Geldwolfquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakt geen mooi groen linkje.
Is de schuld van Ferrariquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen is
jij bent superieurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat riep ik twee maanden geleden al.
Max ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc moet wel gewoon van achteren starten, dus geen voordeel t.o.v. Max.
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etcquote:
Dat was al verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc moet wel gewoon van achteren starten, dus geen voordeel t.o.v. Max bevestigen ze net bij F1TV.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etc
Ah, okquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etc
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen Red Bull sloopt de concurrentie.
Want zij spelen valsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WiJ gAaN mEeDoEn Om De OvErWiNnInG
Volgens Hill winnen ze bijna iedere GP, maar hebben ze gewoon ontzettend veel pech.quote:
Zei hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WiJ gAaN mEeDoEn Om De OvErWiNnInG
Hill moet je ook gewoon niet meer naar luisteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens Hill winnen ze bijna iedere GP, maar hebben ze gewoon ontzettend veel pech.
Hill moet aan een pil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hill moet je ook gewoon niet meer naar luisteren.
Ja, zand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
we gaan het zien of hun grootspraak uit gaat komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kleding van Lewisquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vast, maar die gaan geen 2.5s vinden t.o.v. huidige tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag hopen van wel, want zonder notitieblokje en potlood weten ze in de fabriek niet wat ze moeten verbeteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat te laat wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
Tot straks voor de kwalificatie! Was gezellig![]()
Ik denk dat het juist beter is dat de omstandigheden op de baan tijdens alle sessies nu meer lijken op die van de race. Voorheen deden ze een vrije training om 10 uur 's ochtends ofzo, daar had je compleet niks aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat kwalificatie om 14:00 was.
Red Bull wel snel hoor en dat nog zonder dat nieuwe chassis wat ook nog eens zo'n 3 tienden moet opleverenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vast, maar die gaan geen 2.5s vinden t.o.v. huidige tijd.
rocketengine2.0quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat we morgen een herhaling van Brazilië 2021 gaan zien. Verstappen die met twee vingers in de neus het hele veld door vliegt.
lobbyen kunnen ze beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, want zonder notitieblokje en potlood weten ze in de fabriek niet wat ze moeten verbeteren.
Ik hoop het, echt, maar ik zie 'm eerst graag de eerste paar ronden overleven zonder schade, ploegend door het middenveld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat we morgen een herhaling van Brazilië 2021 gaan zien. Verstappen die met twee vingers in de neus het hele veld door vliegt.
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik hoop het, echt, maar ik zie 'm eerst graag de eerste paar ronden overleven, ploegend door het middenveld.
Daarna zien we wel weer
hij zal hem moeten winnen eigenlijk en als die Ferrari heel blijft Sainz natuurlijk ook een goeie kansquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.
Een paarse carebear die ook wel een beetje aan SM doet?quote:
Je moet je ergens achter kunnen verbergen na zoveel grootspraakquote:
Niets. Ik zie Leclerc niet naar het podium rijden als ik voorzichtig conclusies mag trekken adhv de vrije trainingen, dus dan is punten voor Perez veel belangrijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.
Hangt natuurlijk een beetje van de situatie af, maar ik kan me niet voorstellen dat ze Pérez de winst niet gunnen met de voorsprong die Verstappen nu heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.
Niets, of Max moet er echt vlak achter zitten en weer eens veel sneller zijn (wat zomaar zou kunnen)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat hij tijdens de pitstop het tankstation overvallen?
Mag je geen commentaar op hebbenquote:
Een woke tankstationquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat hij tijdens de pitstop het tankstation overvallen?
LEC moet ook Sainz nog van zich afhouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Het echte kampioenschapsgevecht is nu Perez vs Leclerc
Ach, één biertje zal het verschil niet maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een flesje bier geopend en zit er klaar voor, beetje op tijd maar dat mag de pret niet drukken!
Ik zit nog met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een flesje bier geopend en zit er klaar voor, beetje op tijd maar dat mag de pret niet drukken!
Die van mij ligt op 14:00quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nog met een bakkie koffie
Dat kantelpunt is pas om 16:00.
Geen idee, ik denk daar namelijk nooit over na.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
Ik heb vaak het idee dat Hami het er om doet.. zo vreemd mogelijk gekleed gaan en dan wachten tot er een lullige opmerking volgt
Zodat hij kan claimen dat hij racistisch benaderd wordt
Lijkt wel een gasmasker op zijn hoofdquote:
Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendtquote:
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
Dat gaan ze niet neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
Dan hebben we Spa nog niet gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
De hype van de terugkeer was 1 keer leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
DRS open voor de Arie Luyendyk bocht
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
STÉPHANE MAAKT MISSCHIEN KANS OP EEN F1 TEST
Sowieso 2023, daarna onzeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
Is de kogel al door de kerk wat betreft Spa?
\eindef1contract
Stéphanequote:
Eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezighedenquote:
Twee Porsches beukten elkaar eraf bij Stavelotquote:
Gewoon nog even verder gaan met oefenenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezigheden
Omdat het heuvel af isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.
Bedankt voor de tipquote:
Oude media -> nieuwe mediaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
F1TV stream 10 seconden achter op Canvas tvzender.
Volgende week: NOS Live?quote:
Ik weet niet of ik louis dekker commentator overleefquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Start vd sessie nog niet bekend begrijp ik?
Waarom luister je vrijwillig naar Palmerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol.. Jolyon Palmer wordt gevraagd welke teams kunnen profiteren om richting de top van het veld te rijden met de grid penalties.
Palmer: Noemt alle teams op.
Ja, Ziggoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendt
Stukje Saudi Arabie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh
Waarom hangen er mensen aan een hijskraan
Jolyon is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ok, doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Dit is toch waar je toch voor komt.
Spa hoort er bij inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Davidequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ooit voor Mammoet gewerkt, die lui verdienen serieus geld op hun schaalmodellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week weer de MammoetGoden op Zandvoort.
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....quote:
Ja inderdaad, erg jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
En dan x 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 piloten starten achterin het startgrid. Een kans voor andere piloten.
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Normaal doen ze gewoon een fly-over...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien moet je ze even helpen met de trackquote:
Adrian? Carl? Jerry Lee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lewis heeft hier een mening over.
Welke onzin? Track repair is geen onzin.quote:
Zou hij bij de Belg kijken? Dan is de cirkel rond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijn
Amaiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
Ocon vs Yuki?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
Vanuit de Helikopter kun je erg mooi die hoogteverschillen zien
Hij laat geen remsporen achterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet op het asfalt loslaten.
Pa op he, anders geef ik er een patat op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
8 versnellingen en 1 achteruit!quote:
Als het maar geen chasse patate wordt voor Maxquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
(Geen friet, want dat eet je)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op he, anders geef ik er een patat op!
Uiteraardquote:
Zolang je maar niet gaat poepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
Nee dat heb ik alleen met Paul Ricard, die wedstrijd skip ik elk jaar, wat een treurnis is dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijn
Porsche erin.quote:
ging een botsauto tegen aanquote:
Verdomme, loop ik dat weer mis?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat poepen
En weer door...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:08 schreef Evenstar het volgende:
Lewis was ready to wreak havocvolgens Laura Winters.
Crash in Q vd Porsche Cupquote:
Er vlogen een paar toeschouwers van de hijskraanquote:
Dat weet hij wel gok ik zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek maar op poepen in het Vlaams
Hoorden we net ook. Maar komt nog meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:10 schreef Perox het volgende:
30% kans op regen beweert dat moppie van F1TV
Niet nodig, daarom ben ik juist zo teleurgesteldquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek maar op poepen in het Vlaams
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto: Dit is geen goed weekend om de echte snelheid van Mercedes te beoordelen. Ze hebben last van de temperatuur en wisselende omstandigheden.
Gelukkig hebben de andere teams daar geen last van dan.
Elke week een andere smoes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto: Dit is geen goed weekend om de echte snelheid van Mercedes te beoordelen. Ze hebben last van de temperatuur en wisselende omstandigheden.
Ja ja, klets maar uit je nek Barrie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Te warm, te koud, te droog, te nat, te vroeg, te laat. Teveel vogels in de bomen, te weinig gras naast de baan.quote:
Was op Ziggo Sport Docu. En de DTM op Ziggo Racing (al was de DTM niet want mistig).quote:
Heeft hij weer gesnoven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Das op zich best een domme opmerking inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zouden ze banden hebben met de NS (Haha banden, die hebben ze bij de NS niet eens)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te warm, te koud, te droog, te nat, te vroeg, te laat. Teveel vogels in de bomen, te weinig gras naast de baan.
Er is idd keer iets anders
Ze heeft haar shirt open en niet eens inkijk in haar pitlane.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:12 schreef DKUp het volgende:
Is Embeuwrtje goed de zomer doorgekomen om beter te presenteren?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze banden hebben met de NS (Haha banden, die hebben ze bij de NS niet eens)
wel goed om te poepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft haar shirt open en niet eens inkijk in haar pitlane.
Eentje omlaag zappen, zie je de Boewelta.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef raptorix het volgende:
Dus 800 miljoen mensen moet een kwartier wachten omdat een amateur er afgevlogen is, man man man.
Omdat hij een Thai is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heeft een Williams rijder een Red Bull helm op?
Jawel. Wielbandenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze banden hebben met de NS (Haha banden, die hebben ze bij de NS niet eens)
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eentje omlaag zappen, zie je de Boewelta.
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heeft een Williams rijder een Red Bull helm op?
Beide beetje taxichauffeurs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….
Albon bij AT is an sich niet eens zo heel slecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….
Gaan ze lekker in de avond door……quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks Latifi weer in de hekken; rode vlag
Die jongen doet ook zijn best.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kon er wel om lachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wat leuk allen, een doek met foto van Coult
Hij doet het sowieso beter dan ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die jongens doet ook zijn best.
Latifi GOAT (Goes Off Another Track).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat hij daar prima zal presteren eigenlijk. Als Gasly weggaat eventueel nog Mick over laten komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Albon bij AT is an sich niet eens zo heel slecht.
Ik heb niet eens een rijbewijs, en dat is eigenlijk voor iedereen maar beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij doet het sowieso beter dan ik
Kijk morgen dan en wees verrastquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze shit, kan het een beetje op tijd klaar zijn
Hou eens op met zeuren joh, je verandert de situatie toch niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Je maakt maar tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je op die leeftijd niet meer in de Porsche Supercup mee willen rijden.
Of is dat niet inclusief?
Die had Max ook niet toen hij begon in de F1quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, en dat is eigenlijk voor iedereen maar beter.
Dat klopt, maar ik moet toch ergens mijn ongenoegen uiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met zeuren joh, je verandert de situatie toch niet.
Die moet nu echt haar geld verdienen, is ze niet gewendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ember heb moeite om de tijd vol te lullen
Een leeftijdgenoot van Trump en Biden die in het voorprogramma van de Formule 1 rondrijdt en zojuist de vangrail sloopt.quote:
Maar moet dat 5x?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik moet toch ergens mijn ongenoegen uiten.
Ik heb tijd gemaaktquote:
De man zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een leeftijdgenoot van Trump en Biden die in het voorprogramma van de Formule 1 rondrijdt.
Ze heeft vier weken vrij gehad. Lastig en moeilijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ember heb moeite om de tijd vol te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |