Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef Evenstar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Sky zegt geen probleem waarschijnlijk. Het LED zou al naar groen zijn geswitched voordat Verstappen passeerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Kwalificatie zal ook veel laten zien, maar nu doen ze ook kwali-runs. Dus Merc mag nog wel een tandje bij zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.
Komt door het Belgische wegdek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Raar genoeg lijkt het porpoisen nu wel erger dan tijdens de vorige paar GPs.
Yup, zal mij niet verbazen als Mercedes na de kwalificatie nog veel harder gaat schreeuwen dat dit niet genoeg is en dat de regels voor volgend jaar nog veel en veel strikter moeten zijn etc. etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt door het Belgische wegdek.
Tsja, Belgische wegen ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.
Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Max toch under investigation ... kom op zeg.
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.
Wordt je toch moe vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Drie keer raden wie de FIA gemaild heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Precies ja, ik vind de binnenwegen in Frankrijk er slechter bij liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben nu Zweeds wegdek gewend, dus al het andere is super spulquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europa
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??quote:
Het is beter geworden, maar het is op veel plekken nog steeds vreselijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in zequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.
Lec in de muurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??
In Qatar was het heel duidelijk, hier niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in ze
Toto heeft weer een mail gestuurdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Waarom ben je blij daaromquote:
Zandvoort ook vol grindbakkenquote:
Kan de wedstrijdleiding even 5 minuten een appeltje eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit kan echt niet FIA... Dit is al de tweede keer dit seizoen dat er een rode vlag gezwaaid wordt voor iemand die niet eens de muur raakt.
De kleur die Leclerc ziet.quote:
Klopt niet de muur. Wel de bandenstapelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit kan echt niet FIA... Dit is al de tweede keer dit seizoen dat er een rode vlag gezwaaid wordt voor iemand die niet eens de muur raakt.
hij heeft het hele jaar toch zo'n pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Lecrash. Wordt elk weekend zo wel een zekerheidje.
Werkt als een magneet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft toch wel iets met grindbakken
Die raakte hij wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Jos Verstappen kan zijn titel wel aan Leclerc geven ondertussen
Kei goedquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies ja, ik vind de binnenwegen in Frankrijk er slechter bij liggen.
Marshalquote:
Als je de titel van Max niet kan afpakken dan pak je die van Jos maar, toch?quote:
Nee, want dan was de grap niet zo leukquote:
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef StephanL het volgende:
Max dit jaar voor de tweede keer wereldkampioen
Dat riep ik twee maanden geleden al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef StephanL het volgende:
Max dit jaar voor de tweede keer wereldkampioen
Nee, want RB heeft vals gespeeld. Duh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |