voor. Tegelijkertijd zie ik weinig interessants voorbij komen in die categorie. Jij wel?
Die zien dat toch niet als ze echt F1 fans zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even wat kleedjes regelen voor het nude gamen dan, anders kom ik nooit meer van m'n bank af.
Nude F1 gaan we niet doen, dat ga ik de race-kijk-visite niet aandoen.
Dat idd, ik denk dat dat het ook is, geen geduld (en kennelijk ook niet de interesse) om al die controls me eigen te makenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg meteen weer kriebels van de besturing. Meermaals gestart, nooit afgemaakt. Niks voor mij, ik kan er maar niet aan wennen.
Bang dat ze zich niet meer op de race kunnen concentreren?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even wat kleedjes regelen voor het nude gamen dan, anders kom ik nooit meer van m'n bank af.
Nude F1 gaan we niet doen, dat ga ik de race-kijk-visite niet aandoen.
Ze zijn er meestal al even eerder.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zien dat toch niet als ze echt F1 fans zijn.
Het is wel een chronische single, maar ik ben heel erg z'n type niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bang dat ze zich niet meer op de race kunnen concentreren?
Mwah, een game of 2 ā 3.quote:
Ik ben daar nog steeds in het eerste gebied, wel over-levelledquote:Op donderdag 8 september 2022 09:02 schreef STING het volgende:
[..]
The Witcher 3 staat ook nog steeds op het lijstje, maar ik vind nooit genoeg tijd om er echt in te komen
Matig.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn er meestal al even eerder.
Hoe?!quote:
Hoe dan!?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een chronische single, maar ik ben heel erg z'n type niet.
Ik ben geen petite popje.quote:
Ik heb ook een backlog van tig gamesquote:Op donderdag 8 september 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe?!
Ik ben te gevoelig voor sales geloof ik. En ik heb toch al een Epic account, dus claim alles.
Valt misschien meer op mannenquote:
Ik heb meer dan 200 niet gespeelde games vanuit PSN Plus, met echt wel interessante dingen erbij. Ik weet ook dat ik daar niet de tijd voor ga maken om ze te spelen dus mijn backlog is enkel wat ik serieus wil gaan spelen.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe?!
Ik ben te gevoelig voor sales geloof ik. En ik heb toch al een Epic account, dus claim alles.
Ja, check.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook een backlog van tig gamesKomt wel een beetje een eind in zicht, tot de volgende sale begint
Mja, ok. Maar zelfs dan heb ik nog veel te veel open staan.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 200 niet gespeelde games vanuit PSN Plus, met echt wel interessante dingen erbij. Ik weet ook dat ik daar niet de tijd voor ga maken om ze te spelen dus mijn backlog is enkel wat ik serieus wil gaan spelen.
Daarom ben ik nooit aan dat soort games begonnenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check.
En dan heb ik momenteel ook een beetje een te vol hoofd om een nieuw "verhaal" te starten, dus in praktijk speel ik 's avonds een uurtje Fortnite met vrienden of ik pruts een beetje aan een Sims-huis ofzo.
Ik heb al jaren geen game meer aangeraakt behalve wat hersenloze candy crush achtige dingenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, check.
En dan heb ik momenteel ook een beetje een te vol hoofd om een nieuw "verhaal" te starten, dus in praktijk speel ik 's avonds een uurtje Fortnite met vrienden of ik pruts een beetje aan een Sims-huis ofzo.
Daar gaat mijn kans om je PSN te hosselen.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar zelfs dan heb ik nog veel te veel open staan.
En daar zitten dan ook nog een paar oudere games tussen die ik eigenlijk op m'n PS3 had, maar ik ben gewoon geen consolegamer.
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit aan dat soort games begonnenIk hoe het bij singleplayer vooral
Al ben ik wel zo'n achievementwhore dat ik ze allemaal probeer te verzamelen
Ik speel nog steeds de OG DOOM, met mods. En daar wordt nog steeds voor gemod, briljant.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen game meer aangeraakt behalve wat hersenloze candy crush achtige dingen
Mooier dan dit kan ik het niet samenvatten. Die ruimte wil je in je agenda en je hoofd hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.
Ik heb gewoon een hekel aan na een maand weer eens een game starten en denken van "ja, ehhhh, hoe zat het ook al weer".
Oh, je mag 'm hebben hoor, ik doe er alleen bijzonder weinig mee.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om je PSN te hosselen.
Ja ook mee eens. Moet wel zeggen dat veel games wel een idee geven van waar je naar toe moet, als je al even niet gespeeld hebt. Oude games zijn wat dat betreft een stuk lastigerquote:Op donderdag 8 september 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het is meer dat ik weet dat ik bij een nieuw verhaaltje er gewoon een paar uur goed in wil duiken en doordeweeks wil m'n hoofd dat niet nu. En m'n weekenden zaten zo belachelijk vol dat echt even lekker gamen er ook niet in zat.
Ik heb gewoon een hekel aan na een maand weer eens een game starten en denken van "ja, ehhhh, hoe zat het ook al weer".
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, je mag 'm hebben hoor, ik doe er alleen bijzonder weinig mee.
Ze is ook veel te oud voor Faxie.quote:
Iew, komt faxie in je koffie?quote:
Wolkje melkquote:
Is ook wel zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ook mee eens. Moet wel zeggen dat veel games wel een idee geven van waar je naar toe moet, als je al even niet gespeeld hebt. Oude games zijn wat dat betreft een stuk lastiger
Vooral die oude Final Fantasy games. Een maand of langer niet aangeraakt, start de emulator op en denk, even spelen, vervolgens een uur bezig geweest om uit te vinden waar ik ook weer heen moestquote:Op donderdag 8 september 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook wel zo.![]()
Wat me eraan doet denken dat ik wederom m'n serieus oude game heb laten versloffen. Zo krijg ik 'm nooit af natuurlijk.
Jawel.quote:
Ik kink shame niet, maar niet in míjn koffie.quote:
Er is vaste een niche mensen die geniet van koffie met een vleugje Faxie.quote:
Alsof jij daar problemen mee hebtquote:
Poging om z'n street cred hoog te houden hue hue.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt
A man can dream.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt elke dag weer de hoop dat het hier op een of andere minder![]()
wordt?
Zwart als Faxie's toner zekerquote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Meer als zijn ziel.quote:
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Idem hier. Maar niet alle Xbox games helaasquote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoor
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
Had graag gewild dat ze echt alles BC hadden gemaakt. Maar dat was ook wel wishful thinking.
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2022 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.
Vooral van koffie.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?
Poteeto potaato in dit geval tochquote:
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 september 2022 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Twijfelde vanochtend nog over een Italiaanse bol toen ik in de supermarkt stond
Wat heftigquote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Wat voor soep?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw benquote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli uit eigen tuin. Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli soep met balletjes!quote:Op donderdag 8 september 2022 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die combinatie ken ik niet.
tot je 2 kilo aan het doppen bentquote:Op donderdag 8 september 2022 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw ben
Geen muisarm, maar een doparm.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je 2 kilo aan het doppen bent
Van de winter boontjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |