Geldwolfquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakt geen mooi groen linkje.
Is de schuld van Ferrariquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen is
jij bent superieurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat riep ik twee maanden geleden al.
Max ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc moet wel gewoon van achteren starten, dus geen voordeel t.o.v. Max.
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etcquote:
Dat was al verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc moet wel gewoon van achteren starten, dus geen voordeel t.o.v. Max bevestigen ze net bij F1TV.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etc
Ah, okquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer dat sommigen nog steeds onduidelijk deden over of Leclerc nou voor Max ging starten etc
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen Red Bull sloopt de concurrentie.
Want zij spelen valsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WiJ gAaN mEeDoEn Om De OvErWiNnInG
Volgens Hill winnen ze bijna iedere GP, maar hebben ze gewoon ontzettend veel pech.quote:
Zei hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WiJ gAaN mEeDoEn Om De OvErWiNnInG
Hill moet je ook gewoon niet meer naar luisteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens Hill winnen ze bijna iedere GP, maar hebben ze gewoon ontzettend veel pech.
Hill moet aan een pil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hill moet je ook gewoon niet meer naar luisteren.
Ja, zand.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes heeft nog wel wat in de tas hoor.
we gaan het zien of hun grootspraak uit gaat komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
De kleding van Lewisquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vast, maar die gaan geen 2.5s vinden t.o.v. huidige tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mag hopen van wel, want zonder notitieblokje en potlood weten ze in de fabriek niet wat ze moeten verbeteren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat te laat wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
Tot straks voor de kwalificatie! Was gezellig![]()
Ik denk dat het juist beter is dat de omstandigheden op de baan tijdens alle sessies nu meer lijken op die van de race. Voorheen deden ze een vrije training om 10 uur 's ochtends ofzo, daar had je compleet niks aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat kwalificatie om 14:00 was.
Red Bull wel snel hoor en dat nog zonder dat nieuwe chassis wat ook nog eens zo'n 3 tienden moet opleverenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vast, maar die gaan geen 2.5s vinden t.o.v. huidige tijd.
rocketengine2.0quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat we morgen een herhaling van Brazilië 2021 gaan zien. Verstappen die met twee vingers in de neus het hele veld door vliegt.
lobbyen kunnen ze beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, want zonder notitieblokje en potlood weten ze in de fabriek niet wat ze moeten verbeteren.
Ik hoop het, echt, maar ik zie 'm eerst graag de eerste paar ronden overleven zonder schade, ploegend door het middenveld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat we morgen een herhaling van Brazilië 2021 gaan zien. Verstappen die met twee vingers in de neus het hele veld door vliegt.
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik hoop het, echt, maar ik zie 'm eerst graag de eerste paar ronden overleven, ploegend door het middenveld.
Daarna zien we wel weer
hij zal hem moeten winnen eigenlijk en als die Ferrari heel blijft Sainz natuurlijk ook een goeie kansquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij er gekke dingen gebeuren, zal Perez hem wel winnen, dus wat dat betreft niet helemaal een herhaling.
Een paarse carebear die ook wel een beetje aan SM doet?quote:
Je moet je ergens achter kunnen verbergen na zoveel grootspraakquote:
Niets. Ik zie Leclerc niet naar het podium rijden als ik voorzichtig conclusies mag trekken adhv de vrije trainingen, dus dan is punten voor Perez veel belangrijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.
Hangt natuurlijk een beetje van de situatie af, maar ik kan me niet voorstellen dat ze Pérez de winst niet gunnen met de voorsprong die Verstappen nu heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze gaan doen als Perez op 1 ligt en Max op de tweede plek terecht komt.
Niets, of Max moet er echt vlak achter zitten en weer eens veel sneller zijn (wat zomaar zou kunnen)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat hij tijdens de pitstop het tankstation overvallen?
Mag je geen commentaar op hebbenquote:
Een woke tankstationquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gaat hij tijdens de pitstop het tankstation overvallen?
LEC moet ook Sainz nog van zich afhouden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Het echte kampioenschapsgevecht is nu Perez vs Leclerc
Ach, één biertje zal het verschil niet maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een flesje bier geopend en zit er klaar voor, beetje op tijd maar dat mag de pret niet drukken!
Ik zit nog met een bakkie koffiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een flesje bier geopend en zit er klaar voor, beetje op tijd maar dat mag de pret niet drukken!
Die van mij ligt op 14:00quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nog met een bakkie koffie
Dat kantelpunt is pas om 16:00.
Geen idee, ik denk daar namelijk nooit over na.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
Ik heb vaak het idee dat Hami het er om doet.. zo vreemd mogelijk gekleed gaan en dan wachten tot er een lullige opmerking volgt
Zodat hij kan claimen dat hij racistisch benaderd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |