Ze is ook veel te oud voor Faxie.quote:
Iew, komt faxie in je koffie?quote:
Wolkje melkquote:
Is ook wel zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ook mee eens. Moet wel zeggen dat veel games wel een idee geven van waar je naar toe moet, als je al even niet gespeeld hebt. Oude games zijn wat dat betreft een stuk lastiger
Vooral die oude Final Fantasy games. Een maand of langer niet aangeraakt, start de emulator op en denk, even spelen, vervolgens een uur bezig geweest om uit te vinden waar ik ook weer heen moestquote:Op donderdag 8 september 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook wel zo.![]()
Wat me eraan doet denken dat ik wederom m'n serieus oude game heb laten versloffen. Zo krijg ik 'm nooit af natuurlijk.
Jawel.quote:
Ik kink shame niet, maar niet in míjn koffie.quote:
Er is vaste een niche mensen die geniet van koffie met een vleugje Faxie.quote:
Alsof jij daar problemen mee hebtquote:
Poging om z'n street cred hoog te houden hue hue.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij daar problemen mee hebt
A man can dream.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt elke dag weer de hoop dat het hier op een of andere minder![]()
wordt?
Zwart als Faxie's toner zekerquote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig drink ik m'n koffie zwart.
Meer als zijn ziel.quote:
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens geen van beiden, wel een paar Xbox360 spellen die ik dus niet kan spelen.
Idem hier. Maar niet alle Xbox games helaasquote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn speelbaar op mijn Series X hoor
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
Had graag gewild dat ze echt alles BC hadden gemaakt. Maar dat was ook wel wishful thinking.
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2022 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf kan gelukkig niks bedenken dat ik wil spelen maar niet BC is.
Vooral van koffie.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij houdt wel van iets heets en zwarts in je?
Poteeto potaato in dit geval tochquote:
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 september 2022 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Twijfelde vanochtend nog over een Italiaanse bol toen ik in de supermarkt stond
Wat heftigquote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tomaat op brood, komt wel dichtbij zo
Wat voor soep?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heftig ja, ik ga vanavond ook nog eens soep maken, moet niet gekker worden.
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw benquote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli uit eigen tuin. Wat een ongekende luxequote:Op donderdag 8 september 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
goed idee, heb nog broccoli in de tuin
Vanavond eerst sperziebonen in cherry tomatensaus.
Broccoli soep met balletjes!quote:Op donderdag 8 september 2022 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die combinatie ken ik niet.
tot je 2 kilo aan het doppen bentquote:Op donderdag 8 september 2022 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook sperziebonen gehaald. Boontjes doppen heeft iets rustgevend/truttigs waardoor het zowaar lijkt alsof ik een goede huisvrouw ben
Geen muisarm, maar een doparm.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
tot je 2 kilo aan het doppen bent
Van de winter boontjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |