Eentje omlaag zappen, zie je de Boewelta.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef raptorix het volgende:
Dus 800 miljoen mensen moet een kwartier wachten omdat een amateur er afgevlogen is, man man man.
Omdat hij een Thai is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heeft een Williams rijder een Red Bull helm op?
Jawel. Wielbandenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze banden hebben met de NS (Haha banden, die hebben ze bij de NS niet eens)
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eentje omlaag zappen, zie je de Boewelta.
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heeft een Williams rijder een Red Bull helm op?
Beide beetje taxichauffeurs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….
Albon bij AT is an sich niet eens zo heel slecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Albon wil liever terug. Zou hem lekker terughalen en Yuki laten vertrekken….
Gaan ze lekker in de avond door……quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks Latifi weer in de hekken; rode vlag
Die jongen doet ook zijn best.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kon er wel om lachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wat leuk allen, een doek met foto van Coult
Hij doet het sowieso beter dan ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die jongens doet ook zijn best.
Latifi GOAT (Goes Off Another Track).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat hij daar prima zal presteren eigenlijk. Als Gasly weggaat eventueel nog Mick over laten komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Albon bij AT is an sich niet eens zo heel slecht.
Ik heb niet eens een rijbewijs, en dat is eigenlijk voor iedereen maar beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij doet het sowieso beter dan ik
Kijk morgen dan en wees verrastquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb geen tijd voor deze shit, kan het een beetje op tijd klaar zijn
Hou eens op met zeuren joh, je verandert de situatie toch niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Je maakt maar tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Sked het volgende:
Wat is deze?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je op die leeftijd niet meer in de Porsche Supercup mee willen rijden.
Of is dat niet inclusief?
Die had Max ook niet toen hij begon in de F1quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijbewijs, en dat is eigenlijk voor iedereen maar beter.
Dat klopt, maar ik moet toch ergens mijn ongenoegen uiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou eens op met zeuren joh, je verandert de situatie toch niet.
Die moet nu echt haar geld verdienen, is ze niet gewendquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ember heb moeite om de tijd vol te lullen
Een leeftijdgenoot van Trump en Biden die in het voorprogramma van de Formule 1 rondrijdt en zojuist de vangrail sloopt.quote:
Maar moet dat 5x?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik moet toch ergens mijn ongenoegen uiten.
Ik heb tijd gemaaktquote:
De man zou tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een leeftijdgenoot van Trump en Biden die in het voorprogramma van de Formule 1 rondrijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |