Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendtquote:
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
Dat gaan ze niet neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
Dan hebben we Spa nog niet gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
De hype van de terugkeer was 1 keer leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
DRS open voor de Arie Luyendyk bocht
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
STÉPHANE MAAKT MISSCHIEN KANS OP EEN F1 TEST
Sowieso 2023, daarna onzeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
Is de kogel al door de kerk wat betreft Spa?
\eindef1contract
Stéphanequote:
Eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezighedenquote:
Twee Porsches beukten elkaar eraf bij Stavelotquote:
Gewoon nog even verder gaan met oefenenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezigheden
Omdat het heuvel af isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |