Dus help je elkaar, zou een redenering kunnen zijn. Ik denk niet Brits dus zou het ook niet weten verder waarom.quote:
rare jongens die britten,quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus help je elkaar, zou een redenering kunnen zijn. Ik denk niet Brits dus zou het ook niet weten verder waarom.
Boer met kiespijn denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto kan nog glimlachen
Roze leger pakkie van Lewis is leuk
Nou, eerlijk is eerlijk, de wagen is omhoog gezet.quote:
Sorry hoor, dit is wat jij leuk noemt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto kan nog glimlachen
Roze leger pakkie van Lewis is leuk
Die is voor volgende week voor de protesterende boerenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit is wat jij leuk noemt?
[ twitter ]
Waarom heeft ie een gasmasker op?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
die willik ook!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Teletubbie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij liep zonet zonder gasmasker tijdens de voorbeschouwing f1tvquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij lijkt wel een Teletubbie. Hij leeft echt in het verleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gasmasker op?
Te lang in het babyzonnetje gelegen. Gevolg: zonnesteek opgelopenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Teletubbie. Hij leeft echt in het verleden.
Ik ook wel. Hopelijk gebeurt het als Max er voorbij is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verwacht wel een rommeltje bij bocht 1 ivm geen uitloopmogelijkheden
Een zonnesteek. Hah.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te lang in het babyzonnetje gelegen. Gevolg: zonnesteek opgelopen
Aan de kwali gister te zien niet. Iets met bandjes en een mistake.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
*ChevyCaprice Mode ON*JAAAAAAA HET IS WEER RACE ZONDAG!! *ChevyCaprice Mode OFF*
![]()
Goede race allen.
Zou Ferrari het al hebben verwerkt of een PTSSje hebben opgelopen?
Beetje zoals NL elftal had met penalty's
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Teletubbie. Hij leeft echt in het verleden.
Ssstttt je lokt hemquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
*ChevyCaprice Mode ON*JAAAAAAA HET IS WEER RACE ZONDAG!! *ChevyCaprice Mode OFF*
![]()
Goede race allen.
True, maar toch wat anders dan een volle race.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Aan de kwali gister te zien niet. Iets met bandjes en een mistake.
Ik neem aan dat dit als geintje bedoeld is? Gewoon een weddenschap verloren ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Er moet toch serieus iets mis zijn als je dat aan trektquote:
Achjaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet toch serieus iets mis zijn als je dat aan trekt
jammer dat t dumpertlogo er af gehaald isquote:
Dan heeft hij er al veel verloren dit seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit als geintje bedoeld is? Gewoon een weddenschap verloren ofzo
Jaquote:
Excentriek denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heet WOUD!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Jij ziet jezelf wel lopen
Tussen de appelbomen
Bijnaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Jij ziet jezelf wel lopen
Tussen de appelbomen
Voor geld doet 'ie alles.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liberace was excentriek, dit is gewoon aanstellerij.quote:
Aanstelletriek?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Liberace was excentriek, dit is gewoon aanstellerij.
WAAAAT GOEEEEEEEEEEEEEEDquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
Goede race allen.
neuj joh die gaat net als ronaldo altijd in die kast blijvenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
Volgende week komt hij vast uit de kast
(Eindelijk)
Cash is king.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Liberace was excentriek, dit is gewoon aanstellerij.
Moet je niet aan de wijn zitten?quote:
Jeetje wat een complexiteitquote:
Russellquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat er voor torpedo spelen?
Kvy---nvmquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zooi raak ik niet meer aan sorryquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je niet aan de wijn zitten?
Bij Magnussen in de buurt is niet heel lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij El Planquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
Alonso WEER voor Hamilton![]()
Ik blijf het prachtig vinden.
Als Max 5 plaatsten straf heeft, waarom begint hij dan als 14e?quote:
FIA magic.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Max 5 plaatsten straf heeft, waarom bent hij dan als 14e?
Yukiquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yuki moet starten vanuit de pitquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je gaat toch nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, er staan heulemaal geen mensen meer op de plek waar ik tijdens mijn laatste Spa bezoek stond. Zou wel matig zijn als je daar niet meer mag komen.
Weet ik. Maar in het zojuist geplaatste document staat alleen iets van een 5 plaatsen straf. Max reed pole en zou dan dus 6e moeten starten. Of zijn er niet benoemde onderdelen vervangen waar een penalty op staat?quote:
Hakt erin!quote:
De mensen aan tafel zijn dikke primaquote:
Meerdere onderdelenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in het zojuist geplaatste document staat alleen iets van een 5 plaatsen straf. Max reed pole en zou dan dus 6e moeten starten. Of zijn er niet benoemde onderdelen vervangen waar een penalty op staat?
Als ik ga, zou ik ook nooit meer daar gaan staanquote:
Pfffrrrtt. Max heeft toen in de regenrace van Brazilië laten zien hoe je moet inhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noemt Hakkinen nou zn eigen inhaalactie op Spa in 2000 "the most brilliant overtake in F1 history"?
T was een mooie inhaalactie, maar om dat nou over jezelf te zeggen..
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noemt Hakkinen nou zn eigen inhaalactie op Spa in 2000 "the most brilliant overtake in F1 history"?
Wat dacht je van zijn inhaalactie in Blanchimont?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pfffrrrtt. Max heeft toen in de regenrace van Brazilië laten zien hoe je moet inhalen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv aan het oreren over die perfecte tow voor Sainz, terwijl die gewoon mislukte
Perfecte tow mijn achterste. Hij zat er drie tienden bovenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv aan het oreren over die perfecte tow voor Sainz, terwijl die gewoon mislukte
Nee ik denk dat dit voor het eerst sinds lange tijd een goede editie wordt van Spa Franchorchampsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
Wordt vast een hele saaie race
Of niet Chevy
Ze zijn wel erg laag zeg .... Doe Gasly ook even naar achteren dan ....quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV speculeert ook in de voorbeschouwing dat Yuki de penalty moet pakken om Verstappen te helpen.
Ererondequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max doet nog even een rondje over de hele baan voordat ie op de grid zijn plek opzoekt. Na z'n eerste rondje ging ie door de pits.
Regengoden: Hold my beer.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik denk dat dit voor het eerst sinds lange tijd een goede editie wordt van Spa Franchorchamps
eerste rondje was die wel goed, tweede rondje nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap niet dat die Britten nog steeds zo zuur kunnen zijn zeg. Of ja, dat handjevol dat denkt dat ze voor iedereen sprekenquote:
Nog even een kilootje brandstof eruit?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max doet nog even een rondje over de hele baan voordat ie op de grid zijn plek opzoekt. Na z'n eerste rondje ging ie door de pits.
Als er zoiets over Mercedes gezegd zou worden was de wereld te klein geweestquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zijn wel erg laag zeg .... Doe Gasly ook even naar achteren dan ....
Met dank aan Ferrari Tactics!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:28 schreef Blik het volgende:
Lijkt me overigens niet dat LEC op soft gaat starten, dat is zijn enige ongebruikte setje
Ze zijn in de Brexit blijven hangenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Britten nog steeds zo zuur kunnen zijn zeg. Of ja, dat handjevol dat denkt dat ze voor iedereen spreken
Perez wint, Max P2, en dan maakt het me niet uit wie P3 pakt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Red Bull zo goed is dan moet Perez dit gewoon winnen vandaag.
Lol. Held.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat excuus gebruikte ze ook voor Eurovision tot dit jaarquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn in de Brexit blijven hangen
Een Red Bull-wafel zou wel een lekkere combi zijnquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ik pak de red bull en stroopwafels er maar weer bij, heb er zin in zo na de zomerstop.
Kijk dat een fan op een zolderkamer nog zo zuur kan zijn of zuur kan doen is één ding, maar gewoon dit soort totaal debiele dingen beweren bij F1TV is gewoon kansloos. Daarna lekker verbaasd lopen doen dat er haat is tussen bepaalde groepen fans.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Britten nog steeds zo zuur kunnen zijn zeg. Of ja, dat handjevol dat denkt dat ze voor iedereen spreken
Zou serieus leuk zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez wint, Max P2, en dan maakt het me niet uit wie P3 pakt.
Gaat leuk worden op de rechte stukkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wel benieuwd hoe lang het Fernando treintje dit keer gaat worden, geeft max wat meer ruimte om aan te sluiten
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kijk dat een fan op een zolderkamer nog zo zuur kan zijn of zuur kan doen is één ding, maar gewoon dit soort totaal debiele dingen beweren bij F1TV is gewoon kansloos. Daarna lekker verbaasd lopen doen dat er haat is tussen bepaalde groepen fans.
Red Bull - stroopwafel stroop voor over de pannenkoeken. Nog niet eens zo'n gek idee inderdaad. De snelle snack voor de lekkere track.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een Red Bull-wafel zou wel een lekkere combi zijn
In de ogen van de Britten zijn ze sowieso altijd de besten overal in. De enige vraag is ze op oneerlijke wijze door niet-Britten worden tegengewerkt of niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikte ze ook voor Eurovision tot dit jaar
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Red Bull - stroopwafel stroop voor over de pannenkoeken. Nog niet eens zo'n gek idee inderdaad. De snelle snack voor de lekkere track.
Ik durf dat met mijn TDI wel aanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met volle tank zou ik hem niet flat pakken
Sjoemeldieseltje?quote:
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die roetwolken zijn niet goed voor het milieu
"Oh that's just crap."quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die roetwolken zijn niet goed voor het milieu
Pirelli houdt van hardquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Pirelli zegt dat hard beter is, dus lekker op soft en medium rijden
Nee, de laatste generatie pompverstuiver diesel, daarna kwamen de sjoemeldiesels.quote:
tot er mee gesjoemeld isquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Hij start niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, de laatste generatie pompverstuiver diesel, daarna kwamen de sjoemeldiesels.
Bij gebrek aan pitpoezenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
VIESMAD.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
Satansapquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Bbq neerzetenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Met de trofeequote:
Bart de Barrière?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.
VIESDIK
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.quote:
Albers?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.
VIESDIK
Can confirm.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.
Leuke vent is datquote:
Toto al druk aan het mailen met de FIAquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Haha Fernando: Today is more about having fun and being aggressive![]()
Ik vind jou juist dom overkomen in die post..quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
Meest bizarre start ooitquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit was toch wel een geniale startGood old times
2015 was dat, toen was het 25 graden ofzoquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
Yus, even naar beneden, tv aan en dan op mobiel verder. Tot zo schattekes
Ricardo Rosset met FOMO.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit was toch wel een geniale startGood old times
Ja gvd, schande!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was daar in '18 geloof ik. Kneiterheet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2015 was dat, toen was het 25 graden ofzo
We zijn direct na de F1 kwalificatie verhuisd naar de Busstop in de schaduw.
Dit is een analysequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
en dan nog Schumi vs Coulthardquote:
Een portie grote friet en 2 mayonaise.quote:
Pas 3000 x gepost.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
voegen meer toe dan de gesprekjes met Mikaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Valt mee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een portie grote friet en 2 mayonaise.
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De Ferrari driewielerquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan nog Schumi vs Coulthardwat een race was dat zeg. Masterclass rijden in regen van Schumi ook.
Belgen zijn snel tevreden.quote:
VBL/WK memequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvan
Hij blijft ook gewoon leuk als je 'm viesmad opleest in gedachten.quote:
Pff echt, niet leukquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.
Volgens mij was dat het WK voetbal waar België het wel leuk deed, in Rusland. Toen het nog "mocht" daar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een afschuwelijk land, alhoewel, het is niet eens een echt land.quote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Zingt ze nou Duits, Engels, Nederlands, Vlaams of Frans?
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Misschien.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Fries.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Si.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
@raptorixquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is dan ook een afschuwelijk land, alhoewel, het is niet eens een echt land.
Alleen op papier.quote:
Somsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Waarom is het een afschuwelijk land?quote:
Beetje blauw-roze-paarse make up erbij en de trans-diversiteitspunten zijn weer binnen.quote:
Misschien moet hij er eens mee stoppenquote:
Kunnen ze beter aan Toto geven, die dingen zijn toch niet duur, van d'n aldi.quote:
Grauw, gewoon lelijk. Gisteren nog doorheen gereden, blijft een treurnis. Steden zijn fraaier.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is het een afschuwelijk land?
Is ook echt heel lastig om zelf te doenquote:
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.quote:
Zie het al voor me.quote:
allemachtig zeg. Dat is Stéphane Kox. Van alle poppetjes bij ViPlay heeft Stéphane waarschijnlijk de meeste kennis over racen. Haar vader is Le Mans coureur Peter Kox.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
tis net als Smeets, Martquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.
Zeg dan lelijk ipv afschuwelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Grauw, gewoon lelijk. Gisteren nog doorheen gereden, blijft een treurnis. Steden zijn fraaier.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zie het al voor me.
(Goor) Wilholmus is me veel te nauwe ...
(Geer) WOEHAGAHAGAHAGHAHAHA
Dan wordt de baan nat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.
Zhou dan.quote:
Max en Leclerc nergens te bekennen dus Mercedes gaat winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Perox het volgende:
Tjonge ze blijven nog bij Mercedes zwijmelen bij F1TV.
Dat woord ken ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dan kelijk ipv afschuwelijk
Nu de rest van jullie wegen nog.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen hebben mss geen F1 coureur . Maar we weten wel hoe we een circuit moeten maken
Lando en Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen hebben mss geen F1 coureur . Maar we weten wel hoe we een circuit moeten maken
Max en Lando zijn half Belsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Da's dan ook gelijk het enige.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die doen niet anders. Iedereen die hier zat te zeiken over Mol zijn gesop op Max moet het F1tv team eens beluisterenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Perox het volgende:
Tjonge ze blijven nog bij Mercedes zwijmelen bij F1TV.
Pas op hè.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
allemachtig zeg. Dat is Stéphane Kox. Van alle poppetjes bij ViPlay heeft Stéphane waarschijnlijk de meeste kennis over racen. Haar vader is Le Mans coureur Peter Kox.
Het enige wat je Stéphane Kox kunt aanrekenen, dat is Brabant. Maar daar kan ze verder niets aan doen.
Ik ga het gewoon wéér zeggen: die zijn wel redelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu de rest van jullie wegen nog.
Ik geloof niet in een Mercedes podium.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Max en Leclerc nergens te bekennen dus Mercedes gaat winnen.
Sow!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu de rest van jullie wegen nog.
Jullie hebben veel moeders van coureursquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit je al op international? Die beginnen pas na de intro. Even switchen naar f1tv (bovenste)quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef Eagles89 het volgende:
Kijken er mensen F1 voorbeschouwing op F1 TV? Ik zie alleen maar beelden van coureurs op de grid maar geen gridwalk/commentatoren? Of zit ik in het verkeerde kanaal ofzo…
Dat is een dingetje van de jaren 80 toen hadden we echte kutwegen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon wéér zeggen: die zijn wel redelijk
1 Perezquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een Mercedes podium.
Je zit naar het verkeerde te kijken, continu interviews en gepraatquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef Eagles89 het volgende:
Kijken er mensen F1 voorbeschouwing op F1 TV? Ik zie alleen maar beelden van coureurs op de grid maar geen gridwalk/commentatoren? Of zit ik in het verkeerde kanaal ofzo…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |