Dat ja. Die 30+ dagen waren heerlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Het is hier 30 graden, ik smelt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels veels te koud geworden he
Was jij vochtig en plakkerig yv?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Beter dit dan een enorme gas rekening. Warmte![]()
Al ging ik vandaag de schuur opruimen en daar was het wel echt vies warm. Plak er nog van.
Hhhnnngggggquote:
STING is alleen nog maar bezig met scriptjes maken voor jullie robothond?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
Wat is ditquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al was er ook sprake van spinnen en spinrag
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'? Dat is gewoon een variant op iemand 'schattig' noemen. Of ben je schizofreen en gaat dit stiekem over jezelf?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Trut!quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef Medusa666 het volgende:
Ik had introductieweek en heb een lief meisje ontmoet… maar zij noemde mij telkens “schattig” en ze zei dat ik de schattigste en super lief was op de introductie.
Ze bedoelde het vast lief en ze gaf me wel meerdere complimenten dat ik lief was.. en dat ze blij was dat ik met haar omging… maar ufffghttt
Wie haattttttt het om ook schattig genoemd te worden? Ik heb gewoon het gevoel ermee alsof ik als douchebag wordt gezien ofzo.
Dit gaat te ver voor me brein….quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En het is wel oké dat je haar wegzet als 'lief meisje'?
me breinquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit gaat te ver voor me brein….
Misschien ben je niet zo stoerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:40 schreef Medusa666 het volgende:
Ik wil gewoon dat iemand een keer zegt dat ik stoer ben ofzo
Dat zou gemeen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Misschien probeer jij mij onzeker te maken
Ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ook gemeen zijn
Hoe laat begint het dansen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik wacht op regendansjes van buurmeisjelekkere lange natte regendansjes
Yoquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Barbusse het volgende:
Behalve de voorspelbare tettenpics requests van AirwiN.
Dan laat de regen maar komenquote:
Je rookt shag en spuugt op de grond?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben wel stoer. Punt. Het was een compliment.. adem in… adem uit
Hoe was jullie dag verder?
Tetten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Barbusse het volgende:
Behalve de voorspelbare tettenpics requests van AirwiN.
Nopequote:Op dinsdag 6 september 2022 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je rookt shag en spuugt op de grond?
Jazekerquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je nog wel eens frietjes?
Ik ga al met de familiequote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, gaan jullie mee naar de Efteling?
Oiquote:
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Met onbekende mensen naar een omgeving met nog veel meer onbekende mensen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:27 schreef Faxie het volgende:
Wij zijn toch ook een beetje familie..quote:
Allemaal dit shirt aan tijdens de meet.quote:Op woensdag 7 september 2022 06:56 schreef gianni61 het volgende:
Wij zijn toch ook een beetje familie..
Lolquote:Op woensdag 7 september 2022 07:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal dit shirt aan tijdens de meet.
[ afbeelding ]
Het went ook zo snelquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ja. Die 30+ dagen waren heerlijk.
Dit soort vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ik dan dit weekend ga doen. Nog nog ff poetsen en dit weekend nieuwe lampjes voor de boon kopen. Die van vorig jaar zijn kapotquote:
Gewoon kaarsen erin.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat ik dan dit weekend ga doen. Nog nog ff poetsen en dit weekend nieuwe lampjes voor de boon kopen. Die van vorig jaar zijn kapot
quote:
Damnquote:
quote:
quote:
Een playstation met een xbox?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een Yvie. Die valt in dezelfde categorie als Cali.
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaarquote:
Dat was een eufemisme voor vrouw met een vaginaquote:Op woensdag 7 september 2022 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaar
Ik heb nog wel een Xbox One Xquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Voor mij bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Xbox One XEn een Xbox One
Als je ze wil overnemen, dan mag datquote:
Ik dm je wel als ik meer wil wetenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je ze wil overnemen, dan mag dat
Prima. Ze zijn allebei nog in goede staat, schoon, en met alle kabels. Controller ook inbegrepenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoerquote:
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Lady on the streets...quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Tegan, de gamergirlquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Dat je dit nog moet vragen ..quote:
Hoe ist met Tegan?quote:Op donderdag 8 september 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was geen vraag maar een uitnodiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |