Normaal doen ze gewoon een fly-over...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 piloten starten achterin het startgrid. Een kans voor andere piloten.
Misschien moet je ze even helpen met de trackquote:
Adrian? Carl? Jerry Lee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lewis heeft hier een mening over.
Welke onzin? Track repair is geen onzin.quote:
Zou hij bij de Belg kijken? Dan is de cirkel rond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijn
Amaiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
Ocon vs Yuki?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
Vanuit de Helikopter kun je erg mooi die hoogteverschillen zien
Hij laat geen remsporen achterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet op het asfalt loslaten.
Pa op he, anders geef ik er een patat op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
8 versnellingen en 1 achteruit!quote:
Als het maar geen chasse patate wordt voor Maxquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
(Geen friet, want dat eet je)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op he, anders geef ik er een patat op!
Uiteraardquote:
Zolang je maar niet gaat poepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |