Helden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen van de studenten die met een studieschuld in het buitenland gingen wonen?
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krantquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen maar kijken of ik nog een lening kan aanvragen voor na september
Antwoord is nee, dus ik denk dat ik na morgen recht heb op energietoeslag.
Nee, alleen in Delft en Nijmegen(?).quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krant
Ik vind het nogal wat dat DUO dit zomaar mag doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helden.
Beetje jammer van het nieuws van hoe Duo reageert.
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn heel veel scholieren op het laatste moment nog even bezig met hun Duozaakjes in orde brengen
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 gradenquote:
scherpquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 graden
46 graden wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
22,5 graad is niet scherp maar gewoon lekker
nee dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Of telt het niet als de zon op je thermometer schijnt? #dtv
Dat is niet buiten, dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Misschien bedoel ik wel gaspit buitenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Zal ik jou eens een kwartiertje boven het fornuis houden, kijken of je het dan nog niet vind tellenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Heb je ook dikke wokbrander?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staat
Niet een extreem dikke maar wel een wokbranderquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook dikke wokbrander?
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet een extreem dikke maar wel een wokbrander
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.
Zag je het? Heb even kip gewoktquote:
Hey IJsdraakjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door hemarookworst op 31-08-2022 17:04:33 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga verse maiskolf halen van de grootgruttert, lekker kluivenlekker flossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |