Kunnen ze beter aan Toto geven, die dingen zijn toch niet duur, van d'n aldi.quote:
Man man wat een rot baan heb je danquote:
Grauw, gewoon lelijk. Gisteren nog doorheen gereden, blijft een treurnis. Steden zijn fraaier.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom is het een afschuwelijk land?
Is ook echt heel lastig om zelf te doenquote:
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.quote:
Zie het al voor me.quote:
allemachtig zeg. Dat is Stéphane Kox. Van alle poppetjes bij ViPlay heeft Stéphane waarschijnlijk de meeste kennis over racen. Haar vader is Le Mans coureur Peter Kox.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb sinds kort Viaplay via een vriend die t heeft aangeschaft, maar wat is die Brabantse op de grid voor een ramp? Kan er niet naar luisteren. Komt door haar manier van praten instant dom over
tis net als Smeets, Martquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.
Zeg dan lelijk ipv afschuwelijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Grauw, gewoon lelijk. Gisteren nog doorheen gereden, blijft een treurnis. Steden zijn fraaier.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zie het al voor me.
(Goor) Wilholmus is me veel te nauwe ...
(Geer) WOEHAGAHAGAHAGHAHAHA
Dan wordt de baan nat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Matt Hoogkamer en dan moet iedereen bier gooien geloof ik.
Zhou dan.quote:
Max en Leclerc nergens te bekennen dus Mercedes gaat winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Perox het volgende:
Tjonge ze blijven nog bij Mercedes zwijmelen bij F1TV.
Dat woord ken ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dan kelijk ipv afschuwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |