Vind de extra sowieso beter tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:23 schreef Zipportal het volgende:
Matige aflevering je kon het weer precies uittekenen.
Die gasten hebben echt weinig verstand van juridische zaken..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:43 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Famke Louise: Roddelpraat heeft mijn kraamtijd kapotgemaakt
https://www.ad.nl/show/fa(...)potgemaakt~a60814a8/
Ik weet niet welke advocaat ze hebben, maar dit is wel het meest vreemde argument dat ik ooit gelezen heb. Auteursrecht heeft niks te maken met "het is op een feestje gezongen dus nu kan het online worden gezet door anderen dan de rechthebbende"..quote:Roos en Schouten gingen in beroep omdat ze een filmpje in handen hadden gekregen waaruit blijkt dat er geen inbreuk is gepleegd op het auteursrecht omdat ze het voor meerdere mensen had gezongen op een verjaardagsfeestje.
Volgens mij ging het niet om het auteursrecht, maar om het feit dat het nummer openbaar was of niet. De vorige rechter heeft toen gezegd dat het nummer niet openbaar was, maar privé, waardoor hun in het ongelijk werden gesteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:12 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt weinig verstand van juridische zaken..
[..]
Ik weet niet welke advocaat ze hebben, maar dit is wel het meest vreemde argument dat ik ooit gelezen heb. Auteursrecht heeft niks te maken met "het is op een feestje gezongen dus nu kan het online worden gezet door anderen dan de rechthebbende"..
Dan nog.. Zij heeft het dus op feestjes gezongen en dan mag iedereen het vrij op internet verspreiden? zo lijkt het me niet te werken in de media/muziek..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet om het auteursrecht, maar om het feit dat het nummer openbaar was of niet. De vorige rechter heeft toen gezegd dat het nummer niet openbaar was, maar privé, waardoor hun in het ongelijk werden gesteld.
Later bleek echter dat het nummer door haar al meermaals openbaar was gezongen.
Geen idee ook waarom het nu ineens om auteursrecht gaat op het AD, want dat was nooit het ding.
Dat zullen we over een maand dan wel horen hé. Dan doet de rechter uitspraak. Hecht ik meer waarde aan dan een Kerel1973 op het internet als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:30 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Dan nog.. Zij heeft het dus op feestjes gezongen en dan mag iedereen het vrij op internet verspreiden? zo lijkt het me niet te werken in de media/muziek..
Schandalig! Dit ga ik rapporteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zullen we over een maand dan wel horen hé. Dan doet de rechter uitspraak. Hecht ik meer waarde aan dan een Kerel1973 op het internet als je het niet erg vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:55 schreef PS. het volgende:
AP Vrienden!!!! SCOOOHOOOOOPThe reeeeeeeeeeeemmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Godverdomme. Wat zonde van de tijd van zo'n rechtbank.quote:
Ja dat is gewoon te gênant voor woordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme. Wat zonde van de tijd van zo'n rechtbank.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:55 schreef PS. het volgende:
AP Vrienden!!!! SCOOOHOOOOOPTHX was leuker dan de reguliereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Oke dan, duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:03 schreef Geerd het volgende:
Sws dat ze dit weer gaan verliezen kan niet anders..woke zielig, moeder, huilen, emoschade, hele rataplan wordt uit de kast getrokken want zo een programma zal en moet kapot omdat..alleen lghbtfuufdfigu23442+ mag of je moet een dikke negerin met 1 been die zich heeft laten ombouwen en lesbisch is..
Zijn laatste hoop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Is Elon ook een AP vriend? @:Zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:03 schreef PS. het volgende:
Prie prie prie prie @Nober @kipknots @DeBraat @Starhopper @Isdatzo @3rr0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sebbeszweet op 04-11-2022 18:25:17 ]Hallo
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPP.
#ELONMUSKBEASTquote:Op woensdag 9 november 2022 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPP.
quote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week weer FlorisBEAST te gast. SCOOOOOOOOOOOOP. @:Nober
Floris amice. Laat uw reactie achter in de commandssssquote:Op woensdag 9 november 2022 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week weer FlorisBEAST te gast. SCOOOOOOOOOOOOP. @:Nober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHOP
Als zware drinker, met zo'n BMI, er na zes blikjes al vanaf liggen. Dan ben je wel een maandagochtendproduct hoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Jan heeft zes blikjes op. SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer
De command die hij niet wilde voorlezen komt uit dit topic.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:38 schreef Zipportal het volgende:
We gaan NU naar de commands. @:wereldgozer
Waarom post je het hier?quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:19 schreef Nober het volgende:
Geen nazorg bij Dreamschool
[ twitter ]
seizoen nog steeds dakloos was. Hij kon uiteindelijk zijn stagewerk niet volhouden want hij moest werken maar had geen woning. Uiteindelijk heeft hij zelf wat gevonden via antikraak. Maar steeds tijdelijke huurcontracten. Via 'Streetcornerwerk Per Mens' heeft hij een woning
gekregen in Amsterdam Nieuw West. Echter weer tijdelijk. In december as moet hij er weer uit en er is nog geen vervolgplek gevonden. Inmiddels heeft Bram een zorgtraject en een psycholoog in A'dam en probeert zijn leven op te bouwen maar de dreiging na 5 jaar van
dakloosheid en onzekerheid geeft dit hem nu opnieuw stress omdat hij niet weer op straat wil komen te staan. Er zijn mensen met pech in het leven en die toch moed houden steeds weer door te gaan. Zo iemand is Bram. Gemotiveerd en met zelfinzicht en blij met alle hulp die hij kan
krijgen. Hij heeft nu een vast inkomen per maand (bijstandsuitkering) om eerst zijn hulpverleningstraject af te ronden en dan weer te gaan werken. Maar zonder dak boven je hoofd staat alles weer op het spel. Bram is uiteraard op de hoogte van deze tweet. Aub is er iemand die per
december woonruimte weet in Amsterdam. Laten we Twitter zijn werk laten doen en Bram helpen. Iedereen heeft recht op een stabiele basis. Zeker Bram. Retweet wordt gewaardeerd.
https://mobile.twitter.com/MPeters50/status/1592256704045109250
Waarom post je in dit topic als je de afleveringen niet kijkt?quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:30 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft dit met roddelpraat te maken?
Het zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom post je in dit topic als je de afleveringen niet kijkt?
Wij onthouden alleen, transformers, veenlijk, prieprie prieprie en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:23 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet boos ik ben teleurgesteld.
[ twitter ]
Komt vanwege naakt. Nieuwe montage komt asapquote:Op woensdag 16 november 2022 19:26 schreef potjecreme het volgende:
SCOOP!!!! de aflevering is verwijderd!!
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:26 schreef potjecreme het volgende:
SCOOP!!!! de aflevering is verwijderd!!
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Komt vanwege naakt. Nieuwe montage komt asap
Je mag maar weinig van YouTubequote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Had hem net uitgekeken. Maar wat voor naakt in godsnaam? Er was precies niks te zien met uitzondering van een damesbil met string.
Vindt Jan ook en ik denk dat Dennis het na deze uitzending ook inziet. Wel heerlijk hoe Dennis Nicol aanpakte, gozer is veel scherper dan ie doet voorkomen (maar dat zullen de meesten hopelijk wel doorhebben).quote:Op woensdag 16 november 2022 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Rot eens op met die floris, het is te veel.
Heb echt geen medelijden met haar, als iemand respectloos is naar anderen dan is zij het wel. Zal in die serie heus wel wat uitvergroot worden hoor, maar zij is zo ongeveer de laatste die moet piepen.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:26 schreef J83 het volgende:
Het was allemaal niet heel respectvol naar Nicol toe
Dit is echt zo'n kansloze podcast, hoor en wederhoor, sure terwijl je niemand laat uitpraten, er overheen lacht.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:26 schreef J83 het volgende:
Het was allemaal niet heel respectvol naar Nicol toe
Vind het wel leuk met Floris. Eigenlijk is het leuker met hem.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Rot eens op met die floris, het is te veel.
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vind het wel leuk met Floris. Eigenlijk is het leuker met hem.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.
De chemie en interacties tussen Roos en Schouten renderen het best als ze met z'n tweeën zitten.
De enige die tot nu toe wel in het plaatje past is Yvonne Coldeweijer.
Die andere badgasten mogen w.m.b. thuisblijven.
Maar dat zijn mijn twee centjes.
Floris is een badassquote:Op donderdag 17 november 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.
De chemie en interacties tussen Roos en Schouten renderen het best als ze met z'n tweeën zitten.
De enige die tot nu toe wel in het plaatje past is Yvonne Coldeweijer.
Die andere badgasten mogen w.m.b. thuisblijven.
Maar dat zijn mijn twee centjes.
Level upquote:Op woensdag 23 november 2022 20:03 schreef Nober het volgende:
Vreemdgaan vergeven, ja of ja?
[ afbeelding ]
Kabbelde een beetje voort, al heb ik wel gelachen om de verhalen over PowNed. Wel kromme tenen bij het pedoverhaal van Dennisquote:
Ja dat over Powned was echt leuk. Wat een teringzooi daar zeg. Ik vind het wel echt heel vermakelijk, ook als de aflevering wat minder is.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kabbelde een beetje voort, al heb ik wel gelachen om de verhalen over PowNed. Wel kromme tenen bij het pedoverhaal van Dennis
Einde tijdperk seksfeestenquote:Op zondag 27 november 2022 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Marc van der Linden getroffen door herseninfarct
https://www.telegraaf.nl/(...)n-door-herseninfarct
Viesdik. @:wereldgozer
Hospik?quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:57 schreef Nober het volgende:
Zin in de sinterklaasaflevering. Hopelijk Danique Hosmar op schoot.
[ afbeelding ]
Overdosis crackquote:Op zondag 27 november 2022 18:03 schreef RipCity het volgende:
Zal wel weer flink aan de dope zijn geweest
Zoquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:57 schreef Nober het volgende:
Zin in de sinterklaasaflevering. Hopelijk Danique Hosmar op schoot.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |