Wie gaat er voor torpedo spelen?quote:
Moet je niet aan de wijn zitten?quote:
Jeetje wat een complexiteitquote:
Russellquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat er voor torpedo spelen?
Kvy---nvmquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zooi raak ik niet meer aan sorryquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je niet aan de wijn zitten?
Bij Magnussen in de buurt is niet heel lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij El Planquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
Alonso WEER voor Hamilton![]()
Ik blijf het prachtig vinden.
Als Max 5 plaatsten straf heeft, waarom begint hij dan als 14e?quote:
FIA magic.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Max 5 plaatsten straf heeft, waarom bent hij dan als 14e?
Yukiquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yuki moet starten vanuit de pitquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooit vond ik Mika topquote:
Je gaat toch nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Hm, er staan heulemaal geen mensen meer op de plek waar ik tijdens mijn laatste Spa bezoek stond. Zou wel matig zijn als je daar niet meer mag komen.
Weet ik. Maar in het zojuist geplaatste document staat alleen iets van een 5 plaatsen straf. Max reed pole en zou dan dus 6e moeten starten. Of zijn er niet benoemde onderdelen vervangen waar een penalty op staat?quote:
Hakt erin!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |