Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Max toch under investigation ... kom op zeg.
Ik ben nu Zweeds wegdek gewend, dus al het andere is super spulquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europa
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??quote:
Het is beter geworden, maar het is op veel plekken nog steeds vreselijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in zequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.
Lec in de muurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??
In Qatar was het heel duidelijk, hier niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in ze
Toto heeft weer een mail gestuurdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Max toch under investigation ... kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |