tot er mee gesjoemeld isquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Hij start niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn diesel is ''redelijk'' milieuvriendelijk
Dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, de laatste generatie pompverstuiver diesel, daarna kwamen de sjoemeldiesels.
Bij gebrek aan pitpoezenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
VIESMAD.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en nu we toch bezig zijn, ik ben het hele weekend al ZIEDEND dat de diesel duurder is dan benzine, en vanaf nu ga ik weer ontopic
Satansapquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:36 schreef R-woud93 het volgende:
Bbq neerzetenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag zwetende viesdikke mensen branden in de zon
Met de trofeequote:
Bart de Barrière?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een kennis van mij is ook heen, die is wel 200 kilo denk ik.
VIESDIK
Muah, gaat niet lukken op de heuvel. Ik weet uit ervaring hoe gigantisch heet het kan zijn om op de grasheuvel bij Pouhon te zitten als de zon vol schijnt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |