De waarheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?quote:
Wapperdewapquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Ik snap de eerste helft al niet.quote:
Dat Marco gecancelled isquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aanquote:
Aan wie ligt dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap de eerste helft al niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Aah dus Jesse heeft gelijkquote:
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hèquote:
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aan![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hè
Madammen met een bontjas zijn gemeenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bijna kerst
en omdat Urbanusgod tribute:
maar dan in een heavy metal bontjasjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
Ik heb hem ook nog geen moment gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophouden
Hottentot hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
KlaverYasser...what's in a name hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeft
Ja die heb ik weleens gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan in een heavy metal bontjasje
Politici die hun naam vernederlandsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
KlaverYasser...what's in a name hè?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |