Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendtquote:
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
Dat gaan ze niet neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
Dan hebben we Spa nog niet gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
We gaan alvast voorbeschouwen over Zandvoort
De hype van de terugkeer was 1 keer leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay denkt nog even de hype van vorig jaar te kunnen herhalen. Nou heb ik nieuws voor ze...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
DRS open voor de Arie Luyendyk bocht
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
STÉPHANE MAAKT MISSCHIEN KANS OP EEN F1 TEST
Sowieso 2023, daarna onzeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:37 schreef Knikkergeitje het volgende:
Is de kogel al door de kerk wat betreft Spa?
\eindef1contract
Stéphanequote:
Eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsja Bruxelle. Altijd onderstuur volgens Melroy. That's racing! Accepteer dat eens. Nooit klagen over de bocht vind ik.
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezighedenquote:
Twee Porsches beukten elkaar eraf bij Stavelotquote:
Gewoon nog even verder gaan met oefenenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matig, matig. Ik had gewoon nog even door kunneng aan met mijn verdere bezigheden
Omdat het heuvel af isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderstuur in een bocht met positieve camber. Hoe dan.
Bedankt voor de tipquote:
Oude media -> nieuwe mediaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
F1TV stream 10 seconden achter op Canvas tvzender.
Volgende week: NOS Live?quote:
Ik weet niet of ik louis dekker commentator overleefquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Start vd sessie nog niet bekend begrijp ik?
Waarom luister je vrijwillig naar Palmerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol.. Jolyon Palmer wordt gevraagd welke teams kunnen profiteren om richting de top van het veld te rijden met de grid penalties.
Palmer: Noemt alle teams op.
Ja, Ziggoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel fijn dat een Nederlandse partij de rechten van de Porsche Supercup heeft en dat ook uitzendt
Stukje Saudi Arabie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh
Waarom hangen er mensen aan een hijskraan
Jolyon is goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ok, doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Dit is toch waar je toch voor komt.
Spa hoort er bij inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
Als men ooit SPA schrapt dan kijk ik nooit meer een F! wedstrijd, man man man man.
Davidequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Waarom luister je vrijwillig naar PalmerIk luister nog liever naar Valsecchi dan deze lutser
Ooit voor Mammoet gewerkt, die lui verdienen serieus geld op hun schaalmodellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week weer de MammoetGoden op Zandvoort.
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....quote:
Ja inderdaad, erg jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
En dan x 3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maleisie ook, dat heeft zich in korte tijd wel bewezen. Maar nee hoor, zandbakraces, dat moeten we hebben. En de Unaaitmesteeds van Ameerikaaa....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
5 piloten starten achterin het startgrid. Een kans voor andere piloten.
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Normaal doen ze gewoon een fly-over...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien moet je ze even helpen met de trackquote:
Adrian? Carl? Jerry Lee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lewis heeft hier een mening over.
Welke onzin? Track repair is geen onzin.quote:
Zou hij bij de Belg kijken? Dan is de cirkel rond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Als men ooit Spa schrapt", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Miami kijkt en kijk mij eens speciaal zijn
Amaiquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
Ocon vs Yuki?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
Vanuit de Helikopter kun je erg mooi die hoogteverschillen zien
Hij laat geen remsporen achterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou 'm niet op het asfalt loslaten.
Pa op he, anders geef ik er een patat op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is Vlaams. Dat heb je als je op een Vlaamse zender kijkt
8 versnellingen en 1 achteruit!quote:
Als het maar geen chasse patate wordt voor Maxquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
(Geen friet, want dat eet je)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas op he, anders geef ik er een patat op!
Uiteraardquote:
Zolang je maar niet gaat poepenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pa op he, anders geef ik er een patat op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |