Max en Leclerc nergens te bekennen dus Mercedes gaat winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Perox het volgende:
Tjonge ze blijven nog bij Mercedes zwijmelen bij F1TV.
Dat woord ken ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dan kelijk ipv afschuwelijk
Nu de rest van jullie wegen nog.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen hebben mss geen F1 coureur . Maar we weten wel hoe we een circuit moeten maken
Lando en Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen hebben mss geen F1 coureur . Maar we weten wel hoe we een circuit moeten maken
Max en Lando zijn half Belsquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Da's dan ook gelijk het enige.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die doen niet anders. Iedereen die hier zat te zeiken over Mol zijn gesop op Max moet het F1tv team eens beluisterenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Perox het volgende:
Tjonge ze blijven nog bij Mercedes zwijmelen bij F1TV.
Pas op hè.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
allemachtig zeg. Dat is Stéphane Kox. Van alle poppetjes bij ViPlay heeft Stéphane waarschijnlijk de meeste kennis over racen. Haar vader is Le Mans coureur Peter Kox.
Het enige wat je Stéphane Kox kunt aanrekenen, dat is Brabant. Maar daar kan ze verder niets aan doen.
Ik ga het gewoon wéér zeggen: die zijn wel redelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu de rest van jullie wegen nog.
Ik geloof niet in een Mercedes podium.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Max en Leclerc nergens te bekennen dus Mercedes gaat winnen.
Sow!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu de rest van jullie wegen nog.
Jullie hebben veel moeders van coureursquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit je al op international? Die beginnen pas na de intro. Even switchen naar f1tv (bovenste)quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef Eagles89 het volgende:
Kijken er mensen F1 voorbeschouwing op F1 TV? Ik zie alleen maar beelden van coureurs op de grid maar geen gridwalk/commentatoren? Of zit ik in het verkeerde kanaal ofzo…
Dat is een dingetje van de jaren 80 toen hadden we echte kutwegen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon wéér zeggen: die zijn wel redelijk
1 Perezquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:52 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een Mercedes podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |