Kap nou eens om die bosmongool er steeds bij te halen.quote:
FG labs tochquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen bij die bolle eten.. benieuwd of iwanius er is
Moet jij weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch verdomme treurig dat ik nu de airco aan heb staan
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap nou eens om die bosmongool er steeds bij te halen.
Plofkorn?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd of ik morgen onverteerde stukjes maïs heb
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga verse maiskolf halen van de grootgruttert, lekker kluivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
als ik mais eet dan komt het er uit als een mitrailleurquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Benieuwd of ik morgen onverteerde stukjes maïs heb
Maar je vind mais zo ontzettend lekker dat je het toch gewoon blijft eten? Het is de heftige buikpijnen wel waard zegmaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik mais eet dan komt het er uit als een mitrailleur
incl heftige buikpijnen
neequote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar je vind mais zo ontzettend lekker dat je het toch gewoon blijft eten? Het is de heftige buikpijnen wel waard zegmaar?
Ah ok, dus je eet het allang niet meer? Had het ff verkeerd begrepen/geïnterpreteerd danquote:
Kwam je zelf weer bij of vonden ze je met de broek op de enkels?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
afgelopen jaar 1x out gegaan tijdens het offeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |