Als ik wist dat ze zou komen dan...quote:
Dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wist dat ze zou komen dan...
Dat klinkt wel spannend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Franny is onze ViV el capitano
Een sloep, een verse, we hebben hem net twee weken, hiervoor hadden we een consoleboot, maar deze sloep is fijnquote:
Is een liedje...quote:
pics?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een sloep, een verse, we hebben hem net twee weken, hiervoor hadden we een consoleboot, maar deze sloep is fijn
Moonie!quote:
Hoi daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moonie!![]()
Hoe gaat het met jou? Ik las van de week dat je nog steeds heel goed bezig bent. Chapeau hoor
Topper!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoi daar![]()
Met mij gaat wel oke, ik ga volgende week weer beginnen op het pension!![]()
Ja lekker in beweging blijven![]()
Hoe issie met jou??
Als hij niet meer kan posten dan waren ze ontevreden.quote:
Je verwacht het niet hè.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik weer even aan het bankhangen ben word het weer druk hier
ik doe daar soort van vrijwilligerswerkquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Topper!![]()
Wat ga je doen op het pension? Dat heb ik dus gemist
Leuk! Is dat met alleen honden of ook nog andere dieren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ik doe daar soort van vrijwilligerswerk
Ook andere dieren, maar ik doe eigenlijk alleen dingen met de hondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Is dat met alleen honden of ook nog andere dieren?
De honden boffen maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ook andere dieren, maar ik doe eigenlijk alleen dingen met de honden
Waarop zal hij hem gekregen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarop zal hij hem gekregen hebben.
Ik ben niet zo van de vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
toch is die Scarlett best wel geil @:greysbones
maar daisyquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vrouwen![]()
Beetje ordinair en teveel fake
Ik ga voor de mannenquote:
Maken badeendjes ook een kans? Dit vraag ik voor een vriend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga voor de mannen
Daisy is gewoon een leuke chick niet fake etc
Ben meer van de eckte mannenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maken badeendjes ook een kans? Dit vraag ik voor een vriend.
Idem ditoquote:
Heb je haar ook weer.quote:
Greysie! Lieveling!quote:
Trouble is back jaquote:
Gewoon zn gangetjequote:
Wat is dit voor een gelul?quote:
De waarheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?quote:
Wapperdewapquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gelul?
Ik snap de eerste helft al niet.quote:
Dat Marco gecancelled isquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aanquote:
Aan wie ligt dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap de eerste helft al niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is ?
Aah dus Jesse heeft gelijkquote:
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hèquote:
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben niet vaak sprakeloos, maar als ik dit soort debiele uitspraken hoor krijg ik gewoon een soort kortsluiting in mn hersenen. Zoveel domheid kan ik gewoon niet aan![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een beetje een foute quote hè
Madammen met een bontjas zijn gemeenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bijna kerst
en omdat Urbanusgod tribute:
maar dan in een heavy metal bontjasjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
Ik heb hem ook nog geen moment gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat we geen Marco meer horen.. laten we het daar ophouden
Hottentot hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madammen met een bontjas zijn gemeen
KlaverYasser...what's in a name hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Yasser hier zijn kaart toch ietwat overspeelt heeft
Ja die heb ik weleens gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan in een heavy metal bontjasje
Politici die hun naam vernederlandsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
KlaverYasser...what's in a name hè?![]()
Urbanus fans in the housequote:
Ook niet echt woke van meneertje Klaverquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Politici die hun naam vernederlandsen
Ik vind er wel wat van
Net zoals het verhaal dat Marokkanen mee hebben geholpen om ons land te bevrijden in de 2de wereldoorlog.quote:
Vera bergkamp weet er alles vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet echt woke van meneertje Klaver
quote:Slecht nieuws voor liefhebbers: wijn wordt fors duurder, maar dat komt niet door slechte oogst
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
Inspector Deisyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, het is een premium artikel, maar ik ga nader onderzoek doen en kom er op terug.
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht
Ik weet het
Het komt door
…
Oekraïne
belg gespotquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zeker en vast dat Oekraine ook hier de schuld van krijgt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De prijsstijgingen treffen vooral de witte wijn, die in Europa het meest wordt gedronken. De oorzaak voor de hogere prijzen komt allereerst door de stijging van de grondstofprijzen. Denk hierbij aan het glas voor de fles, papier voor de fles en karton voor de dozen. Ook de vervoerkosten zijn flink gestegen. Bij goedkopere wijnen liggen alle omliggende kosten vaak hoger dan de wijn zelf. De verwachting is dat de prijs van een wijn rond de 4 euro met zo'n 10 tot 15 procent gaat stijgen. En ook duurdere wijnen gaan in prijs omhoog.
Komt het wel op neer ja
Trusten Greysiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Zo maar eens bedje opzoeken
Eens op tijd naar bed
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Slaap lekker greys.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
Eens op tijd naar bed
Bruchetta makenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 00:01 schreef FranticDJ het volgende:
2 kilo snoeptomaten gekregen
en ik hou niet zo van tomaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |