Lijkt me een gozer die wel tegen een geintje kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:51 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik ben benieuwd of ze Cees ook durven aan te pakken.
Dat krijg je met een dronkaard en een verstandelijk beperkte. Die combinatie is niet echt bevorderlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef ISVV het volgende:
En waar blijft GODVERDOMME dat Jan en Dennis Doen Dingen? Dat is al zo vaak uitgesteld, echt heel amateuristisch. Laatst wat beelden van een opname gezien maar dat is het dan ook. Ze kondigen dit al anderhalf jaar aan, dan heb je toch wel heel veel schijt aan je kijkers / donateurs hoor.
En WAAR BLIJFT DE UITZENDING. Kun je je beter afvragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef ISVV het volgende:
En waar blijft GODVERDOMME dat Jan en Dennis Doen Dingen? Dat is al zo vaak uitgesteld, echt heel amateuristisch. Laatst wat beelden van een opname gezien maar dat is het dan ook. Ze kondigen dit al anderhalf jaar aan, dan heb je toch wel heel veel schijt aan je kijkers / donateurs hoor.
Jan doet zelf niks qua editten en uploaden volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ja waar blijft die uitzending. Of is Jantje weer aan de drank
Wist ik toen nog niet. Inderdaad hinderlijk dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:10 schreef PS. het volgende:
[..]
En WAAR BLIJFT DE UITZENDING. Kun je je beter afvragen.
Zeeeeeeeeeeeeeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lijkt me een gozer die wel tegen een geintje kan.
"Vandaag weer 800 kilometer op de racefiets."quote:
Haha hij heeft zijn gouden jasje aan. Hij lijkt Jaap Reesema wel. Hij heeft geen nek meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Vandaag weer 800 kilometer op de racefiets."
MIJN REET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |