Ze zijn in de Brexit blijven hangenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Britten nog steeds zo zuur kunnen zijn zeg. Of ja, dat handjevol dat denkt dat ze voor iedereen spreken
Perez wint, Max P2, en dan maakt het me niet uit wie P3 pakt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als die Red Bull zo goed is dan moet Perez dit gewoon winnen vandaag.
Lol. Held.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noemt Hakkinen nou zn eigen inhaalactie op Spa in 2000 "the most brilliant overtake in F1 history"?
T was een mooie inhaalactie, maar om dat nou over jezelf te zeggen..
Dat excuus gebruikte ze ook voor Eurovision tot dit jaarquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn in de Brexit blijven hangen
Een Red Bull-wafel zou wel een lekkere combi zijnquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ik pak de red bull en stroopwafels er maar weer bij, heb er zin in zo na de zomerstop.
Kijk dat een fan op een zolderkamer nog zo zuur kan zijn of zuur kan doen is één ding, maar gewoon dit soort totaal debiele dingen beweren bij F1TV is gewoon kansloos. Daarna lekker verbaasd lopen doen dat er haat is tussen bepaalde groepen fans.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Britten nog steeds zo zuur kunnen zijn zeg. Of ja, dat handjevol dat denkt dat ze voor iedereen spreken
Zou serieus leuk zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez wint, Max P2, en dan maakt het me niet uit wie P3 pakt.
Gaat leuk worden op de rechte stukkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
Wel benieuwd hoe lang het Fernando treintje dit keer gaat worden, geeft max wat meer ruimte om aan te sluiten
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kijk dat een fan op een zolderkamer nog zo zuur kan zijn of zuur kan doen is één ding, maar gewoon dit soort totaal debiele dingen beweren bij F1TV is gewoon kansloos. Daarna lekker verbaasd lopen doen dat er haat is tussen bepaalde groepen fans.
Red Bull - stroopwafel stroop voor over de pannenkoeken. Nog niet eens zo'n gek idee inderdaad. De snelle snack voor de lekkere track.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een Red Bull-wafel zou wel een lekkere combi zijn
In de ogen van de Britten zijn ze sowieso altijd de besten overal in. De enige vraag is ze op oneerlijke wijze door niet-Britten worden tegengewerkt of niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat excuus gebruikte ze ook voor Eurovision tot dit jaar
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Red Bull - stroopwafel stroop voor over de pannenkoeken. Nog niet eens zo'n gek idee inderdaad. De snelle snack voor de lekkere track.
Ik durf dat met mijn TDI wel aanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met volle tank zou ik hem niet flat pakken
Sjoemeldieseltje?quote:
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die roetwolken zijn niet goed voor het milieu
"Oh that's just crap."quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die roetwolken zijn niet goed voor het milieu
Pirelli houdt van hardquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Pirelli zegt dat hard beter is, dus lekker op soft en medium rijden
Nee, de laatste generatie pompverstuiver diesel, daarna kwamen de sjoemeldiesels.quote:
tot er mee gesjoemeld isquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Hij start niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, de laatste generatie pompverstuiver diesel, daarna kwamen de sjoemeldiesels.
Bij gebrek aan pitpoezenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
VIESMAD.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
Satansapquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Bbq neerzetenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Met de trofeequote:
Bart de Barrière?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.
VIESDIK
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.quote:
Albers?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.
VIESDIK
Can confirm.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.
Leuke vent is datquote:
Toto al druk aan het mailen met de FIAquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Haha Fernando: Today is more about having fun and being aggressive![]()
Ik vind jou juist dom overkomen in die post..quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
Meest bizarre start ooitquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit was toch wel een geniale startGood old times
2015 was dat, toen was het 25 graden ofzoquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
Yus, even naar beneden, tv aan en dan op mobiel verder. Tot zo schattekes
Je hebt met hem geknikkerd ?quote:
Moet je er geen albers en muts neerzettenquote:
Ricardo Rosset met FOMO.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Dit was toch wel een geniale startGood old times
Ja gvd, schande!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was daar in '18 geloof ik. Kneiterheet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2015 was dat, toen was het 25 graden ofzo
We zijn direct na de F1 kwalificatie verhuisd naar de Busstop in de schaduw.
Dit is een analysequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
en dan nog Schumi vs Coulthardquote:
Een portie grote friet en 2 mayonaise.quote:
Pas 3000 x gepost.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
voegen meer toe dan de gesprekjes met Mikaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Valt mee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een portie grote friet en 2 mayonaise.
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De Ferrari driewielerquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan nog Schumi vs Coulthardwat een race was dat zeg. Masterclass rijden in regen van Schumi ook.
Belgen zijn snel tevreden.quote:
VBL/WK memequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |