Het zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom post je in dit topic als je de afleveringen niet kijkt?
Wij onthouden alleen, transformers, veenlijk, prieprie prieprie en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:23 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet boos ik ben teleurgesteld.
[ twitter ]
Komt vanwege naakt. Nieuwe montage komt asapquote:Op woensdag 16 november 2022 19:26 schreef potjecreme het volgende:
SCOOP!!!! de aflevering is verwijderd!!
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:26 schreef potjecreme het volgende:
SCOOP!!!! de aflevering is verwijderd!!
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Komt vanwege naakt. Nieuwe montage komt asap
Je mag maar weinig van YouTubequote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Had hem net uitgekeken. Maar wat voor naakt in godsnaam? Er was precies niks te zien met uitzondering van een damesbil met string.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vindt Jan ook en ik denk dat Dennis het na deze uitzending ook inziet. Wel heerlijk hoe Dennis Nicol aanpakte, gozer is veel scherper dan ie doet voorkomen (maar dat zullen de meesten hopelijk wel doorhebben).quote:Op woensdag 16 november 2022 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Rot eens op met die floris, het is te veel.
Heb echt geen medelijden met haar, als iemand respectloos is naar anderen dan is zij het wel. Zal in die serie heus wel wat uitvergroot worden hoor, maar zij is zo ongeveer de laatste die moet piepen.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:26 schreef J83 het volgende:
Het was allemaal niet heel respectvol naar Nicol toe
Dit is echt zo'n kansloze podcast, hoor en wederhoor, sure terwijl je niemand laat uitpraten, er overheen lacht.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:26 schreef J83 het volgende:
Het was allemaal niet heel respectvol naar Nicol toe
Vind het wel leuk met Floris. Eigenlijk is het leuker met hem.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Rot eens op met die floris, het is te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vind het wel leuk met Floris. Eigenlijk is het leuker met hem.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.
De chemie en interacties tussen Roos en Schouten renderen het best als ze met z'n tweeën zitten.
De enige die tot nu toe wel in het plaatje past is Yvonne Coldeweijer.
Die andere badgasten mogen w.m.b. thuisblijven.
Maar dat zijn mijn twee centjes.
Floris is een badassquote:Op donderdag 17 november 2022 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het zo langzamerhand een Floris-overkill.
De chemie en interacties tussen Roos en Schouten renderen het best als ze met z'n tweeën zitten.
De enige die tot nu toe wel in het plaatje past is Yvonne Coldeweijer.
Die andere badgasten mogen w.m.b. thuisblijven.
Maar dat zijn mijn twee centjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |