abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205741751
"Imagine" is voor de elite.

Maar op dezelfde LP staat ook dit nummer. Dit draag ik op aan de klootjessoldaten aan de frontlinies, die daar helaas bij bosjes sneuvelen

pi_205741789
Who Killed Daria Dugina?
The activist, a rising figure in the ultranationalist milieu in Russia, died in a car bombing that could alter the course of the war in Ukraine.

https://www.nytimes.com/2(...)sia-ukraine-war.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205741822
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:02:05 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_205741978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Poetin ziet nazisme anders dan hoe wij het zien. Het lijkt er op dat hij het gewoonweg ziet als westers=nazisme. Ik kan anders ook niet verklaren waarom je zo veel overeenkomsten ziet in het nazisme en het moderne Rusland.
De Nazi's waren gewoon de laatste die Rusland binnenvielen. De genocide, jodenhaat, dictatoriale bestuur, concentratiekampen, imperialisme, jezelf een herrenvolk wanen die mindere volken mogen onderwerpen en alles mee doen wat je wil, alles van dat delen ze met de Nazi's, dus dat is niet hoe zij Nazi's erg vinden. Dat ze Rusland binnenvielen, dat is wat ze erg maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205742036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:02 schreef speknek het volgende:

[..]
De Nazi's waren gewoon de laatste die Rusland binnenvielen. De genocide, jodenhaat, dictatoriale bestuur, concentratiekampen, imperialisme, jezelf een herrenvolk wanen die mindere volken mogen onderwerpen en alles mee doen wat je wil, alles van dat delen ze met de Nazi's, dus dat is niet hoe zij Nazi's erg vinden. Dat ze Rusland binnenvielen, dat is wat ze erg maakt.
Stalin viel van zijn stoel, en wilde niet geloven dat binnen een jaar en negen maanden het contract met Von Ribbentrop al eenzijdig en zonder voorafkondiging werd verbroken.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:16:06 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205742124
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:12 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ah, een reactie van jezelf op een andere user quoten, waarin je hetzelfde beweert over mij. Verder niets. Sterk argument! Heb je ook nog iets concreets? Maak jezelf nou niet zo volslagen belachelijk man, het is droevig. :')
Jij wilde een voorbeeld, nou hier is je voorbeeld. Je krijgt precies wat je vraagt. Om dat te bewijzen zal ik de moeite nemen om terug te bladeren en jouw post, waarin je die specifieke vraag stelt, te quoten.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:19 schreef Repentless het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden hiervan?
Dat keur je af. En nu vraag je om niets. Je helpt jezelf hier niet mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205742158
De Finse premier wordt ook aardig zwartgemaakt door de boze buurman
pi_205742159
quote:
Putin signs decree to increase size of Russian armed forces

(Reuters) - Russian President Vladimir Putin signed a decree on Thursday to increase the size of Russia's armed forces from 1.9 to 2.04 million, the RIA Novosti news agency reported.

The figure, which includes a 137,000 increase in the number of military personnel to 1.15 million, comes into effect on Jan 1.
De verliezen worden weer aangevuld mensuhh...
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:29:39 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205742258
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jij wilde een voorbeeld, nou hier is je voorbeeld. Je krijgt precies wat je vraagt. Om dat te bewijzen zal ik de moeite nemen om terug te bladeren en jouw post, waarin je die specifieke vraag stelt, te quoten.
[..]
Dat keur je af. En nu vraag je om niets. Je helpt jezelf hier niet mee.
Ik vraag je voorbeelden waarin ik me terugtrek uit de discussie met als argument dat mijn discussiepartner "te emotioneel" wordt, omdat dat volgens jou mijn modus operandi is. Je voorbeeld is een opmerking van jezelf gericht aan een andere user waarin je aangeeft dat ik dat doe.

Je vindt een eerdere soortgelijke bewering van jezelf, waarin wederom geen woord van mijn kant voorkomt, een goed voorbeeld van iets dat ik doe? Verder gaat het allemaal wel? :')
pi_205742271
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:19 schreef byah het volgende:
De Finse premier wordt ook aardig zwartgemaakt door de boze buurman
Ook door haar eigen Finse oppositie.

Die verwijten haar onnodig hoge energieprijzen (door vijandige houding naar buur) waardoor een deel van de fFinse bevolking nauwelijks meer rond kan komen, terwijl mevrouw, al dan niet onder invloed van drugs, stralend staat te feesten met haar rijke influencer-vriendjes..

Ik snap die boosheid van veel Finnen wel.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:31:26 #13
pi_205742284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vraag je voorbeelden waarin ik me terugtrek uit de discussie met als argument dat mijn discussiepartner "te emotioneel" wordt, omdat dat volgens jou mijn modus operandi is. Je voorbeeld is een opmerking van jezelf gericht aan een andere user waarin je aangeeft dat ik dat doe.

Je vindt een eerdere soortgelijke bewering van jezelf, waarin wederom geen woord van mijn kant voorkomt, een goed voorbeeld van iets dat ik doe? Verder gaat het allemaal wel? :')
Je vroeg om een voorbeeld, en die kreeg je.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:31:44 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205742288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:30 schreef riazop het volgende:

[..]

Die verwijten haar onnodig hoge energieprijzen (door vijandige houding naar buur) waardoor een deel van de fFinse bevolking nauwelijks meer rond kan komen, terwijl mevrouw, al dan niet onder invloed van drugs, stralend staat te feesten met haar rijke influencer-vriendjes..

De luidruchtigste Finse oppositie wordt net als veel rechtse clubjes ruim betaald door de Russen. Dus dat komt op hetzelfde neer.

Zie o.a.:
We know Russia funds Europe's far Right. But what does it get in return?
Exclusive: Russia Backs Europe's Far Right
War puts Russian ties with EU radical parties on the spot
Why Britain's Tories are addicted to Russian money
Dancing with Putin: Has Europe finally had enough of politicians making big money from Russia?

Ze lopen er natuurlijk niet mee te koop, maar er is al vele jaren een heel duidelijk patroon te zien waarbij die schaamteloze clubjes goed betaald worden om Kremlin-propaganda te verspreiden.

[ Bericht 19% gewijzigd door Perrin op 25-08-2022 15:09:18 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205742304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
De luidruchtigste Finse oppositie wordt net als veel rechtse clubjes ruim betaald door de Russen. Dus dat komt op hetzelfde neer.
Dat is een flinke claim!

Heb je een bron of zelfs maar iets van een onderbouwing?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:34:45 #16
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205742313
quote:

[..]

Alsof het helpt als ze had afgezegd en thuis was gaan zitten :')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205742319
quote:

[..]

Ze had een feestje. For crying out loud, wat een triest volk dat een ander niet een beetje plezier gunt.
En het was niet onder invloed van drugs, want de afgedwongen drugstest was negatief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205742325
quote:

[..]
Hoe is Oekraine Rusland binnengevallen dan, wat ze nazis maakt?
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:37:39 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205742326
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je vroeg om een voorbeeld, en die kreeg je.
Ik vroeg om voorbeelden waarin ik dat argument gebruik om me uit de discussie terug te trekken, niet om een voorbeeld waarin jij tegen iemand anders zegt dat ik dat doe zonder ook maar een woord van mij daarin. Maar dat begrijp je zelf ook wel, mag ik hopen.
pi_205742332
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze had een feestje. For crying out loud, wat een triest volk dat een ander niet een beetje plezier gunt.
En het was niet onder invloed van drugs, want de afgedwongen drugstest was negatief.
Wie zegt dat het over misgunnen van plezier gaat?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:56:27 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_205742475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hoe is Oekraine Rusland binnengevallen dan, wat ze nazis maakt?
Niet natuurlijk, maar als Oekraine zich verenigd met de Europeanen en de Amerikanen, dan is dat allemaal een voorop gezet plannetje om Rusland weer binnen te kunnen vallen, daarom zijn het allemaal Nazis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205742477
quote:

[..]

AL DAN NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS!!!

MET HAAR RIJKE VRIENDJES.

:'( :'( :'(

JANKEN!

:D
pi_205742493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:56 schreef speknek het volgende:

[..]
Niet natuurlijk, maar als Oekraine zich verenigd met de Europeanen en de Amerikanen, dan is dat allemaal een voorop gezet plannetje om Rusland weer binnen te kunnen vallen, daarom zijn het allemaal Nazis.
Dus dat Poetin zich bedreigd voelt omdat anderen misschien wel Rusland zouden binnenvallen, maakt dat die anderen nazis. Logisch.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:06:59 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205742552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:56 schreef YStec het volgende:

[..]
AL DAN NIET ONDER INVLOED VAN DRUGS!!!

MET HAAR RIJKE VRIENDJES.

:'( :'( :'(

JANKEN!

:D
DIKKE BMW JONGONS
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:07:36 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_205742556
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dus dat Poetin zich bedreigd voelt omdat anderen misschien wel Rusland zouden binnenvallen, maakt dat die anderen nazis. Logisch.
Niet echt, maar dat is waarom ze ze nazi's noemen zonder dat ze voor ons enige nazi kenmerken hebben. Dat is overigens niet de reden voor de oorlog, dat is gewoon ordinair landjepik, een zelfidentificatie als dat ze voortdurend in strijd zijn met het westen (dat is letterlijk hoe ze het bestaan van het Russische rijk rechtvaardigen), en vooral een angst dat Oekraine welvarender wordt dan Rusland, maar dat is hoe ze die angst verkopen aan het eigen volk. En waarom ze ze dus nazi's noemen.
pi_205742560
De rijken feesten.
De armen leven als beesten.
pi_205742569
Die inflatie was er al voor de oorlog wereldwijd, en is erger geworden door de Russische invasie van Oekraïne. Daar heeft een Finse premier niet zoveel invloed op.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205742580
Finland heeft wel mooie gevangenissen.
pi_205742597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:10 schreef quirina het volgende:
En premiers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205742603
quote:

[..]
Ik spreek regelmatig met Finnen en onder het gewone volk is er helemaal niemand die haar dat feestje kwalijk neemt. Het is gewoon de oppositie die daar een punt van maakt, en tsja...daar is het oppositie voor. Spijkers op laag water zoeken noem je zoiets.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:15:02 #31
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205742610
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Dat is een flinke claim!

Heb je een bron of zelfs maar iets van een onderbouwing?
En wat is dan nu je antwoord? Na zijn lijst met bronnen? #nieuwsgierig.
pi_205742620
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Die inflatie was er al voor de oorlog wereldwijd, en is erger geworden door de Russische invasie van Oekraïne. Daar heeft een Finse premier niet zoveel invloed op.
klopt, maar de rusland trollen, doen er alles aan om te laten denken dat rusland enige relevantie heeft.

Landen als Sirlanka wie zonder olie zitten, nood toestand uit geroepen, hebben geen sancties lopen. Hongarije gas problemen, maar wel afspraken met Rusland.

Gas problemen zijn er doordat volume laag is en hierdoor mensen heel veel geld kunnen verdienen met vat (niet alleen rusland), en door oorlog van rusland (onzekerheid In de wereld markt) blijft dit volume lag en de prijs dus hoog.

Dus inflatie is overal door het oppotten van cash tijdens covid, en het verlagen van de productie, want tijdens covid daalde prijzen.

Nu is dus aanbod laag en vraag is hoog.
pi_205742624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
En wat is dan nu je antwoord? Na zijn lijst met bronnen? #nieuwsgierig.
#Durftevragen.

Die zien we niet meer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205742626
quote:

[..]
Makkelijk praten als buitenstaander. Als Rutte nu elke week gefotografeerd wordt in de kroeg tot in de late uurtjes terwijl het volk amper te eten heeft is Nederland ook te klein. Zeker als hij dat met peperdure celebtrities zit te doen.
pi_205742630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:10 schreef quirina het volgende:
Paar jaar terug hier overnacht: https://www.marriott.com/(...)24-b197-a979c79310b0

Voormalige gevangenis, nu een luxe hotel. Was wel erg tof :D

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:20:09 #36
36431 bleiblei
pi_205742642
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:17 schreef Confetti het volgende:

[..]
Makkelijk praten als buitenstaander. Als Rutte nu elke week gefotografeerd wordt in de kroeg tot in de late uurtjes terwijl het volk amper te eten heeft is Nederland ook te klein. Zeker als hij dat met peperdure celebtrities zit te doen.
Zolang ie niet de rekening van Lil' Kleine met de CC van de zaak betaald en hij niet aan het partyen is in het torentje. Kan ik er niet wakker van liggen :P .
pi_205742661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik spreek regelmatig met Finnen en onder het gewone volk is er helemaal niemand die haar dat feestje kwalijk neemt. Het is gewoon de oppositie die daar een punt van maakt, en tsja...daar is het oppositie voor. Spijkers op laag water zoeken noem je zoiets.
Het enige wat ik hoor van m'n vriendin en haar familie, en ook een paar Finse vrienden, is dat ze het een beetje raar vinden dat een politicus zich graag omringt met celebrities. Maar dat ze feestjes viert, soit.
pi_205742664
quote:

[..]
Dit was erchter gewoon bij haar(?) thuis. En thuis kun je gewoon lekker goedkoop Klok drinken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205742678
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit was erchter gewoon bij haar(?) thuis. En thuis kun je gewoon lekker goedkoop Klok drinken.
Karhu in dit geval 14.gif
pi_205742697
En daarna lekker de Finse sauna in.
pi_205742698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
In mijn optiek is de oppostie er vooral om de regering scherp te houden en ter verantwoording te roepen als dat regeren niet goed gaat. Niet om te zaniken over de premier die eens een feestje heeft.

En dat is precies in een notedop het probleem op dit moment: dat het kennelijk de bedoeling is zoveel mogelijk spijkers op laag water te zoeken en mensen van van alles te beschuldigen in de hoop dat je er zelf op een of andere manier beter uit komt.
pi_205742703
quote:

[..]
Als een premier niet eens een keer per week uit de band zou mogen springen zonder dat daarover gezanikt wordt, dan is het volk diep gezonken.
pi_205742704
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:25 schreef quirina het volgende:
En daarna lekker de Finse sauna in.
En daarna een ijsduik nemen O+
pi_205742746
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als een premier niet eens een keer per week uit de band zou mogen springen zonder dat daarover gezanikt wordt, dan is het volk diep gezonken.
als de finnen honger lijden (wat dus gelul) en zich druk maken over haar verjaardagsfeestje (wat gewoon rusisch getrol is), dan moeten ze misschien wat harder werken, en minder lullen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:32:40 #45
pi_205742755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vroeg om voorbeelden waarin ik dat argument gebruik om me uit de discussie terug te trekken, niet om een voorbeeld waarin jij tegen iemand anders zegt dat ik dat doe zonder ook maar een woord van mij daarin. Maar dat begrijp je zelf ook wel, mag ik hopen.
Nee, daar begrijp ik helemaal niets van. Je vroeg om een voorbeeld, punt.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:33:54 #46
pi_205742763
quote:

[..]
De NATO en EU hebben briljante strategen die Rusland iedere keer weer een loer draaien. :Y
pi_205742787
25 doden inmiddels door de raketaanval op het treinstation in Chaplyne...
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:36:38 #48
38496 Perrin
pi_205742795
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:35 schreef Barbusse het volgende:
25 doden inmiddels door de raketaanval op het treinstation in Chaplyne...
Nare terreurstaat, IS is er niks bij.
pi_205742870
quote:

[..]
De gezamenlijke inval met nazi Duitsland in Polen in september 1939 maakt de Russen tevens tot medeveroorzaker van WO II. Dat nazi Duitsland hen vervolgens in 1941, vergezeld van gruwelijkheden en misdaden tegen de mensheid, binnenviel pleit Rusland dan ook niet vrij van het feit dat ze net zo schuldig zijn aan het uitbreken van WO II als nazi Duitsland.

Om nog maar te zwijgen over het Russische kolonialisme in Oost-Europa; in Oost-Europa werd de ene bezetter gewoon vervangen door de andere en aan die bezetting kwam pas in 1989/1990 een eind.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205742871
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nare terreurstaat, IS is er niks bij.
Rusland is inderdaad verworden tot niks meer dan een terroristenstaat :{
pi_205742892
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het enige wat ik hoor van m'n vriendin en haar familie, en ook een paar Finse vrienden, is dat ze het een beetje raar vinden dat een politicus zich graag omringt met celebrities. Maar dat ze feestjes viert, soit.
Finnen houden wel van een slokkie, dus er zullen er weinig zijn die daar een probleem in zien.
pi_205742904
quote:

[..]
...
Of je moet feesten met je rijke vriendjes op een moment dat een deel van jouw bevolking te horen heeft gekregen dat ze door jouw beleid straks Tussen de 700 en 100 aan energie mogen aftikken, is aan jou.

Het creeert wel een pregnant beeld van narcisme en schijt hebben aan de onderklasse.
pi_205742914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Finnen houden wel van een slokkie, dus er zullen er weinig zijn die daar een probleem in zien.
Zoals ik Finnen ken zijn ze sowieso meer van het live and let live principe.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:50:12 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205742917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:48 schreef riazop het volgende:

[..]
Of je moet feesten met je rijke vriendjes op een moment dat een deel van jouw bevolking te horen heeft gekregen dat ze door jouw beleid straks Tussen de 700 en 100 aan energie mogen aftikken, is aan jou.

Het creeert wel een pregnant beeld van narcisme en schijt hebben aan de onderklasse.
Meisje toch! Wat vreselijk. Nog vreselijker dan Putin die duizenden Oekrainers laat vermoorden bedoel je dan toch?

Narcisme is helemaal grappig uit de mond van een Putin en Trump fan
pi_205742921
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja bepaalde users zijn ook vooral hun eigen onderbuik aan het projecteren op de Finse bevolking.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205742935
quote:

[..]
...
Die teest was gedaan 48 uur na dat feestje. Dan vind je niks meer.

Van mij mag ze trouwens best een xtc'tje slikken, coke snuiven of ghb wegtikken. Alleen zijn het wel producten die door haar eigen regering zijn verboden. Maar misschien geld tdat niet voor politic?
pi_205742946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:51 schreef riazop het volgende:

[..]

Van mij mag ze trouwens best een xtc'tje slikken, coke snuiven of ghb wegtikken. Alleen zijn het wel producten die door haar eigen regering zijn verboden. Maar misschien geld tdat niet voor politic?
:')
pi_205742948
quote:

[..]

Als ik nu een snuif coke neem, is dat over 48 uur nog niet uit mijn systeem hoor, dat duurt wel wat langer.
pi_205742964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Meisje toch! Wat vreselijk. Nog vreselijker dan Putin die duizenden Oekrainers laat vermoorden bedoel je dan toch?

Narcisme is helemaal grappig uit de mond van een Putin en Trump fan
Putin laat zijn volk niet verhongeren en staat niet op feestjes te snuiven voor de camera. Putin is eigenlijk een voorbeeld voor velen met zijn sobere leven in de bunker.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:55:03 #60
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_205742974
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Putin laat zijn volk niet verhongeren en staat niet op feestjes te snuiven voor de camera. Putin is eigenlijk een voorbeeld voor velen met zijn sobere leven in de bunker.
Doe mij ook zo'n bunker. Die dacha kost meer dan ik in mijn hele leven op zou kunnen snuiven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:55:40 #61
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205742978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als ik nu een snuif coke neem, is dat over 48 uur nog niet uit mijn systeem hoor, dat duurt wel wat langer.
Je moet iets doen om de aandacht af te leiden van de echte schandalen in de wereld he? Het is als het piano-schetsje van Zelensky. Oh oh wat erg!

Alles om de aandacht af te leiden van een dictator die duizenden burgers, inclusief baby's en bejaarden vermoord, die systematisch vrouwen laat verkrachten, die bewust winkelcentra en stations bestookt, die genocide pleegt.
pi_205742985
quote:

[..]

Wat lul jij nou man :')
pi_205743003
twitter

Nu de paspoorten en toeristen nog :)
pi_205743015
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als onze vriend Zelenski gaat feesten met Hollywoodsterren is het huis te klien hoor. Maak je geen illusies.
Zelfs zijn eigen klan zou haar bedenken hebben.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:02:14 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205743033
Ja goed verhaal man. Echt waar.
Huilen dan.
pi_205743037
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
En wie gaat die 500 pm extra energiekosten betalen? "live and let live" levert niks op
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:03:12 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205743042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:02 schreef riazop het volgende:

[..]
En wie gaat die 500 pm extra energiekosten betalen? "live and let live" levert niks op
Wie stel jij voor dat het gaat betalen?
Huilen dan.
  Moderator donderdag 25 augustus 2022 @ 16:03:59 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205743055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:00 schreef riazop het volgende:

[..]
Als onze vriend Zelenski gaat feesten met Hollywoodsterren is het huis te klien hoor. Maak je geen illusies.
Zelfs zijn eigen klan zou haar bedenken hebben.
finland zit dan ook in een wat andere situatie dan Oekraine atm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205743058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 01:28 schreef Barbusse het volgende:
Wat is eigenlijk de echte redenatie van users als riazop en Tobias19xx dat Rusland het recht heeft om weer een soeverein land binnen te vallen? Oprechte vraag.
Komt hier nog een antwoord op? @riazop @Tobias19xx
pi_205743064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat lul jij nou man
Drugs zijn in Finland verboden.
pi_205743068
quote:

[..]
Ga toch heen, zelfs hier in Nederland maken we ons er niet eens druk om.
pi_205743077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:05 schreef riazop het volgende:

[..]
In Nederland ook.
pi_205743100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ga toch heen, zelfs hier in Nederland maken we ons er niet eens druk om.
Ach, wacht maar dat de rekeningen op de deurmat vallen.
Ik verheug me er nu al op.
Dan gaat het gepiep beginnen.
pi_205743107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:08 schreef riazop het volgende:

[..]
Ach, wacht maar dat de rekeningen op de deurmat vallen.
Ik verheug me er nu al op.
Dan gaat het gepiep beginnen.
Waarom verheug je je daarop?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:10:37 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_205743122
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De Putin die opzettelijk een mondiale voedselcrisis heeft veroorzaakt, die Putin? Leider van de Russen die bij de inval in Oekraine van verbazing omvielen dat ze lantarenpalen en riolering hadden in Oekraïne?
pi_205743163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:09 schreef mcmlxiv het volgende:
En dan dat Finse wijf. Sowieso, een wijf als premier! Wie heeft dat bedacht?
Dat ze vrouw is zal me mijjn reet roesten.

Het is toch wel een heel ander niveau dan een Thatcher of Merkel.
pi_205743164
quote:

[..]
Maar zie je überhaupt nog een scenario voor je waarin die energiekosten niet gaan stijgen?
pi_205743182
quote:

[..]
Je suggestie dat ze drugs zou hebben gebruikt is een wanhopige poging tot deflectie van de gruwelijkheden die Rusland uithaalt in Oekraïne.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:16:25 #79
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205743184
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, daar begrijp ik helemaal niets van. Je vroeg om een voorbeeld, punt.
Tja, dan heeft het weinig zin. Ik vroeg om voorbeelden waarin ik iets structureel doe waarvan jij me beschuldigt, niet om voorbeelden waarin jij slechts zegt dat ik dat doe. Hier komen we verder toch niet uit, want je bent niet bereid om serieus te antwoorden met een concreet voorbeeld van mijn hand. Dat kan ook niet, want die voorbeelden zijn er niet. Maar goed, je hebt weer even feitenvrij iemand persoonlijk kunnen zwartmaken. Chapeau.
pi_205743203
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wie stel jij voor dat het gaat betalen?
Met de in beslag genomen miljarden van Russische oligarchen een idee?
pi_205743225
Er is is geen sprake van een discussie als je niet inhoudelijk op vragen ingaat natuurlijk.
pi_205743259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat eerder een beeld schetst van narcisme en schijt hebben aan je medeburgers zijn de paleisjes van Poetin en de jachten en optrekjes van de oligarchen.

Dan heb je de mogelijkheid om je land mee te laten doen in de vaart der volkeren, geholpen door Merkel, en dan investeer je in casinokapitalisme en een imperialistisch waandenkbeeld, gebaseerd op angst.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:23:15 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205743263
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

Nu de paspoorten en toeristen nog :)
En iedereen die is gearresteerd mag van de Russische ambassadeur naar Rusland :D Mooie deal! Zoiets mag de Russische ambassade hier ook wel doen.
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:23:42 #84
38496 Perrin
pi_205743270
Hopen dat de brandstof koel genoeg blijft.

twitter
pi_205743290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:23 schreef Perrin het volgende:

[ twitter ]
Volgens mij was er eerder vandaag ook een kleine brand gemeld vlakbij de centrale :{
pi_205743304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:23 schreef Perrin het volgende:

[ twitter ]
Ben benieuwd of dit Chernobyl 2.0 gaat worden. Het had allang fout kunnen gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205743308
quote:
84s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En iedereen die is gearresteerd mag van de Russische ambassadeur naar Rusland :D Mooie deal! Zoiets mag de Russische ambassade hier ook wel doen.
[ twitter ]
Hoef je niet eens voor gearresteerd te worden. (Dubbel) Paspoort inleveren en verbranden of opdonderen en de eerste tig jaar niet meer naar binnen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:29:51 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205743326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Hoef je niet eens voor gearresteerd te worden. (Dubbel) Paspoort inleveren en verbranden of opdonderen en de eerste tig jaar niet meer naar binnen.
:Y
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:30:30 #89
36431 bleiblei
pi_205743332
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Komt hier nog een antwoord op? @:riazop @:Tobias19xx
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Sandman, Riazop en Tobias, 1 persoon is. Zodra er een duidelijke niet te ontwijken vraag gericht aan 1 van de 3 gepost wordt. Verdwijnt die en popt direct de volgende op om weer door te gaan met zuigen.
pi_205743335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben benieuwd of dit Chernobyl 2.0 gaat worden. Het had allang fout kunnen gaan.
Dacht dat het IAEA dichtbij een akkoord was vandaag over toegang tot de centrale. Nog niets weer over gehoord.
Als dit soort "doelwitten" in de vuurlinie staan moet er allang met een VN-mandaat iets geregeld worden.

Maar goed, ook dit komt op het konto van de Russen. Hopen op een voor langere tijd westen oostenwind

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 25-08-2022 16:47:20 ]
pi_205743371
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dacht dat het IAEA dichtbij een akkoord was vandaag over toegang tot de centrale. Nog niets weer over gehoord.
Als dit soort "doelwitten" in de vuurlinie staan moet er allang met een VN-mandaat iets geregeld worden.

Maar goed, ook dit komt op het konto van de Russen. Hopen op een voor langere tijd oostenwind
Westenwind. Hoe dan ook.
pi_205743382
quote:

[..]
Naja. De reputatie van AZOV helpt ook niet echt he.
pi_205743485
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Westenwind. Hoe dan ook.
Scherp :') +1
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:49:48 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205743508
Hoe gevaarlijk is dit? Is er geen noodstroom?
pi_205743514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Scherp :') +1
8-)
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:50:29 #96
pi_205743519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:16 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, dan heeft het weinig zin. Ik vroeg om voorbeelden waarin ik iets structureel doe waarvan jij me beschuldigt, niet om voorbeelden waarin jij slechts zegt dat ik dat doe. Hier komen we verder toch niet uit, want je bent niet bereid om serieus te antwoorden met een concreet voorbeeld van mijn hand. Dat kan ook niet, want die voorbeelden zijn er niet. Maar goed, je hebt weer even feitenvrij iemand persoonlijk kunnen zwartmaken. Chapeau.
Jij doet jouw werk, ik het mijne.
pi_205743542
quote:
84s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:49 schreef Starhopper het volgende:
Hoe gevaarlijk is dit? Is er geen noodstroom?
Wat ik op reddit lees zijn er diesel generatoren, mogelijk is de diesel wel al gejat. Er schijnt ook een kolencentrale te zijn maar of die operationeel is (het lijkt er wel op).
  donderdag 25 augustus 2022 @ 16:55:16 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205743575
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat ik op reddit lees zijn er diesel generatoren, mogelijk is de diesel wel al gejat. Er schijnt ook een kolencentrale te zijn maar of die operationeel is (het lijkt er wel op).
Laten we er dan maar het beste van hopen ;(
pi_205743616
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 16:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dit soort mensen verheugt zich ook op het moment dat we allemaal dood neer gaan vallen als gevolg van de bijwerkingen van onze experimentele vaccinatie.
anonieme razernist
pi_205743662
quote:

[..]
Coke is hier ook verboden, maar als ik nu een belletje pleeg heb ik over een kwartier een paar gram op tafel liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')