Damnquote:
quote:
quote:
Een playstation met een xbox?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een Yvie. Die valt in dezelfde categorie als Cali.
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaarquote:
Dat was een eufemisme voor vrouw met een vaginaquote:Op woensdag 7 september 2022 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat hier ook onder mijn tv, gebroederlijk naast elkaar
Ik heb nog wel een Xbox One Xquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Voor mij bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Xbox One XEn een Xbox One
Als je ze wil overnemen, dan mag datquote:
Ik dm je wel als ik meer wil wetenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je ze wil overnemen, dan mag dat
Prima. Ze zijn allebei nog in goede staat, schoon, en met alle kabels. Controller ook inbegrepenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoerquote:
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Lady on the streets...quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel echt tho. Ik ga niet uit, drink niet en scheld niet. Behalve met slet en kuthoer![]()
Pick me… choose me…. Love me…
Tegan, de gamergirlquote:Op woensdag 7 september 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dm je wel als ik meer wil weten.
Dat je dit nog moet vragen ..quote:
Hoe ist met Tegan?quote:Op donderdag 8 september 2022 07:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was geen vraag maar een uitnodiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |