Ja gvd, schande!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
Ik was daar in '18 geloof ik. Kneiterheet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2015 was dat, toen was het 25 graden ofzo
We zijn direct na de F1 kwalificatie verhuisd naar de Busstop in de schaduw.
Dit is een analysequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
en dan nog Schumi vs Coulthardquote:
Een portie grote friet en 2 mayonaise.quote:
Pas 3000 x gepost.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
voegen meer toe dan de gesprekjes met Mikaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay doet niks anders dan interviews uitzenden.
Valt mee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een portie grote friet en 2 mayonaise.
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvanquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
De Ferrari driewielerquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en dan nog Schumi vs Coulthardwat een race was dat zeg. Masterclass rijden in regen van Schumi ook.
Belgen zijn snel tevreden.quote:
VBL/WK memequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, maar geen idee meer waarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |