Waarom luister je vrijwillig naar Palmerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol.. Jolyon Palmer wordt gevraagd welke teams kunnen profiteren om richting de top van het veld te rijden met de grid penalties.
Palmer: Noemt alle teams op.
Ja, Ziggoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendt
Stukje Saudi Arabie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh
Waarom hangen er mensen aan een hijskraan
Jolyon is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ok, doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Dit is toch waar je toch voor komt.
Spa hoort er bij inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Davidequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ooit voor Mammoet gewerkt, die lui verdienen serieus geld op hun schaalmodellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week weer de MammoetGoden op Zandvoort.
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....quote:
Ja inderdaad, erg jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
En dan x 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 piloten starten achterin het startgrid. Een kans voor andere piloten.
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 piloten starten achterin het startgrid. Een kans voor andere piloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |