Vast welquote:Op donderdag 1 september 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Is met een zere schouder wakker worden door vermoedelijk verkeerde houding een teken van ouderdom?
Nu al, wordt wat als je echt ouder wordtquote:Op donderdag 1 september 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Is met een zere schouder wakker worden door vermoedelijk verkeerde houding een teken van ouderdom?
Denk niet dat ik daar veel aan heb.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Iemandnog behoefte aan een baarmoeder
Gratis over te nemen
Had gekund..quote:Op donderdag 1 september 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar veel aan heb.
Zelfs in dat geval had ik er vrij weinig aan gehad.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had gekund..
misschien wil je ipv een nattekat liever een nattepoes zijn
Nou jaquote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs in dat geval had ik er vrij weinig aan gehad.
Zelfdequote:Op donderdag 1 september 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar?
Die gaan direct door de papierversnipperaar?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:24 schreef hemarookworst het volgende:
WOO/WOB-verzoeken binnenkrijgen
Laat ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 1 september 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaan direct door de papierversnipperaar?
Meteen de geheime archieven in dan?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen
450? DAT IS FANTASTISCHquote:Op donderdag 1 september 2022 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag niet vooruit te branden en zit al aan mijn 450ste kop koffie van vandaag![]()
Het is wel fantastisch lekkere koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |