Wat een goede actiequote:Op donderdag 15 september 2022 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hahaha de Democraten zijn weer eens over de zeik dat DeSantis deze keer illegalen op het vliegtuig heeft gezet naar Martha’s vineyard.
Als de illegalen zich gedragen , ze zijn vast voorbeeldigquote:Op donderdag 15 september 2022 19:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, het is altijd een voorrecht om Links de vruchten van hun eigen ideologie te mogen zien plukken.
Zullen ze ooit tot de conclusie kunnen komen dat hun ideologie wellicht niet deugt?
DeSantis kan beter in Florida blijven. De macht hoort bij de staten te zitten, en laat de goede gouverneurs hun staten versterken.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hahaha de Democraten zijn weer eens over de zeik dat DeSantis deze keer illegalen op het vliegtuig heeft gezet naar Martha’s vineyard.
Dat betwijfel ik, immers, voor zo'n inzicht moet je natuurlijk zelfreflectie bezitten. En zoals we weten is dit bij de Amerikaanse progressieve geest bijna altijd geheel afwezig. Als hun belachelijke beleid weer eens mislukt, dan is dat de schuld van de politieke tegenstander en als kiezers niet op hun stemmen, dan zijn die dom, bekrompen en onwetend. Zo blijft men zich op een weg banen door het politieke landschap.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:51 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, het is altijd een voorrecht om Links de vruchten van hun eigen ideologie te mogen zien plukken.
Zullen ze ooit tot de conclusie kunnen komen dat hun ideologie wellicht niet deugt?
Ook weer lekker kwetsbare mensen misbruiken om een punt te maken...quote:Op donderdag 15 september 2022 18:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als het illegalen zijn, is dat niet illegaal om ze verder te smokkelen?
Raar ook dat jij een voorstander hier van bent. Ik dacht dat je net als de Democraten tegen illegale immigratie was.
Inderdaad. Al die Linkse deugers met hun pro-illegalen agenda waar de arme kwetsbare mensen in de grensstaten voor mogen betalen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook weer lekker kwetsbare mensen misbruiken om een punt te maken...
Ook dat, al weet ik niet wat het punt werkelijk is. Democraten tolereren marginaal meer immigratie over het algemeen, maar daarvoor had hij ze naar een willekeurige grote stad in Florida zelf kunnen transporteren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook weer lekker kwetsbare mensen misbruiken om een punt te maken...
quote:§ 274 (8 USC 1324) Bringing in and harboring certain aliens
a.
Criminal penalties
1.
A.Any person who--
i.
knowing that a person is an alien, brings to or attempts to bring to the United States in any manner whatsoever such person at a place other than a designated port of entry or place other than as designated by the Commissioner, regardless of whether such alien has received prior official authorization to come to, enter, or reside in the United States and regardless of any future official action which may be taken with respect to such alien;
ii.
knowing or in reckless disregard of the fact that an alien has come to, entered, or remains in the United States in violation of law, transports, or moves or attempts to transport or move such alien within the United States by means of transportation or otherwise, in furtherance of such violation of law;
iii.
knowing or in reckless disregard of the fact that an alien has come to, entered, or remains in the United States in violation of law, conceals, harbors, or shields from detection, or attempts to conceal, harbor, or shield from detection, such alien in any place, including any building or any means of transportation;
iv.
encourages or induces an alien to come to, enter, or reside in the United States, knowing or in reckless disregard of the fact that such coming to, entry, or residence is or will be in violation of law; or
v.
I.engages in any conspiracy to commit any of the preceding acts, or
II.
aids or abets the commission of any of the preceding acts,
shall be punished as provided in subparagraph (B).
B.
A person who violates subparagraph (A) shall, for each alien in respect to whom such a violation occurs--
i.
in the case of a violation of subparagraph (A)or (v)(I) or in the case of a violation of subparagraph (A)(ii), (iii), or (iv) in which the offense was done for the purpose of commercial advantage or private financial gain, be fined under title 18, imprisoned not more than 10 years, or both;
ii.
in the case of a violation of subparagraph (A)(ii), (iii), (iv), or (v)(II), be fined under title 18, imprisoned not more than 5 years, or both;
iii.
in the case of a violation of subparagraph (A), (ii), (iii), (iv), or (v) during and in relation to which the person causes serious bodily injury (as defined in
section 1365 of title 18
) to, or places in jeopardy the life of, any person, be fined under title 18, imprisoned not more than 20 years, or both; and
iv.
in the case of a violation of subparagraph (A), (ii), (iii), (iv), or (v) resulting in the death of any person, be punished by death or imprisoned for any term of years or for life, fined under title 18, or both.
C.
It is not a violation of clauses (ii) or (iii) of subparagraph (A), or of clause (iv) of subparagraph (A) except where a person encourages or induces an alien to come to or enter the United States, for a religious denomination having a bona fide nonprofit, religious organization in the United States, or the agents or officers of such denomination or organization, to encourage, invite, call, allow, or enable an alien who is present in the United States to perform the vocation of a minister or missionary for the denomination or organization in the United States as a volunteer who is not compensated as an employee, notwithstanding the provision of room, board, travel, medical assistance, and other basic living expenses, provided the minister or missionary has been a member of the denomination for at least one year.
Het idee van de Blauwen is natuurlijk dat al die migranten specifiek in staten zoals Florida en Texas worden opgevangen. Niet in Blauwe staten zelf, en al helemaal niet in de quasi gated communities van de rijke, Blauw-stemmende, 'I trust the science', '#BLM', '🏳️🌈 🏳️⚧️' fantasten. Dan is het ineens niet meer leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Links: Dit is een ~Sanctuary City~!
Ook Links: Illegalen oprotten!
Dat is vreemd, de Democraten doen namelijk niet anders, ze komen makkelijk de grens over en worden vervolgens naar allerlei opvangplekken gebracht.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook dat, al weet ik niet wat het punt werkelijk is. Democraten tolereren marginaal meer immigratie over het algemeen, maar daarvoor had hij ze naar een willekeurige grote stad in Florida zelf kunnen transporteren.
Maar waren het nou illegalen? Voor zover ik weet is het niet toegestaan illegalen verder de VS in te helpen:
[..]
Ja, maar dan doet de federale overheid dat. En de Centrale Autoriteit mag alles.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vreemd, de Democraten doen namelijk niet anders, ze komen makkelijk de grens over en worden vervolgens naar allerlei opvangplekken gebracht.
Er zijn legale opvangplekken voor asielzoekers. Dat is niet iets wat "de Democraten" doen, maar een overheidstaak wat onder Republikeinen en Democraten gebeurt.. Op een later moment wordt bepaald wat de status van een asielzoeker is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vreemd, de Democraten doen namelijk niet anders, ze komen makkelijk de grens over en worden vervolgens naar allerlei opvangplekken gebracht.
Hoe komt dat eigenlijk? Jij lijkt me juist iemand die veel nieuws leest.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er zijn legale opvangplekken voor asielzoekers. Dat is niet iets wat "de Democraten" doen, maar een overheidstaak wat onder Republikeinen en Democraten gebeurt.. Op een later moment wordt bepaald wat de status van een asielzoeker is.
Het kan zijn dat deze mensen inderdaad illegale migranten zijn, maar ik vraag me in die situatie af of deze stunt illegaal is. Of Democraten in het verleden ook zoiets gedaan hebben, waarvan ik niet op de hoogte ben, is niet relevant voor de beantwoording van deze vraag, uiteraard.
Past niet binnen het gewenste narratief dus dan wordt het waarschijnlijk genegeerd. Vuistregel is dat nieuws positief moet zijn over de Blauwen en/of negatief over de Republikeinen. Dit is ook de norm natuurlijk bij de orakels op Twitter zoals Maggie Haberman, de Fox News Kijker, Kyle Griffin, RINO Ron en Acyn.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? Jij lijkt me juist iemand die veel nieuws leest.
Of ze misbruiken om te laten stemmen , dit is wat de hele wereld nodig heeft . Heb je een regel of wet ? Leef die zelf eerst . Ik ben er klaar mee dat mensen zich niet aan hun eigen regels houden of zichzelf daar boven vinden staan . TOP-ACTIEquote:Op zaterdag 17 september 2022 09:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die Linkse deugers met hun pro-illegalen agenda waar de arme kwetsbare mensen in de grensstaten voor mogen betalen.
Klassiek Links, dat dan weer wel.
Is de waarheid te moeilijk of zo, dat je de noodzaak ziet zo af te moeten leiden?quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die Linkse deugers met hun pro-illegalen agenda waar de arme kwetsbare mensen in de grensstaten voor mogen betalen.
Klassiek Links, dat dan weer wel.
Raar om te stellen dat de waarheid te moeilijk zou zijn wanneer ik steeds de waarheid verkondig.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is de waarheid te moeilijk of zo, dat je de noodzaak ziet zo af te moeten leiden?
Zouden ze hier ook moeten doen , het is best een gesloten clubje geworden hier waarbij iedereen elkaar dekt en men zich te goed voelt om zich te verantwoordenquote:Former CIA officer and station chief Scott Uehlinger told Breitbart News on Thursday that intelligence agencies cannot be cleansed of political and partisan corruption unless the president has the unitary power over the federal government's personnel decisions.
Hier zijn niet genoeg facepalms voor.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Raar om te stellen dat de waarheid te moeilijk zou zijn wanneer ik steeds de waarheid verkondig.
Zal wel weer #LinkseLogica zijn ofzo.
Je begrijpt dat het juist politieke corruptie in de hand werkt als iedere nieuwe president alle onwelgevallige ambtenaren zonder reden kan ontslaan en ze dan kan vervangen door zijn eigen marionetten zoals bv deze Uehlinger er makkelijk eentje van Trump zou kunnen zijn die zelf 'ontslag nam' bij de CIA na 'integrity issues'/ eruit gewerkt is? Hij heeft nog een zetel in het Huis proberen te bemachtigen als trouwe Trump-fan maar die verkiezing heeft hij verloren.quote:Op zaterdag 17 september 2022 19:47 schreef Summers het volgende:
Exclusive— Former CIA Station Chief: Intelligence Agencies Cannot ‘Be Reformed’ Unless POTUS Can ‘Fire Every Federal Employee’
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen , het is best een gesloten clubje geworden hier waarbij iedereen elkaar dekt en men zich te goed voelt om zich te verantwoorden![]()
Abbott is daar al een tijdje mee bezig als verkiezingsstunt net als zijn border inspections op drugs dat was die bergen belastinggeld hebben gekost, economische verliezen opleverden maar geen drugs. Of het inzetten van de National Guard bij de grens dat op een groot fiasco uitliep.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik had ook niet van deze stunt geweten, ware het niet dat DeSantis de nationale pers uitnodigde, wat vervolgens door allerhande maga's van de torens geblazen wordt. Ik wist bv. ook niet dat de governor van Texas net zo'n stunt heeft uitgevoerd, waar ik tegenaan liep in een discussie ergens hierover. Migratie staat voor mij behoorlijk laag op de lijst van onderwerpen die me aanspreken.
Ik weet van een eerder geval waar de federale overheid immigranten transporteerde, waar de Republikeins georiënteerde media van roeptoeterde dat het illegale immigranten betrof, maar dat was op basis van een gesprekje met sommige van hen waarin ze dingen zeiden op basis waarvan een asielaanvraag waarschijnlijk afgewezen zou worden, niet op basis van een federaal overheidsdocument of -statement. Nog een reden om sceptisch te zijn over de claim dat het illegalen betrof. Daarbij kan het zijn dat de federale overheid wel degelijk het recht heeft om deze mensen over staatsgrenzen te transporteren, maar goed, de relevante wet heb ik hierboven neergezet, dus schijn je licht erover.
quote:Op zondag 18 september 2022 00:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier zijn niet genoeg facepalms voor.
Je doet alsof er nu een normale situatie is die corruptie in de hand kan werken terwijl de situatie nu is dat het te corrupt is en de macht word misbruikt om politieke tegenstanders op te ruimen.quote:Op zondag 18 september 2022 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het juist politieke corruptie in de hand werkt als iedere nieuwe president alle onwelgevallige ambtenaren zonder reden kan ontslaan en ze dan kan vervangen door zijn eigen marionetten zoals bv deze Uehlinger er makkelijk eentje van Trump zou kunnen zijn die zelf 'ontslag nam' bij de CIA na 'integrity issues'/ eruit gewerkt is? Hij heeft nog een zetel in het Huis proberen te bemachtigen als trouwe Trump-fan maar die verkiezing heeft hij verloren.
Het voordeel van carriere-ambtenaren die blijven ongeacht de kleur van de president is nou juist dat ze in de loop van de jaren een enorme expertise/ ervaring opbouwen waar juist iedere nieuwe president van kan profiteren. Dat Trump ze zonder reden wil kunnen ontslaan heeft meer te maken met zijn frustratie dat er ambtenaren zijn die weigeren zijn corrupte agenda uit te voeren.
Maar de oplossing voor te veel corruptie is dan om de overheid nóg meer zeggenschap te geven over zo'n instantie?quote:Op zondag 18 september 2022 10:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Je doet alsof er nu een normale situatie is die corruptie in de hand kan werken terwijl de situatie nu is dat het te corrupt is en de macht word misbruikt om politieke tegenstanders op te ruimen.
Iemands expertise is niet relevant als diegene corrupt is die moet dan gewoon vertrekken. Er word al jaren gesproken over het opdoeken van de 3 letter agencies en nu kan iedereen zien hoe corrupt ze zijn![]()
Drain the swamp
En wat vind je er zelf van?quote:Op zondag 18 september 2022 10:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Simpen voor de ongekozen ambtenarij is toch wel klassiek Links te noemen.
Alsof er geen president kan zijn die 'zijn macht gebruikt om politieke tegenstanders op te ruimen'.quote:Op zondag 18 september 2022 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar de oplossing voor te veel corruptie is dan om de overheid nóg meer zeggenschap te geven over zo'n instantie?
Wat zijn eigenlijk jouw verwachtingen voor de midterm elections? Ik neem aan je als passioneel supporter van de Blauwen natuurlijk hoopt dat jouw favoriete partij voor een #BlueWave zal zorgen, maar gaat dat ook daadwerkelijk gebeuren denk je?quote:Op zondag 18 september 2022 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alsof er geen president kan zijn die 'zijn macht gebruikt om politieke tegenstanders op te ruimen'.
Nou, dat zijn over het algemeen meer fans van de Democraten als partij. Die steunen ze hartstochtelijk, en dan het liefst de meest progressieve kandidaten. Het kan eigenlijk niet radicaal genoeg wat dat betreft.quote:Op maandag 19 september 2022 15:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
![]()
Zelfs de media twijfelt aan Biden. Dan zal het snel einde oefening zijn voor hem. Alleen hier op het forum zitten nog een aantal fans(al worden dat er steeds minder)
Na 720 jaar werken mag je ook wel een keer met pensioenquote:Op maandag 19 september 2022 15:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
![]()
Zelfs de media twijfelt aan Biden. Dan zal het snel einde oefening zijn voor hem. Alleen hier op het forum zitten nog een aantal fans(al worden dat er steeds minder)
We zitten toch wel in diepe miserie vanwege deze seniele zak.quote:Op maandag 19 september 2022 18:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Na 720 jaar werken mag je ook wel een keer met pensioen
Ik zie hem helemaal niks meer doen , afgelopen uitquote:Op maandag 19 september 2022 20:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We zitten toch wel in diepe miserie vanwege deze seniele zak.
Putin gezien op het SCO? 40 min speech en alle vragen beantwoorden?
Kzie het Biden niet direct doen
Hahaha know your placequote:
Had je een link van die speech? heb een video van 10min gevonden.quote:Op maandag 19 september 2022 20:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2022 21:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Had je een link van die speech?
Ja en dat zie ik Biden idd niet doen , die kan volgens mij de wc niet eens meer vindenquote:Op maandag 19 september 2022 20:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Thx voor de foto zo ziet het er nog treuriger uitquote:
Die zijn ook niet gek na zijn madmen speech en nadat hij trending was op twitter als #pedohitlerquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel goed dat ze Biden ver van de kinderen vandaan hebben gehouden.
Biden was hier verward, want hij had niet meegekregen dat hij nog bedankt zou worden enzo ... zie je als je het hele filmpje kijkt. Trap toch niet in elke Twitter-scheet zeg.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:30 schreef Summers het volgende:
Ladies and Gentlemen may I present to you The president of the United States![]()
[ twitter ]
Jij trapt in elke msm scheet als je gaat doen alsof hij normaal is en ff verward doet , houd op hoorquote:Op vrijdag 23 september 2022 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Biden was hier verward, want hij had niet meegekregen dat hij nog bedankt zou worden enzo ... zie je als je het hele filmpje kijkt. Trap toch niet in elke Twitter-scheet zeg.
Je hebt nog steeds niet het hele filmpje kunnen vindenquote:Op vrijdag 23 september 2022 04:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij trapt in elke msm scheet als je gaat doen alsof hij normaal is en ff verward doet , houd op hoor. Er zijn geen normale filmpjes meer met hem en die gaan ook nooit meer komen .
Uiteraard jij wel . Niks aan de hand hoor , iedereen werkt gemiddeld 720 jaar net als Joe zegt . Hij is duidelijk ziek in zijn hoofd en in de war maar misschien kunnen jullie hem genezen met ontkenning , succesquote:Op vrijdag 23 september 2022 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet het hele filmpje kunnen vinden
Of 'normale' filmpjes? Vreemd hoor, ik wel![]()
Toe maar 'ziek in zijn hoofd' zelfs. Je hebt er echt kijk op! Zeker weer zelf onderzoek gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2022 06:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Uiteraard jij wel . Niks aan de hand hoor , iedereen werkt gemiddeld 720 jaar net als Joe zegt . Hij is duidelijk ziek in zijn hoofd en in de war maar misschien kunnen jullie hem genezen met ontkenning , succes
Dit is normaal voor Joequote:Op donderdag 22 september 2022 19:30 schreef Summers het volgende:
Ladies and Gentlemen may I present to you The president of the United States![]()
[ twitter ]
Echt hè Zijn vrouw zal wel moe zijn om de hele tijd oppasser te spelenquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dit is normaal voor JoeIk hoop dat iemand hem snel uit zn lijden verlost.
quote:Op donderdag 22 september 2022 19:30 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Geweldigquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:40 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik krijg van dit fragment nog steeds de slappe lach
quote:Op vrijdag 23 september 2022 00:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Biden was hier verward, want hij had niet meegekregen dat hij nog bedankt zou worden enzo ... zie je als je het hele filmpje kijkt. Trap toch niet in elke Twitter-scheet zeg.
Waarom was hij hier in de war? Of heeft hij met Xi 17000 mijl afgelegd in het Himalayagebergte?quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:40 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik krijg van dit fragment nog steeds de slappe lach
Ik zeg niet dat hij in dit fragment in de war is, ik vind het alleen vermakelijk dat het voor teleprompter Joe erg lastig is coherent te praten.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:20 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Waarom was hij hier in de war? Of heeft hij met Xi 17000 mijl afgelegd in het Himalayagebergte?
Hihi, je weet hoe het werkt in progressieve kringen: het napapegaaien van het gedicteerde geeft zogenaamd blijk van een hoog IQ, zelf kritisch nadenken en je niet meteen laten meeslepen in zulke narratieven is ketterij en 'intellectuele luiheid'.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, wat lees ik nu toch weer? Iemand die het vergaren van kennis 100% uitbesteedt aan derden vindt het raar dat anderen zelf onderzoek doen?
Hihihi. Bijzonder hoor.
Of je controleert even of zijn bewering wel kloptquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:47 schreef epicbeardman het volgende:
Insidious voter fraud
There are two kinds of voter fraud. One is obvious voter fraud. That's the kind we know about and hear about every day:
- Voting machines programmed to "flip" votes from one candidate to the other.
- Pre-printed bogus ballots stuffed into voting machines to inflate the count.
- Voter participation that exceeds 100% of the number of registered voters in that precinct.
- Observers/poll watchers of one party being ushered out of the tabulation area so that the other side is free to manipulate the totals.
- "Mules" being hired to stuff ballot pickup boxes with additional fraudulent ballots.
- Mysterious boxes of additional ballots — all for one candidate — suddenly materializing in the wee hours of the morning being added to the vote count.
- Legitimate absentee ballots not being counted because they'd likely be for the "wrong" candidate.
- State voting laws and procedures being illegally changed to favor one party over the other.
- Mail-in voting procedures — such as signature matching and verification — being intentionally disregarded as long as the vote is for the "correct" candidate.
These are the most widely known forms of voter fraud. But there is a more insidious form of voter fraud. Evil, deceptive, subtle, and cunning. This kind of fraud is practiced — or even attempted — only at the very highest levels, by real political pros, people who have immersed themselves in a lifetime's dedication to undetectable, completely inconspicuous election-fixing. This is done where one side would never even consider that the other side warrants a fair shot at election victory. The thinking goes, "We've always won, we'll always win, it's our birthright."
Welcome to Massachusetts, World Headquarters for Insidious Voter Fraud. The Democrats are the perpetrators; the Republicans are their victims. Republicans in Mass. are not unlike the hapless Washington Generals to the Democrats' always victorious Harlem Globetrotters.
Here's the latest example. In March 2022, The Democrat-dominated Massachusetts State Legislature passed a new law that gives drivers' licenses to illegal aliens and automatically registers them to vote at the time they get their license. This law, in addition to all the other bad things it cements into place, creates an entirely new pool of bogus Democrat voters. These people will be on the official voters' rolls — so they can vote in elections — but they're not U.S. citizens, and so they are technically not qualified to vote.
Conservatives went wild. This law was never voted on by the people — it was created and pushed through by Democrat politicians to keep Democrats in power with several thousand new fake voters. Opponents started an uphill grassroots signature campaign to get the measure onto the November ballot so the law can be voted on by the whole electorate. Against all odds and despite overwhelming negative coverage by the Massachusetts media, the signature drive proved popular with the average person on the street and garnered two and a half times as many signatures as needed to get on the November ballot.
A win for the Good Guys, right? Not so fast.
For every election, the Massachusetts Secretary of State's Office produces a booklet called "Information for Voters." In this booklet are that year's Ballot Questions, including a thorough explanation of both sides of the issue so voters can be informed and make a good choice. Sounds good, except for one small detail.
The driver's licenses for illegals ballot question is not in the booklet. Why? The booklet says,
As required by state law, this book contains information on ballot questions submitted by July 6, 2022.
Additional ballot questions submitted after the printing deadline may appear on your ballot.
The State never told the signature organizers that there was a "printing deadline" in order for the ballot question to appear in the booklet. The organizers were told that the deadline for verified signatures was early September but were never told that they would long have missed the so-called "printing deadline."
I worked in the consumer electronics products manufacturing world for many decades, in marketing. Some of the product was manufactured domestically; some of it came in from overseas. Many times, there would be last-minute changes to the product's specifications or description. In that case, we'd tell the overseas factory to leave out the owner's manuals. We'd make those last-minute updates to the manuals ourselves, have it printed locally, and slip them into the cartons when the shipment arrived. Simple. Know how long it takes a commercial printer to print several thousand 16- or 32-page owner's manuals? Maybe two days.
The election is November 8, 2022. These Information for Voters booklets could be printed and mailed to a few million households in no time flat. A week. Ten days, tops. We just received it in the mail, so it could easily have been printed as late as early September. The license initiative qualified for the ballot two weeks ago. That question could and should be in this booklet.
But Massachusetts Democrat secretary of state William Galvin, along with the Massachusetts Democratic election machine, didn't want it in the booklet. So they fabricated some arbitrary, uncheckable "printing deadline" — which any business veteran knows is totally fake — and used that as an excuse to exclude a ballot question from the booklet that would very likely go against them. Now, with most voters unaware of the license issue, the question — which will now be sprung by surprise on voters on the ballot since it wasn't in the info booklet — will either be approved by ignorant voters or skipped over altogether by most voters.
This is insidious voter fraud. Democrats do this kind of thing all across the country, and they're really good at it. Republicans need to wake up.
Bron: Americanthinker
Bananenrepubliek
quote:If you are not a citizen, you are not eligible to vote and you should opt out. The RMV, MassHealth, and Health Connector collect information about lawful presence in the United States and they will not submit names to local election officials of any persons they have determined are not U.S. citizens.
Voter registration Massachusetts
Factcheckersquote:Op zaterdag 24 september 2022 16:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe Kijkertje de waarheid van de door haar geposte beweringen verifieert. Vooral wanneer ze tegenstrijdig zijn met de observeerbare realiteit.
Hihi, dat is toch echt fool-proof. Wat als een niet-burger dit negeert?quote:If you are not a citizen, you are not eligible to vote and you should opt out.
Spannend hoor. En wat doen ze met die informatie?quote:The RMV, MassHealth, and Health Connector collect information about lawful presence in the United States
Hihi, dus enkel "local election officials" worden uitgesloten. Dan blijven er toch een hoop mogelijke stemfraudeurs over.quote:and they will not submit names to local election officials
En hoe intensief zou die procedure zijn om te bepalen of iemand een burger is of niet?quote:of any persons they have determined are not U.S. citizens.
Deze is ook grappigquote:Op zaterdag 24 september 2022 20:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
The Leader of the Free world
quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Deze is ook grappig![]()
[ twitter ]
Dan ben je strafbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi, dat is toch echt fool-proof. Wat als een niet-burger dit negeert?
Doorgeven aan de local election officials.quote:[..]
Spannend hoor. En wat doen ze met die informatie?
Je begrijpt het verkeerd. De namen van gerechtigde kiezers die zich geregistreerd hebben om te gaan stemmen en dus al gecontroleerd zijn worden doorgegeven aan de local election officials. Als je naam niet voorkomt op die lijst kan je niet zomaar stemmen.quote:[..]
Hihi, dus enkel "local election officials" worden uitgesloten. Dan blijven er toch een hoop mogelijke stemfraudeurs over.
Zo intensief dat er geen noemenswaardige fraude plaatsvindt.quote:[..]
En hoe intensief zou die procedure zijn om te bepalen of iemand een burger is of niet?
Welke 'juiste' mensen en wat heeft dat voor zin?quote:Wellicht zeer accuraat, want zo kun je een hoop niet-stemgerechtigden in kaart brengen en doorspelen naar de juiste mensen die geen "local election officials" zijn.
Ze hoeven mensen niet te herkennen aangezien ze een lijst met de gegevens van geregistreerde kiezers krijgen.quote:En niet alleen dat, de mensen die de verkiezingen verzorgen zijn niet eens in staat om de niet-stemgerechtigden te herkennen omdat ze die informatie niet krijgen.
Beetje kleuterig om voor de zoveelste keer met dat afgezaagde filmpje van een verspreking van Biden te komen vind je niet? Maar goed je moet natuurlijk wat als je na al die tijd nog steeds geen bewijs van grootschalige fraude kan produceren. Alleen erin geloven kom je niet ver mee in de echte wereld.quote:Hihihi. Top kek.
Klinkt toch wel als een klein onderdeel van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de Amerikaanse geschiedenis.
Never forgetti:
Zojuist geverifieerd dankzij Kijkertje.
Hoe komt het eigenlijk dat jij een rotsvast vertrouwen hebt in deze procedure met de desbetreffende controlemechanismen? Of is dit voornamelijk een resultaat van de uitslag, namelijk dat jouw favoriete politieke partij de winst heeft gepakt? Ik denk het laatste.quote:Op zondag 25 september 2022 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
Je weet blijkbaar niet eens hoe zo'n procedure werkt, je weet niet wat de regels zijn, je weet niet hoe die tot stand zijn gekomen en je weet ook niet wat de ingebouwde controlemechanismen zijn. Maar je hebt wel een rotsvast geloof dat er fraude gepleegd is (of gepleegd gaat worden) en dan natuurlijk vooral door Democraten. Logisch hoor!
Hmm, @QuidProJoe stelt tenminste kritische vragen, jij neemt blind zaken aan van zogenaamd alleswetende bronnen en Twitter orakels. Maar het probleem ligt vervolgens bij degene die kritische vragen stelt, dat zou dan 'intellectuele armoe en luiheid' zijn. Hihi, dit klinkt niet logisch.quote:Op zondag 25 september 2022 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
Man man man wat een intellectuele armoe en luiheid weer
Fijn die linkse safe heavens! Krijg je van 20+ jaar democratisch bewind en burgemeesters! Achterstand steden met veel drugsgebruik, net zoals Parijs, Stockholm en Amsterdam.quote:Nearly 40 Shot, Six Killed, During Weekend in Mayor Lori Lightfoot’s Chicago
The Sun-Times’ Chicago homicide database shows that 508 people were killed in the city January 1, 2022, through September 25, 2022.
On Monday morning, ABC 7 / Chicago Sun-Times reported the weekend totals for shooting victims was 38, seven of whom had succumbed to their wounds.
quote:Op maandag 26 september 2022 21:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Beetlejuices chicago weekend statistieken
[..]
Fijn die linkse safe heavens! Krijg je van 20+ jaar democratisch bewind en burgemeesters! Achterstand steden met veel drugsgebruik, net zoals Parijs, Stockholm en Amsterdam.
Trump heeft helemaal geen recht om die documenten mee te nemen. Ze zijn eigendom van het Nationaal Archief of ze nou wel of niet gedeclassificeerd zijn.quote:
quote:The PRA gives a former president certain rights to access and limit access to the documents in the possession of the United States, but it rules out the possibility of a former president possessing presidential records after his presidential term.
Bron
Jack Goldsmith heeft dat artikel gemaakt, die gast wordt rijk van Trump met zijn boeken over hem en interviews, statements.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump heeft helemaal geen recht om die documenten mee te nemen. Ze zijn eigendom van het Nationaal Archief of ze nou wel of niet gedeclassificeerd zijn.
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jack Goldsmith heeft dat artikel gemaakt, die gast wordt rijk van Trump met zijn boeken over hem en interviews, statements.
Die gasten hebben geen carriere zonder koning Trump. Fake news.
Honderden artikelen met Jack Goldsmith over Trump, die gast heeft een orangemanbad syndroom.
Als al die lui zich nou eens zo bezig hielden met de huidige crimineel die er zit, die voor een volledige economische crash zorgt over de wereld. Maar nee, orangemanbad. Of putinmanbad.
So what? Wat heeft dat te maken met de juistheid van de bewering van Tom Fitton in zijn tweet?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef epicbeardman het volgende:
Twitter account van Jack Goldsmith gaat serieus alleen maar over onze Ultra Maga Koning Trump, obsessief much? of agenda? allemaal zo corrupt als de pest.
In de pocket bij de democRATS, on da payroll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om de vraag wie er gelijk heeft en in dit geval is dat duidelijk Jack Goldsmith die erop wijst wat er in de PRA staat over waar een ex-president recht op heeft. Dat is nl de wet waar hij zich aan moet houden.
In die wet staat dat de documenten overgedragen moeten worden aan de NARA:En dat een ex-president toegang kan verkrijgen tot die documenten, niet dat hij ze mag bezitten zoals Tom Fitton beweert.quote:The Presidential Records Act (PRA) of 1978, 44 U.S.C. ß2201-2209, governs the official records of Presidents and Vice Presidents that were created or received after January 20, 1981 (i.e., beginning with the Reagan Administration). The PRA changed the legal ownership of the official records of the President from private to public, and established a new statutory structure under which Presidents, and subsequently NARA, must manage the records of their Administrations. The PRA was amended in 2014, which established several new provisions.En dat dat zo is blijkt ook wel uit een aantal wetten die het in bezit hebben van overheidsdocumenten strafbaar stellen (waar bv Assange en Snowden voor veroordeeld zijn), die Trump dus duidelijk overtreden heeft en op grond waarvan de rechter een huiszoekingsbevel goedkeurde.quote:Establishes a process by which the President may restrict and the public may obtain access to these records after the Preside office; specifically, the PRA allows for public access to Presidential records through the Freedom of Information Act (FOIA) beginning five years after the end of the Administration, but allows the President to invoke as many as six specific restrictions to public access for up to twelve years.
Over corrupt gesproken. Als er eentje corrupt is, is het Trump wel
[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 28-09-2022 23:16:43 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal gestoord, ook die moeders van laatste filmpje, maarja wat wil je met 24/7 hatemongering tegen boze oranje man. Aan kop van kind kan je al zien dat ze nu al boos is op Trump dankzij mama.
Die arme mensen worden continue bang gemaakt door het nieuws en zijn erg vatbaar voor dit soort prikkels blijkbaar, ze kunnen niet objectief een eigen mening vormen en zoeken samenhorigheid en iets om naar te wijzen.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |