Dat ja. Die 30+ dagen waren heerlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Het is hier 30 graden, ik smelt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Was jij vochtig en plakkerig yv?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Beter dit dan een enorme gas rekening. Warmte![]()
Al ging ik vandaag de schuur opruimen en daar was het wel echt vies warm. Plak er nog van.
Hhhnnngggggquote:
STING is alleen nog maar bezig met scriptjes maken voor jullie robothond?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
Wat is ditquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'? Dat is gewoon een variant op iemand 'schattig' noemen. Of ben je schizofreen en gaat dit stiekem over jezelf?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Trut!quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Dit gaat te ver voor me brein….quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'?
me breinquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit gaat te ver voor me brein….
Misschien ben je niet zo stoerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:40 schreef Medusa666 het volgende:
Ik wil gewoon dat iemand een keer zegt dat ik stoer ben ofzo
Dat zou gemeen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Misschien probeer jij mij onzeker te maken
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook gemeen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |