was al behandeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen voor dat proefstart incident. Het probleem was dus dat ie iemand inhaalde, niet dat ie over de lijn stond.
quote:
kun je het uitleggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag alleen de hele lange discussie van verwarde mensen die de grid volgorde niet snappen.
Iedereen met 20+ plaatsen straf in totaal start helemaal achteraan. De volgorde onderling wordt bepaald door de kwalificatie uitslag. Iedereen met minder dan 20 plekken start gewoon op de plek waar ie terecht komt, als twee coureurs op dezelfde plek terecht komen, bepaalt de volgorde dat de straf uitgedeeld is wie er een plek opschuift.quote:
Er staat toch geschreven dat je dan in mag halen als er iemand staat voor een proefstart, en daarbij de lijn mag overschrijden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft een waarschuwing gekregen voor dat proefstart incident. Het probleem was dus dat ie iemand inhaalde, niet dat ie over de lijn stond.
Maar dan had ie door moeten gaan. Nu is ie voorgedrongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er staat toch geschreven dat je dan in mag halen als er iemand staat voor een proefstart, en daarbij de lijn mag overschrijden?
Ja ik hoorde het op het nieuws dat de situatie anders was, ik heb het gister niet gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan had ie door moeten gaan. Nu is ie voorgedrongen.
want FP1 en FP2 zijn doorgaans enorm opwindend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot nu toe een wat saai weekend althans in f1. Zo zie je maar dat ze dit circuit inmiddels veel te goed kennen. Tijd voor andere banen zou ik zeggen.
Opwindender dan dit in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
want FP1 en FP2 zijn doorgaans enorm opwindend?
Las net dat de gridstraf van Bottas verlaagd is naar 5 plaatsen. Dit omdat er minder versnellingsbakonderdelen zijn verwisseld dan eerder gedacht/aangegeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Over de gridstraffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bottas zou vanaf plek 15 moeten starten. De rest is nog niet duidelijk
Betekent dit dat Ferrari een Maas in de wet heeft gevonden en een tactische keus heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Over de gridstraffen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bottas zou vanaf plek 15 moeten starten. De rest is nog niet duidelijk
Dan zijn het er nog steeds 20 ipv 25.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Las net dat de gridstraf van Bottas verlaagd is naar 5 plaatsen.
Bottas had 10 plaatsen gridstraf nu nog 5.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zijn het er nog steeds 20 ipv 25.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bottas had 10 plaatsen gridstraf nu nog 5.
Ah, op die manier. Thanks!quote:
Je ziet ze liever in de boarding vliegen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tot nu toe een wat saai weekend althans in f1. Zo zie je maar dat ze dit circuit inmiddels veel te goed kennen. Tijd voor andere banen zou ik zeggen.
Nee dat is meer iets voor nattekat. Zoals je hier ziet nadat Lewis een moment had Eau rouge.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ziet ze liever in de boarding vliegen?
quote:
Wat een rare mod die Nattekatquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor nattekat. Zoals je hier ziet nadat Lewis een moment had Eau rouge.
[..]
Spa is een machtig mooi circuitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat is meer iets voor nattekat. Zoals je hier ziet nadat Lewis een moment had Eau rouge.
[..]
Gewoon een bizarre post.quote:
Het zou maar saai zijn anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gezegd
Toch houden we van je
Volgens mij heeft Perez nog geen enkele goede run kunnen doen door een continue stroom aan verkeer, problemen of regenbuien. Dus daar kunnen we heerlijk conclusies over trekkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[@:smilextech] Perez continues to act as a tester. In both FPs yesterday he used the Ferrari-like floor with a hole in front of the rear wheels, which Red Bull has not yet abandoned.
Het is gewoon te makkelijk voor ze. Ze komen er al ik weet niet hoe lang en bijvoorbeeld Max ook al sinds zijn 16e waarschijnlijk. Daarbij is het sowieso al niet het moeilijkste circuit, zeker met deze generatie auto.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spa is een machtig mooi circuit
Met alles er op en er aan.. weet niet wat je dan nu wil dat er gebeurt om het voor jou spannender te maken?
Er zijn genoeg FP’s waar er niks gebeurt
Silverstone bijvoorbeeld was er ook weinig te zien
Bijna alle coureurs genieten van dit circuitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk voor ze. Ze komen er al ik weet niet hoe lang en bijvoorbeeld Max ook al sinds zijn 16e waarschijnlijk. Daarbij is het sowieso al niet het moeilijkste circuit, zeker met deze generatie auto.
Wat ze wel goed hebben gedaan is grind neerleggen.
Ik heb er geen probleem mee dat ze ervan genieten hoor. Ik vind het zelf ook een goed circuit op de sim.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna alle coureurs genieten van dit circuit
Wat is nu jouw probleem daarmee ?
Je hebt liever een circuit dat onveilig is..
wat een onzin weer, als je niks weet te vertellen doe het dan gewoon nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon te makkelijk voor ze. Ze komen er al ik weet niet hoe lang en bijvoorbeeld Max ook al sinds zijn 16e waarschijnlijk. Daarbij is het sowieso al niet het moeilijkste circuit, zeker met deze generatie auto.
Wat ze wel goed hebben gedaan is grind neerleggen.
Ik kom tenminste met argumenten, het enige wat jij zegt is "onzin"quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin weer, als je niks weet te vertellen doe het dan gewoon niet
het is maar wat je argumenten noemtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met argumenten, het enige wat jij zegt is "onzin"
Ja kunnen we veel mee.
Jij vindt het geen goede argumenten, mag. Maar ik geef ze tenminste welquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar wat je argumenten noemt
Omdat de Mercedes guys niet kunnen winnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huhquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat de Mercedes guys niet kunnen winnen
Zullen we dan Silverstone ook gelijk van de kalender halen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat ze ervan genieten hoor. Ik vind het zelf ook een goed circuit op de sim.
Het enige is dat er zo'n ongelofelijk groot punt wordt gemaakt dat Spa misschien van de kalender verdwijnt, omdat het te weinig geld opbrengt. En als dat laatste het geval is moeten we er niet om treuren vind ik. Er is zoals ik al eerder zei meer in de wereld
je bent gewoon een ouwehoerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij vindt het geen goede argumenten, mag. Maar ik geef ze tenminste wel
Het hele te weinig geld puntquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat ze ervan genieten hoor. Ik vind het zelf ook een goed circuit op de sim.
Het enige is dat er zo'n ongelofelijk groot punt wordt gemaakt dat Spa misschien van de kalender verdwijnt, omdat het te weinig geld opbrengt. En als dat laatste het geval is moeten we er niet om treuren vind ik. Er is zoals ik al eerder zei meer in de wereld
Silverstone vind ik dan weer beter dan Spa omdat er beter geracet kan wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zullen we dan Silverstone ook gelijk van de kalender halen?
Soms wel.quote:
quote:
Dan Silverstone laten verdwijnen zodat al Britten viesmad wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Silverstone vind ik dan weer beter dan Spa omdat er beter geracet kan worden
What!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Silverstone vind ik dan weer beter dan Spa omdat er beter geracet kan worden
Ook alleen al de opmerking: "Mijn 4K Sky stream", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijnquote:
Gister bij Ziggy F1 Café:quote:
nopquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:01 schreef ZaZoe het volgende:
LEC dus sowieso voor MAX bij start race
Volgens mij is dat nog geen gesneden koekquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:01 schreef ZaZoe het volgende:
LEC dus sowieso voor MAX bij start race
Daar moet je ook niet naar luisterenquote:
Nattekat is eerder fan van Olav en Jack hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik kan niet meer linken met mijn chromecast. Is die optie uit de f1 app?
Ik heb net zo de F3 gekeken, dus lijkt me niet. Hebben andere apps die optie nog wel? Youtube doet het anders, dus daar moet je niet mee testen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik kan niet meer linken met mijn chromecast. Is die optie uit de f1 app?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet naar luisteren
Die hebben soms niet eens door dat de race al klaar is
Kon ik gister ook niet ,maar nu welquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Wederom op roodquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef Rianne84 het volgende:
Verstappen nu al buiten in fp3, normaal duurt dat toch wel 20 minuten.
Die snappen tenminste dat Ferrari niet meer naar binnen hoeft als ze een rustige lange stint doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nattekat is eerder fan van Olav en Jack hoor
Laten we het maar niet gaan hebben over wat Olav allemaal mist of hoe hij stelselmatig de ene coureur aanziet voor de andere etc...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die snappen tenminste dat Ferrari niet meer naar binnen hoeft als ze een rustige lange stint doen.
We hebben al een tijdje niet meer op circuits met lange rechte einden geredenquote:
Is de diva weer ongesteld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:06 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dat Mercedes met een half rode auto zou gaan rijden?
Daar zijn ze over in discussiequote:
Foutje bedankt voor wat we op tv kunnen doen is veel minder erg dan continu dezelfde onzin over tactiek herhalen. En op Viaplay worden ook vaak genoeg dignen gemist of door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we het maar niet gaan hebben over wat Olav allemaal mist of hoe hij stelselmatig de ene coureur aanziet etc...
Maar inmiddels is naar buiten gebracht dat dat geen enkel verschil maakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:07 schreef ZaZoe het volgende:
Nelson en Melroy hadden het er over dat LEC nieuwe onderdelen gebruikte in de 1e en 2e vrije training, en max alles in de 1e
Ziggo deed het ook niet, kpn ook niet. Stekker van de router lag er uit in de meterkastquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net zo de F3 gekeken, dus lijkt me niet. Hebben andere apps die optie nog wel? Youtube doet het anders, dus daar moet je niet mee testen.
Viaplay genotquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet de stream in lagere kwaliteit bekijken anders heb ik schokkend beeld.
Erg jammer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ziggo deed het ook niet, kpn ook niet. Stekker van de router lag er uit in de meterkast![]()
Enniewee, opgelost
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van; fouten maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Foutje bedankt voor wat we op tv kunnen doen is veel minder erg dan continu dezelfde onzin over tactiek herhalen. En op Viaplay worden ook vaak genoeg dignen gemist of door elkaar gehaald.
Okay, vond het al een raar verhaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar inmiddels is naar buiten gebracht dat dat geen enkel verschil maakt.
Waarom begin je er dan zelf over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn punt was: laten we niet stelselmatig de één afkraken en doen of de ander geweldig is. Ze kunnen er allemaal wat van fouten maken.
En ik persoonlijk begin het schijtirritant te vinden na een half seizoen...
Omdat ze niet up to date zijn daarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Okay, vond het al een raar verhaal.
Rest de vraag, waarom brengen ze dat dan bij Viaplay zojuist
Ik kan niet kijken maar dat wordt leuk want vanaf dit weekend wordt er voor het eerst gehandhaafd. Wordt een interessante kwalificatiequote:
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.quote:
Ben niet voor niks een Nederlanderquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met dat stelselmatige gezeik op Viaplay. Kijk gewoon elders.
Inderdaad. Nu krijgen we weer lange rechte stukken waarbij de kans op stuiteren weer hoger isquote:
Ik begon er niet overquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zelf over?
Memoriesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lewis verneukt het rondje van Bottas
Ik heb er een keer een rondje gelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een baan blijft dit toch![]()
Zou er graag een keer een rondje willen doen.
Dat zie ik dan niet zo zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een rondje gelopen
Mijn turbo diesel gaat dat wel reddenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Lopend de Eau Rouge op is wel echt genot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan niet zo zitten
[..]
Mijn turbo diesel gaat dat wel redden
Eau rouge is bij het water onderaan...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn auto zou de Eau Rouge niet op komen
Ok...ik begreep dat het contract afgelopen was...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar is min of meer bevestigd.
Mooi shirt voor je:quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt Eau rouge niet op... Het bevindt zich onderaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
Williams heeft de engineers van Mercedes geleend
Niet dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met 300 door Raidillon? Oké dus? Eau Rouge is indrukwekkender
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerikaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi shirt voor je:Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Beter ruilen ze deze kutbaan snel in voor een parkeerplaats in Amerika
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rougequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon dom om het over Eau rouge te hebben als je die niet bedoelt
Lopend of met de auto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien haal ik de Raidillon wel niet eens en blijf ik hangen onderaan bij de Eau Rouge
Ik heb altijd zin in een raceweekendquote:
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen goede flow voor Pierre in sector 2. Kan een stuk beter dus
Dat gaat 't 'm niet meer worden neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er tegenwoordig wel iets anders uit
Toch wel knap dat ze 15 minuten aan smoesjes hebben kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:39 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV lijken ze een beetje vastgelopen. Hebben het serieus al minstens 15 minuten lang over hoe het toch kan dat Williams sneller is dan de Mercedes.
Ik heb het over zijn laatste timed lap.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er af vliegt heb je meestal geen goede flow nee
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "Wij doen weer mee!"
+1.609
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
+1.609
Neuh, +3quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali is het geen 1.6 kan ik je al vertellen
Heel apartquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Op de onboard van Verstappen kan ik ook nergens een gele vlag zien. Het lichtje op zijn stuur gaat ook pas aan op het moment dat ie Gasly al voorbij rijdt.
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:43 schreef Evenstar het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 augustus 2022 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
+1.609
Sky zegt geen probleem waarschijnlijk. Het LED zou al naar groen zijn geswitched voordat Verstappen passeerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Kwalificatie zal ook veel laten zien, maar nu doen ze ook kwali-runs. Dus Merc mag nog wel een tandje bij zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wacht Q nog even af, maar als ze er serieus +1s achter blijken te zitten ga ik wel heel hard lachen. Droeftoeter Russell zit al weken te roepen dat het allemaal niet eerlijk was en dat RB en Ferrari "vals" hebben gespeeld en dan krijg je dit nadat de regels zijn aangepast (op verzoek van Mercedes).
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je ziet wel heel duidelijk een groen bord, dus zal wel niks zijn.
Komt door het Belgische wegdek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Raar genoeg lijkt het porpoisen nu wel erger dan tijdens de vorige paar GPs.
Yup, zal mij niet verbazen als Mercedes na de kwalificatie nog veel harder gaat schreeuwen dat dit niet genoeg is en dat de regels voor volgend jaar nog veel en veel strikter moeten zijn etc. etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd als je in België rijdt,
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt door het Belgische wegdek.
Tsja, Belgische wegen ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen een paar weken terug, en ik vond de kwaliteit van de wegen enorm meevallen.
Totoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Oh god, Max toch under investigation ... kom op zeg.
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik oop België ook nooit zo, nooit echt last van gehad.
Wordt je toch moe vanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Drie keer raden wie de FIA gemaild heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Precies ja, ik vind de binnenwegen in Frankrijk er slechter bij liggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben nu Zweeds wegdek gewend, dus al het andere is super spulquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra je de grens over gaat, merk je het meteen. Zo verschrikkelijk is het helemaal niet, maar het is wel vanaf het beste wegdek van Europa
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??quote:
Het is beter geworden, maar het is op veel plekken nog steeds vreselijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in zequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar zoals je in mijn screenshot kan zien gaat daar helemaal niets uit komen.
Lec in de muurquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook nog paars of alleen Sector 1 Latifi??
In Qatar was het heel duidelijk, hier niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik heb weinig vertrouwen in ze
Toto heeft weer een mail gestuurdquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Evenstar het volgende:
Waarom ben je blij daaromquote:
Zandvoort ook vol grindbakkenquote:
Kan de wedstrijdleiding even 5 minuten een appeltje eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit kan echt niet FIA... Dit is al de tweede keer dit seizoen dat er een rode vlag gezwaaid wordt voor iemand die niet eens de muur raakt.
De kleur die Leclerc ziet.quote:
Klopt niet de muur. Wel de bandenstapelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit kan echt niet FIA... Dit is al de tweede keer dit seizoen dat er een rode vlag gezwaaid wordt voor iemand die niet eens de muur raakt.
hij heeft het hele jaar toch zo'n pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Lecrash. Wordt elk weekend zo wel een zekerheidje.
Werkt als een magneet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft toch wel iets met grindbakken
Die raakte hij wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Godverquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:54 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Jos Verstappen kan zijn titel wel aan Leclerc geven ondertussen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies ja, ik vind de binnenwegen in Frankrijk er slechter bij liggen.
Marshalquote:
Als je de titel van Max niet kan afpakken dan pak je die van Jos maar, toch?quote:
Nee, want dan was de grap niet zo leukquote:
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef StephanL het volgende:
Max dit jaar voor de tweede keer wereldkampioen
Dat riep ik twee maanden geleden al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef StephanL het volgende:
Max dit jaar voor de tweede keer wereldkampioen
Nee, want RB heeft vals gespeeld. Duh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zouden Britten nu wel zeggen dat hij terecht kampioen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |