De vraag was:quote:
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:53 schreef r_one het volgende:
WGR / Gratis hotelovernachting na klacht over hotelovernachting?
Kan een mod hier eens naar kijken (en evt. een modbreak zetten)? Kennelijk is naming&shaming weer bonton in WGR.
Er wordt onderhand niet eens meer gesuggereerd dat het Fletcher moet zijn maar inmiddels door sommigen al gesteld dat het Fletcher IS. Dit terwijl TS het zelf netjes omschrijft met [keten].
Even de kwaliteit van [keten] genuanceerd afbranden, waarmee de vraag van TS helemaal niet beantwoord wordt. En terwijl [keten] een IMO nette compensatie heeft aangeboden voor hun fout. Dat TS er wat anders van vindt, dat mag, maar rechtvaardigt nog geen flaming van [keten].
Just my 2 cents, fijne avond.
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik laat het aan de mods van WGR over maar heb het topic in elk geval even uit de Google search optie gehaald.
en zal ze even een dikke douw geven dat ze moeten kijken
Als je heel graag duidelijk wilt maken over welke je het hebt dan kun je een toekan gebruiken of een F of een weet ik veel verzin wat. Maar gewoon geen namen als het er niets mee nodig heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.
Ik niet. Beperk je nou gewoon tot de vraag van TS, het is hier toch geen Trustpilot ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat overdreven om bij voorbeelden over andere ketens (gegarandeerd dat TS daar niet was) ook de naam maar weg te halen.
Dat gebeurt ook met voorbeelden van hoe dat bij bepaalde hotels gaat. Wanneer geld terug wel realistisch is, wanneer niet, etc.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik niet. Beperk je nou gewoon tot de vraag van TS, het is hier toch geen Trustpilot ofzo.
Grappig … ik lees heel andere posts in dat topic … of andere intenties … of ik lees er domweg overheen, dat kan natuurlijk ook …quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook met voorbeelden van hoe dat bij bepaalde hotels gaat. Wanneer geld terug wel realistisch is, wanneer niet, etc.
Die lees ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Grappig … ik lees heel andere posts in dat topic … of andere intenties … of ik lees er domweg overheen, dat kan natuurlijk ook …
Besparen doen we hier: LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #5quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:46 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Weten jullie of er al een algemeen topic is waar het erom gaat hoe mensen geld kunnen besparen of krijgen?
Bijvoorbeeld het aanvragen van toeslagen. Invullen van het loon bij de toeslagen zodat je niet (of weinig) hoeft terug te betalen. Subsidievoordelen etc.? Mijn idee is om een topic te starten waarin bijvoorbeeld de 30 meest voorkomende zaken voor de burger terug komen die ze dan kunnen controleren/aanvragen etc. zodat ze niet voor onaangename verrassingen komen te staan..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:55 schreef Leandra het volgende:
Kan er trouwens iets aan die BS in de TT gedaan worden?
De rente is geen 8% en dat soort gelul maakt het topic alleen maar waardeloos voor de toekomst, het is een WGR topic, geen ONZ.
De TT van het vorige topic was van mij en sprak over "bijna weer normaal", het langjarig gemiddelde van de hypotheekrente zit rond de 5%, de TT van het huidige topic is dus trollen om het trollen, wat uit de "verklarende" post ook wel blijkt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef ludovico het volgende:
Echt een goede TT in dit topic. Mooi gerefereerd naar het vorige topic waar het ging over herleefde tijden naar toen de hypotheekrente 8% was.
Weg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
Dan hier ook maar even, nu TS het nodig vindt om trollend een pluim in zijn eigen reet te steken mbt tot de TT.
[..]
[..]
De TT van het vorige topic was van mij en sprak over "bijna weer normaal", het langjarig gemiddelde van de hypotheekrente zit rond de 5%, de TT van het huidige topic is dus trollen om het trollen, wat uit de "verklarende" post ook wel blijkt.
Dit soort nonsens is leuk voor ONZ en KLB, maar heeft niets te zoeken in WGR, op termijn verpest het ook de waarde van deze topics en dus van WGR.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:33 schreef Leandra het volgende:
Dan hier ook maar even, nu TS het nodig vindt om trollend een pluim in zijn eigen reet te steken mbt tot de TT.
[..]
[..]
De TT van het vorige topic was van mij en sprak over "bijna weer normaal", het langjarig gemiddelde van de hypotheekrente zit rond de 5%, de TT van het huidige topic is dus trollen om het trollen, wat uit de "verklarende" post ook wel blijkt.
Dit soort nonsens is leuk voor ONZ en KLB, maar heeft niets te zoeken in WGR, op termijn verpest het ook de waarde van deze topics en dus van WGR.
Dit gaat dus echt helemaal nergens over hè.quote:
Totaal uit context gehaald, want het refereerde gewoon naar waar het over ging in het vorige topic toen dat sluitte.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:55 schreef Leandra het volgende:
Kan er trouwens iets aan die BS in de TT gedaan worden?
De rente is geen 8% en dat soort gelul maakt het topic alleen maar waardeloos voor de toekomst, het is een WGR topic, geen ONZ.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Feit is dat de rente nu geen 8%, dat is de leugen uit de TT zoals die was.
Dat doet niets af aan het feit dat de rente stijgt en een hoge rente inderdaad op termijn heel goed mogelijk is, maar de rente is nu simpelweg geen 8% en ook niet iets daarbij in de buurt.
En de reeks gaat te snel voor niet-kloppende BS in de TT.
Gif gif gif,quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, je TT is een troll TT.
Het langjarig gemiddelde is 5% dus je TT is alleen maar om te trollen.
Maar nu je er zelf op terugkomt en je een pluim in je eigen reet steekt mbt de TT zal ik alsnog een aanpassing in het FB-topic aanvragen.
Lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:48 schreef sigme het volgende:
Misschien is het beter om het hele verkrachtingszijspoor even op te ruimen in WGR / Functioneringsgesprek ?
Opgepakt overigens.quote:Op zondag 13 november 2022 09:12 schreef bijdehand het volgende:
WGR / Strafrecht
TS staat bekend om zijn topics vol leugens en britneycheers-achtig ontwikkelingen. Nu al veel gerammel en dat gaat de komende tijd erger worden totdat hij betrapt wordt en niet meer reageert. Is dat nodig in een serieus subforum?
Uiteraard, maar als je ziet dat al die topics hetzelfde verloop hebben is het ook wel duidelijk lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Opgepakt overigens.
Het gaat me niet om het feiet dat iemand elders er een potje van maakt maar meer dat het rommelig wordt. Immers, ik kan in ONZ helemaal een dorpsidioot zijn maar in mijn privé een zakelijk conflict hebben die ik tegen het licht wil houden. Dus de reputatie van iemand weegt zeker mee maar is niet doorslaggevend. De inhoud van het topic is dat wel.
Ja en nee. Los van het feit dat we dat niet altijd van te voren kunnen weten. Maar we proberen het wat in de gaten te houden.quote:Op maandag 14 november 2022 14:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als je ziet dat al die topics hetzelfde verloop hebben is het ook wel duidelijk lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |