Ow hallow, samen delen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC
[ afbeelding ]
Beste titel.quote:
AND TEAR.quote:
Neem ontslag en kom gratis bij mij wonen.quote:
"Gratis".quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem ontslag en kom gratis bij mij wonen.
Gratis, maar niet voor niks.quote:
Tja, het alternatief is werken tot je 67e. Kies maar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In natura betalen bij jou linkt me knap vermoeiend
Of optie drie; een rijke man vinden met een normaal libidoquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, het alternatief is werken tot je 67e. Kies maar.
Waarom normaal als het ook hoog kan..quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of optie drie; een rijke man vinden met een normaal libido.
Jij bent ook singlequote:Op zondag 4 september 2022 00:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom jij single bent op je leeftijd…. No offence….
Dat is optie éénquote:Op zondag 4 september 2022 00:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom normaal als het ook hoog kan..
En 15 jaar jonger dan jij toch? Toch anders bij zo'n jonkie.quote:
Faxie is jong van geestquote:Op zondag 4 september 2022 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 15 jaar jonger dan jij toch? Toch anders bij zo'n jonkie.
Noem je hem nou infantiel?quote:
Plakseksquote:
Ah, iemand die zichzelf herkent in het profiel en dat subtiel kenbaar maakt.quote:
Dit weekend was de laatste voorstelling in het spookslot volgens mijquote:
Klopt. Vandaag nog in geweest. Wel blij dat we dat vroeg deden. Vanavond rond 21:00 stond er een rij van minimaal 45 minutenquote:Op zondag 4 september 2022 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit weekend was de laatste voorstelling in het spookslot volgens mij![]()
Ben benieuwd wat de nieuwe attractie gaat worden. Hopelijk houden ze de sfeer van het slot intact, want dat is echt een tof gebouw.
Dat was wel te verwachten jaquote:Op zondag 4 september 2022 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Vandaag nog in geweest. Wel blij dat we dat vroeg deden. Vanavond rond 21:00 stond er een rij van minimaal 45 minuten
Succesquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja ik heb een balletje opgegooid in het meetingtopic, nu even afwachten op animo
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topicsquote:Op zondag 4 september 2022 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja ik heb een balletje opgegooid in het meetingtopic, nu even afwachten op animo
Al die begraafplaatsmeets de je nu gemist hebtquote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topics
Zijn wel de beste.quote:Op maandag 5 september 2022 13:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al die begraafplaatsmeets de je nu gemist hebt
Snel dan!quote:Op maandag 5 september 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat topic staat blijkbaar al een tijdje niet meer in m'n active topics
Je PS5 al binnen?quote:
Welk spel ga je als eerst spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog niet zoveel tijd gehad om te spelen.
Geen idee; speel praktisch alleen maar Fallout normaal. Maar wil ook nog wat hebben waar ik wat meer uit PS5 kan halen.quote:
Wachten op God of War Ragnarokquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee; speel praktisch alleen maar Fallout normaal. Maar wil ook nog wat hebben waar ik wat meer uit PS5 kan halen.
Dat.quote:
Cali is pas prachtig om te zienquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat.
En Horizon Forbidden West is ook prachtig om te zien.
Staat hier niet in de PS Store helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali is pas prachtig om te zien
Dat is een exclusive inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat hier niet in de PS Store helaas.
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is een exclusive inderdaad.
Sharing is caringquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.
Zeg dat ook ff tegen STING.quote:
Wel een Yvie. Die valt in dezelfde categorie als Cali.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Wij hebben gelukkig geen playstations in huis
Nee maar tis nogal wat anders dan op et strand zittenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te horen ben je weer van baan gewisseld?
Volgens mij doe je liever iets uploadenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou ff je accountgegevens deelt, kan ik haar downloaden.
Eerst downloaden, anders kun je er geeneens mee spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:58 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij doe je liever iets uploaden
Dit klinkt een beetje als de 'Girlfriend 1.0' golden oldiequote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst downloaden, anders kun je er geeneens mee spelen.
Ah, een kennerquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:36 schreef STING het volgende:
Dit klinkt een beetje als de 'Girlfriend 1.0' golden oldie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |