Als ik wist dat ze zou komen dan...quote:
Dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wist dat ze zou komen dan...
Dat klinkt wel spannend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny is onze ViV el capitano
Een sloep, een verse, we hebben hem net twee weken, hiervoor hadden we een consoleboot, maar deze sloep is fijnquote:
Is een liedje...quote:
pics?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sloep, een verse, we hebben hem net twee weken, hiervoor hadden we een consoleboot, maar deze sloep is fijn
Moonie!quote:
Hoi daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moonie!![]()
Hoe gaat het met jou? Ik las van de week dat je nog steeds heel goed bezig bent. Chapeau hoor
Topper!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi daar![]()
Met mij gaat wel oke, ik ga volgende week weer beginnen op het pension!![]()
Ja lekker in beweging blijven![]()
Hoe issie met jou??
Als hij niet meer kan posten dan waren ze ontevreden.quote:
Je verwacht het niet hè.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik weer even aan het bankhangen ben word het weer druk hier
ik doe daar soort van vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topper!![]()
Wat ga je doen op het pension? Dat heb ik dus gemist
Leuk! Is dat met alleen honden of ook nog andere dieren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ik doe daar soort van vrijwilligerswerk
Ook andere dieren, maar ik doe eigenlijk alleen dingen met de hondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Is dat met alleen honden of ook nog andere dieren?
De honden boffen maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ook andere dieren, maar ik doe eigenlijk alleen dingen met de honden
Waarop zal hij hem gekregen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarop zal hij hem gekregen hebben.
Ik ben niet zo van de vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
toch is die Scarlett best wel geil @:greysbones
maar daisyquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vrouwen![]()
Beetje ordinair en teveel fake
Ik ga voor de mannenquote:
Maken badeendjes ook een kans? Dit vraag ik voor een vriend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga voor de mannen
Daisy is gewoon een leuke chick niet fake etc
Ben meer van de eckte mannenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maken badeendjes ook een kans? Dit vraag ik voor een vriend.
Idem ditoquote:
Heb je haar ook weer.quote:
Greysie! Lieveling!quote:
Trouble is back jaquote:
Gewoon zn gangetjequote:
Wat is dit voor een gelul?quote:
De waarheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?quote:
Wapperdewapquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Ik snap de eerste helft al niet.quote:
Dat Marco gecancelled isquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aanquote:
Aan wie ligt dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap de eerste helft al niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Aah dus Jesse heeft gelijkquote:
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hèquote:
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aan![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hè
Madammen met een bontjas zijn gemeenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bijna kerst
en omdat Urbanusgod tribute:
maar dan in een heavy metal bontjasjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
Ik heb hem ook nog geen moment gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophouden
Hottentot hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
KlaverYasser...what's in a name hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeft
Ja die heb ik weleens gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan in een heavy metal bontjasje
Politici die hun naam vernederlandsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
KlaverYasser...what's in a name hè?![]()
Urbanus fans in the housequote:
Ook niet echt woke van meneertje Klaverquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Politici die hun naam vernederlandsen
Ik vind er wel wat van
Net zoals het verhaal dat Marokkanen mee hebben geholpen om ons land te bevrijden in de 2de wereldoorlog.quote:
Vera bergkamp weet er alles vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet echt woke van meneertje Klaver
quote:Slecht nieuws voor liefhebbers: wijn wordt fors duurder, maar dat komt niet door slechte oogst
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
Inspector Deisyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
belg gespotquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.
Komt het wel op neer ja
Trusten Greysiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Zo maar eens bedje opzoeken
Eens op tijd naar bed
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Slaap lekker greys.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Bruchetta makenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:01 schreef FranticDJ het volgende:
2 kilo snoeptomaten gekregen
en ik hou niet zo van tomaten
Is dit een verkapte 'kom niet naar hier' richting vluchtelingen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nt-hoger-in-augustus
13,6 % inflatie
@:Haags
Wat wonen we toch in een geweldig land
Als je hem zo wil lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'kom niet naar hier' richting vluchtelingen?
NEXIT nuquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
13,6 % inflatie
Gelukkig zijn ze nu plannen aan het maken voor max 7% inflatiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
13,6 % inflatie
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu plannen aan het maken voor max 7% inflatie
Die is nog aan het nagenieten van het kelder genotquote:
Hello,quote:
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.quote:
Dat valt reuze mee toch nu, tis 23 gradenquote:
Staat hier best veel wind/ Wordt hard trappenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk joh straks lekker rondje fietsen
Hier nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier best veel wind/ Wordt hard trappen
for the recordquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.
Waarom zou je die afzweren, lekker gebruiken als je het warm hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.
Lucky you dat wordt niet hard trappen dusquote:
We zijn hard op weg naar de 27 in de slaapkamer.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
for the record
hoe heet is dat dan?
neem aan dat je het wel weer makkelijker koel krijgt nuquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn hard op weg naar de 27 in de slaapkamer.
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je die afzweren, lekker gebruiken als je het warm hebt
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.
Dat dusquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem aan dat je het wel weer makkelijker koel krijgt nu
aangezien het in de avond koeler is
alhoewel ze voor het weekend weer plakweer voorspellenquote:
Mooi, ik ben toch niet thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
alhoewel ze voor het weekend weer plakweer voorspellen
zo ver ben ik nog nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
@:FranticDJ
aflevering 8 seizoen 7
Geen tijd om via een ipad te kijken ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet
straks ook naar de kringspier van de maas voor een dag of 3-4
Af en toe wel om lekker te racenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you dat wordt niet hard trappen dus
heb geen viaplay meer he dus kan alleen zien wat ze op fox uitendenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen tijd om via een ipad te kijken ofzo?
Aaah ja vergeet ik elke keerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb geen viaplay meer he dus kan alleen zien wat ze op fox uitenden
Nou, gezien de weersvoorspelling valt het nog even te bezien of het leuk gaat wordenquote:
Ga je naar Zandvoort ?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, gezien de weersvoorspelling valt het nog even te bezien of het leuk gaat worden
Nou de warmte kan je niet opslaan tot de winter. Het koelt inderdaad in de avond uren wel af, maar in huis kan het nog lang warm b ljiven dat merk ik hier ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.
IK zat van de week even buiten het was 24 gr en ik vond he tgewoon koud, zo snel wen je aan die warmtequote:
Dat het op een dag als vandaag al overal waar ik loop aanvoelt alsof het 25+ is zegt eigenlijk wel genoeg over warmteopslag in de stedenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de warmte kan je niet opslaan tot de winter. Het koelt inderdaad in de avond uren wel af, maar in huis kan het nog lang warm b ljiven dat merk ik hier ook.
Er hoeft maar even zon op te staan en hoppa
Is best wel verschil dan iddquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zat van de week even buiten het was 24 gr en ik vond he tgewoon koud, zo snel wen je aan die warmte
Dat is zeker waar, maar ik weet uit ervaring dat als het eenmaal koud is je niets meer aan deze warmte hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het op een dag als vandaag al overal waar ik loop aanvoelt alsof het 25+ is zegt eigenlijk wel genoeg over warmteopslag in de steden
En op mijn balkon in de schaduw is het ook 27 graden. Dat was echt nooit gelukt als we niet net uit een hele warme zomer waren gekomen.
Ja, dat is zeker een verschil. Kan je nagaan hoe snel je er aan wentquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is best wel verschil dan idd
Had je gelezen van de studenten die met een studieschuld in het buitenland gingen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn heel veel scholieren op het laatste moment nog even bezig met hun Duozaakjes in orde brengen
Nee, ik wilde alleen maar kijken of ik nog een lening kan aanvragen voor na septemberquote:
Helden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen van de studenten die met een studieschuld in het buitenland gingen wonen?
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krantquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen maar kijken of ik nog een lening kan aanvragen voor na september
Antwoord is nee, dus ik denk dat ik na morgen recht heb op energietoeslag.
Nee, alleen in Delft en Nijmegen(?).quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krant
Ik vind het nogal wat dat DUO dit zomaar mag doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helden.
Beetje jammer van het nieuws van hoe Duo reageert.
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn heel veel scholieren op het laatste moment nog even bezig met hun Duozaakjes in orde brengen
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 gradenquote:
scherpquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 graden
46 graden wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
22,5 graad is niet scherp maar gewoon lekker
nee dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Of telt het niet als de zon op je thermometer schijnt? #dtv
Dat is niet buiten, dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Misschien bedoel ik wel gaspit buitenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Zal ik jou eens een kwartiertje boven het fornuis houden, kijken of je het dan nog niet vind tellenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Heb je ook dikke wokbrander?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staat
Niet een extreem dikke maar wel een wokbranderquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook dikke wokbrander?
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet een extreem dikke maar wel een wokbrander
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.
Zag je het? Heb even kip gewoktquote:
Hey IJsdraakjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door hemarookworst op 31-08-2022 17:04:33 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga verse maiskolf halen van de grootgruttert, lekker kluivenlekker flossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het altijd lentequote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op advies van de tandartsassistente
Ben je in de hoek?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:12 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens een vreettentje zoeken in de kringspier van de maas
Ja zag het gisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones https://www.instagram.com/p/Chaie6yMYzM/ en die reactie van Gary
Stoerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga mijn endeldarm morgenvroeg lekker laten acclimatiseren onder de baas zijn tijd
Is niks stoers aan, is gewoon rustig aan de werkdag beginnenquote:
Hihi poep.!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is niks stoers aan, is gewoon rustig aan de werkdag beginnen
Wil je ook in ons app groepje om poep en plas tips en tricks uit te wisselen?quote:
Ja graagquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je ook in ons app groepje om poep en plas tips en tricks uit te wisselen?
Je nummer was 06-extrazuur toch?quote:
Ach dat moet je met een schepje zout suikerklontje nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je nummer was 06-extrazuur toch?
Die bolle? Aka @Haags ?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen bij die bolle eten.. benieuwd of iwanius er is
Kap nou eens om die bosmongool er steeds bij te halen.quote:
FG labs tochquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen bij die bolle eten.. benieuwd of iwanius er is
Moet jij weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch verdomme treurig dat ik nu de airco aan heb staan
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap nou eens om die bosmongool er steeds bij te halen.
Plofkorn?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd of ik morgen onverteerde stukjes maïs heb
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga verse maiskolf halen van de grootgruttert, lekker kluivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
als ik mais eet dan komt het er uit als een mitrailleurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd of ik morgen onverteerde stukjes maïs heb
Maar je vind mais zo ontzettend lekker dat je het toch gewoon blijft eten? Het is de heftige buikpijnen wel waard zegmaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik mais eet dan komt het er uit als een mitrailleur
incl heftige buikpijnen
neequote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar je vind mais zo ontzettend lekker dat je het toch gewoon blijft eten? Het is de heftige buikpijnen wel waard zegmaar?
Ah ok, dus je eet het allang niet meer? Had het ff verkeerd begrepen/geïnterpreteerd danquote:
Kwam je zelf weer bij of vonden ze je met de broek op de enkels?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
afgelopen jaar 1x out gegaan tijdens het offeren
correct, al jaren niet meerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah ok, dus je eet het allang niet meer? Had het ff verkeerd begrepen/geïnterpreteerd dan
kwam zelf weer bijquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam je zelf weer bij of vonden ze je met de broek op de enkels?
Ben je er ondertussen al een beetje uitgekomen mbv die privékliniek wat er aan de hand is met je darmen etc?quote:
Bleef je wel netjes op de pot of kreeg je kleinste kamertje een bruin verflaagje?quote:
nog in progressquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben je er ondertussen al een beetje uitgekomen mbv die privékliniek wat er aan de hand is met je darmen etc?
lag met mn harses tegen de wastafelquote:Op donderdag 1 september 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bleef je wel netjes op de pot of kreeg je kleinste kamertje een bruin verflaagje?
Aiquote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lag met mn harses tegen de wastafel
Stoppen met het eten van producten waar gist(extract) in zit en gefermenteerde/lang gerijpte producten, en ook geen schimmels(paddestoelen en champignons enzo) en sojaproducten meer.quote:Op donderdag 1 september 2022 00:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog in progress
maar ze vinden het wel een patroon, dat als ik weer eens enorme last van mn darmen heb, gelijk een schimmel/gistinfectie op mn rug heb.
ja we gaan het meemaken wat er uit komtquote:Op donderdag 1 september 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stoppen met het eten van producten waar gist(extract) in zit en gefermenteerde/lang gerijpte producten, en ook geen schimmels(paddestoelen en champignons enzo) en sojaproducten meer.
Komt er op neer dat je voortaan in de supermarkt bij alles wat voorverpakt is de ingrediënten moet lezen, zal je verbazen in hoeveel voedsel ze gistextract douwenis een smaakversterker net zoals MSG, maar MSG is door Brussel een E-nummer geworden, en mag dus niet meer onbeperkt worden toegevoegd. Soja zelfde verhaal.
Een hoop dingen zal je dus nooit meer kunnen eten, maar er blijft genoeg over gelukkig, glutenvrij is wat dat betreft nog beperkter![]()
Succes ermee iig![]()
Hoor regelmatig dat die stomazakken lekken en mensen helemaal of hun bed er onder zittenquote:Op donderdag 1 september 2022 07:30 schreef dud0r het volgende:
Je darmen verwijderen en met een stoma lopen![]()
Iets wat je niet hebt kan je ook geen last van hebben
Maar je hebt geen last van je darmen meer.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor regelmatig dat die stomazakken lekken en mensen helemaal of hun bed er onder zitten
Dan heb je daar weer last van
Dan moeten ze je alle darmen weghalen, heb ik nog nooit gehoord, weet niet of er mensen zijn die helemaal geen darmen meer hebben?quote:Op donderdag 1 september 2022 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je hebt geen last van je darmen meer.
Nooit gezien bij mensen die een stoma hebben dat hun hele bed er onder zat. Ligt aan de manier van bevestigen.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor regelmatig dat die stomazakken lekken en mensen helemaal of hun bed er onder zitten
Dan heb je daar weer last van
Een kennis van mij heeft het regelmatig.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nooit gezien bij mensen die een stoma hebben dat hun hele bed er onder zat. Ligt aan de manier van bevestigen.
Okequote:Op donderdag 1 september 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft het regelmatig.
Een overbuurman had het vaak.
En mijn dochter verteld dat het wel vaker voorkomt dat het fout gaat
Zelf geen ervaring alleen van horen zeggen.
at ga je laten zettenquote:
Ik heb geen idee waar het aan ligt, van een hoor ik wel eens dat de zak in de slaap te vol raakt en dat het er dan langsloopt. OOk van die zelfde persoon dat hij her vaak uit moet in de nacht om de zak te verschonen.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:29 schreef Moonlight het volgende:
Bij de mensen waarvan ik de stoma verzorgd heb, hadden ze nooit hun hele bed er onder zitten. Hij werd altijd goed bevestigd, dus ik dacht altijd dat het aan de manier van bevestigen lag, maar het zou dus ook aan de zak zelf kunnen liggen? ..
Ja dat zou idd kunnen heb er zelf verder ook geen ervaring mee alleen de mensen die ik verzorgd had.quote:Op donderdag 1 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het aan ligt, van een hoor ik wel eens dat de zak in de slaap te vol raakt en dat het er dan langsloopt. OOk van die zelfde persoon dat hij her vaak uit moet in de nacht om de zak te verschonen.
Het schijnt, ( van horen zeggen) dat mensen met een stoma in de nacht veel ontlasting produceren.
Verder zelf geen ervaring mee, zoals ik al zei van horen zeggen
Vast welquote:Op donderdag 1 september 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Is met een zere schouder wakker worden door vermoedelijk verkeerde houding een teken van ouderdom?
Nu al, wordt wat als je echt ouder wordtquote:Op donderdag 1 september 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Is met een zere schouder wakker worden door vermoedelijk verkeerde houding een teken van ouderdom?
Denk niet dat ik daar veel aan heb.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Iemandnog behoefte aan een baarmoeder
Gratis over te nemen
Had gekund..quote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel aan heb.
Zelfs in dat geval had ik er vrij weinig aan gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had gekund..
misschien wil je ipv een nattekat liever een nattepoes zijn
Nou jaquote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs in dat geval had ik er vrij weinig aan gehad.
Zelfdequote:Op donderdag 1 september 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar?
Die gaan direct door de papierversnipperaar?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
WOO/WOB-verzoeken binnenkrijgen
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaan direct door de papierversnipperaar?
Meteen de geheime archieven in dan?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen
450? DAT IS FANTASTISCHquote:Op donderdag 1 september 2022 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet vooruit te branden en zit al aan mijn 450ste kop koffie van vandaag![]()
Het is wel fantastisch lekkere koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |