Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef Evenstar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Sky zegt geen probleem waarschijnlijk. Het LED zou al naar groen zijn geswitched voordat Verstappen passeerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Kwalificatie zal ook veel laten zien, maar nu doen ze ook kwali-runs. Dus Merc mag nog wel een tandje bij zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.
Komt door het Belgische wegdek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Raar genoeg lijkt het porpoisen nu wel erger dan tijdens de vorige paar GPs.
Yup, zal mij niet verbazen als Mercedes na de kwalificatie nog veel harder gaat schreeuwen dat dit niet genoeg is en dat de regels voor volgend jaar nog veel en veel strikter moeten zijn etc. etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt door het Belgische wegdek.
Tsja, Belgische wegen ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.
Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Max toch under investigation ... kom op zeg.
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.
Wordt je toch moe vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Drie keer raden wie de FIA gemaild heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Precies ja, ik vind de binnenwegen in Frankrijk er slechter bij liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |