Is dit een verkapte 'kom niet naar hier' richting vluchtelingen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nt-hoger-in-augustus
13,6 % inflatie
@:Haags
Wat wonen we toch in een geweldig land
Als je hem zo wil lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'kom niet naar hier' richting vluchtelingen?
NEXIT nuquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
13,6 % inflatie
Gelukkig zijn ze nu plannen aan het maken voor max 7% inflatiequote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:33 schreef greysbones het volgende:
13,6 % inflatie
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu plannen aan het maken voor max 7% inflatie
Die is nog aan het nagenieten van het kelder genotquote:
Hello,quote:
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.quote:
Dat valt reuze mee toch nu, tis 23 gradenquote:
Staat hier best veel wind/ Wordt hard trappenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heerlijk joh straks lekker rondje fietsen
Hier nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier best veel wind/ Wordt hard trappen
for the recordquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.
Waarom zou je die afzweren, lekker gebruiken als je het warm hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco afgezworen en kom erachter hoe verschrikkelijk heet het kan worden zonder.
Lucky you dat wordt niet hard trappen dusquote:
We zijn hard op weg naar de 27 in de slaapkamer.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
for the record
hoe heet is dat dan?
neem aan dat je het wel weer makkelijker koel krijgt nuquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn hard op weg naar de 27 in de slaapkamer.
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je die afzweren, lekker gebruiken als je het warm hebt
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.
Dat dusquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem aan dat je het wel weer makkelijker koel krijgt nu
aangezien het in de avond koeler is
alhoewel ze voor het weekend weer plakweer voorspellenquote:
Mooi, ik ben toch niet thuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
alhoewel ze voor het weekend weer plakweer voorspellen
ga je wat leuks doen?quote:
zo ver ben ik nog nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
@:FranticDJ
aflevering 8 seizoen 7
Geen tijd om via een ipad te kijken ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ver ben ik nog niet
straks ook naar de kringspier van de maas voor een dag of 3-4
Af en toe wel om lekker te racenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you dat wordt niet hard trappen dus
heb geen viaplay meer he dus kan alleen zien wat ze op fox uitendenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen tijd om via een ipad te kijken ofzo?
Aaah ja vergeet ik elke keerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb geen viaplay meer he dus kan alleen zien wat ze op fox uitenden
Nou, gezien de weersvoorspelling valt het nog even te bezien of het leuk gaat wordenquote:
Ga je naar Zandvoort ?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, gezien de weersvoorspelling valt het nog even te bezien of het leuk gaat worden
Nou de warmte kan je niet opslaan tot de winter. Het koelt inderdaad in de avond uren wel af, maar in huis kan het nog lang warm b ljiven dat merk ik hier ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonde van de energie. Alles dat ik nu koel zit ik in oktober te stoken. Het koelt 's avonds genoeg af nu om gewoon lekker te slapen met afzuiger aan en raam op een kier.
IK zat van de week even buiten het was 24 gr en ik vond he tgewoon koud, zo snel wen je aan die warmtequote:
Dat het op een dag als vandaag al overal waar ik loop aanvoelt alsof het 25+ is zegt eigenlijk wel genoeg over warmteopslag in de stedenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou de warmte kan je niet opslaan tot de winter. Het koelt inderdaad in de avond uren wel af, maar in huis kan het nog lang warm b ljiven dat merk ik hier ook.
Er hoeft maar even zon op te staan en hoppa
Is best wel verschil dan iddquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zat van de week even buiten het was 24 gr en ik vond he tgewoon koud, zo snel wen je aan die warmte
Dat is zeker waar, maar ik weet uit ervaring dat als het eenmaal koud is je niets meer aan deze warmte hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het op een dag als vandaag al overal waar ik loop aanvoelt alsof het 25+ is zegt eigenlijk wel genoeg over warmteopslag in de steden
En op mijn balkon in de schaduw is het ook 27 graden. Dat was echt nooit gelukt als we niet net uit een hele warme zomer waren gekomen.
Ja, dat is zeker een verschil. Kan je nagaan hoe snel je er aan wentquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is best wel verschil dan idd
Had je gelezen van de studenten die met een studieschuld in het buitenland gingen wonen?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn heel veel scholieren op het laatste moment nog even bezig met hun Duozaakjes in orde brengen
Nee, ik wilde alleen maar kijken of ik nog een lening kan aanvragen voor na septemberquote:
Helden.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen van de studenten die met een studieschuld in het buitenland gingen wonen?
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krantquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen maar kijken of ik nog een lening kan aanvragen voor na september
Antwoord is nee, dus ik denk dat ik na morgen recht heb op energietoeslag.
Nee, alleen in Delft en Nijmegen(?).quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Studenten hadden daar toch ook recht op, is zelfs een rechtzaak aangespannen door een student van 30. Die helaas plotseling is overleden las ik in de krant
Ik vind het nogal wat dat DUO dit zomaar mag doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helden.
Beetje jammer van het nieuws van hoe Duo reageert.
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn heel veel scholieren op het laatste moment nog even bezig met hun Duozaakjes in orde brengen
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 gradenquote:
scherpquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je eens in een hoek gaan staan, daar is het 90 graden
46 graden wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
22,5 graad is niet scherp maar gewoon lekker
nee dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Of telt het niet als de zon op je thermometer schijnt? #dtv
Dat is niet buiten, dat telt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Misschien bedoel ik wel gaspit buitenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Zal ik jou eens een kwartiertje boven het fornuis houden, kijken of je het dan nog niet vind tellenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet buiten, dat telt niet
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staatquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dan heb ik wel regelmatig wel lokale hittegolven als ik aan het koken ben en de thermometer bij fornuis legt
Heb je ook dikke wokbrander?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laatst eens gedaan met wokken. Tegen de 60 aan als je er voor staat
Niet een extreem dikke maar wel een wokbranderquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook dikke wokbrander?
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet een extreem dikke maar wel een wokbrander
Moet jij eens oplettenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan helemaal niet wokken in je vissenkom slimme.
Zag je het? Heb even kip gewoktquote:
Hey IJsdraakjequote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten wel, dan hoef ik niet te kijken of m'n aflossing verwerkt is vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door hemarookworst op 31-08-2022 17:04:33 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga verse maiskolf halen van de grootgruttert, lekker kluivenlekker flossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |