Urbanus fans in the housequote:
Ook niet echt woke van meneertje Klaverquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Politici die hun naam vernederlandsen
Ik vind er wel wat van
Net zoals het verhaal dat Marokkanen mee hebben geholpen om ons land te bevrijden in de 2de wereldoorlog.quote:
Vera bergkamp weet er alles vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet echt woke van meneertje Klaver
quote:Slecht nieuws voor liefhebbers: wijn wordt fors duurder, maar dat komt niet door slechte oogst
Wachtquote:
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
Inspector Deisyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
belg gespotquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.
Komt het wel op neer ja
Trusten Greysiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Zo maar eens bedje opzoeken
Eens op tijd naar bed
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Slaap lekker greys.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Bruchetta makenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:01 schreef FranticDJ het volgende:
2 kilo snoeptomaten gekregen
en ik hou niet zo van tomaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |