Zou wel verfrissend zijn na de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of iedereen gaat dood en alles gaat naar de kloten
Ja en dan in een paar delenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Duurt nog dik twee jaartjes voor seizoen 5.
Mooi, wat een nutteloze toevoeging was dat voor de main castquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef Rnie het volgende:
Argyle komt niet terug.
https://www.reddit.com/r/StrangerThings/comments/1946e0o/_/
Ik hoop dat het laatste seizoen wekelijks wordt gedropt, in plaats van alles in 1 of 2 delen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en dan in een paar delen
[..]
Mooi, wat een nutteloze toevoeging was dat voor de main cast![]()
Het is onzinnig. Ze claimen constant dat de visual effects extreem veel tijd in beslag nemen. Het is er imo echt niet aan af te zien. Mooi hoor, maar niet meer dan dat.quote:
Wekelijks? Dan mogen ze Netflix wel weer opdoeken. Ben echt zo klaar met die wekelijkse afleveringen. Dan maar een part 1 en 2.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het laatste seizoen wekelijks wordt gedropt, in plaats van alles in 1 of 2 delen.
Op zijn vroegst in 2025, maar zo te zien gaat dat dan eind 2025 worden en anders 2026.quote:
Dat gaat nooit gebeuren, helaas. Werden er maar weer meer series gewoon wekelijks uitgebracht, dan was het tenminste nog leuk om er online een beetje over te ouwehoeren enzo. Topics over veel series zijn ook om de haverklap dood omdat een serie in één keer online gepleurd wordt en iedereen natuurlijk op andere momenten kijkt, waardoor je in principe wel uit een topic weg blijft omdat je geen spoilers wilt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het laatste seizoen wekelijks wordt gedropt, in plaats van alles in 1 of 2 delen.
Bij meerderen moet ik toch even heel intens naar het gezicht staren om te zien wie het nou isquote:
Ah, dan mis ik die steeds of kijk ik precies de verkeerdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:26 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie anders nog genoeg series langskomen waar er wekelijks afleveringen gedropt worden. Misschien met een eerste drop van drie a vier afleveringen, maar daarna per stuk.
Reacher, Rings of Power, Wheel of Time om er maar een paar te noemen. Dus zo vreemd is dat niet.
Geen datum vooralsnog ... Mijn vermoeden zal Oktober 2025 zijn ofzoquote:
Zal ook wel de CGI zijn, denk ik. Duurt inderdaad lang.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geen datum vooralsnog ... Mijn vermoeden zal Oktober 2025 zijn ofzo![]()
Kijkend naar voorgaande jaren blijf ik het een beetje belachelijk vinden hoelang ze bij Stranger Things doen over het editen.
Wie is die chick in de thumbnail ookalweer?quote:
Nancy, de zus van Mike.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die chick in de thumbnail ookalweer?
Robin dan?quote:
Dat is One ☝quote:Op maandag 15 juli 2024 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die chick in de thumbnail ookalweer?
Dé namen van de 8 afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:32 schreef Aether het volgende:
Namen acht afleveringen seizoen 5.
Bekijk deze YouTube-video
Enige datum is "2025".quote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Dé namen van de 8 afleveringen![]()
Alsof dat iemand interesseert..
Eigenlijk wel sielugh hoe zo'n top-serie zich door de marketing heen wurmt..(In mijn geval zou een abonnement op netflix nemen dit de enige reden zijn, laatste seizoen van ST)
Voor mij, als fan van het eerste uur, word ik hier niet heel warm van.
Liever een datum wanneer!
No offense @:Aether !
Ze zijn wel een stuk ouder geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongste kids zijn ondertussen 22-23 jaar. Acteur Steve is ondertussen al 30+ jaar. Het kan nog netquote:Op woensdag 6 november 2024 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk ouder geworden.
De vraag is wie er in "the rightside up" blijven en wie voor altijd in "the upside down" blijven steken. Het kan niet zo zijn dat de serie 100% een happy end gaat krijgen voor de hoofdrolspelers. Mijn kritiek is dat er in de voorgaande seizoenen veels te weinig heavy moments waren voor de hoofdrolspelers. Een Max hadden ze bijvoorbeeld gewoon moeten afmaken in seizoen 4.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De naam van de laatste aflevering is The Rightside Up. Klinkt in ieder geval als een happy end....?
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
De vraag is wie er in "the rightside up" blijven en wie voor altijd in "the upside down" blijven steken. Het kan niet zo zijn dat de serie 100% een happy end gaat krijgen voor de hoofdrolspelers. Mijn kritiek is dat er in de voorgaande seizoenen veels te weinig heavy moments waren voor de hoofdrolspelers. Een Max hadden ze bijvoorbeeld gewoon moeten afmaken in seizoen 4.
Laat het Max maar niet horen...quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.
-knip-
Ik heb eigenlijk het idee dat de serie zal eindigen met ook het einde van Eleven.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.
Ben erg benieuwd naar seizoen 5
Geinig hoe de één echt 25 jaar ouder lijkt dan in het begin en de ander misschien drie jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Seizoen 4 eindigde nou niet bepaald met het gevoel dat alles voor nu even ok wasquote:Op donderdag 7 november 2024 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De namen van de episodes als eerste bekend maken is inmiddels traditie.
Opvallend is dat de serie zich in Fall 1987 afspeelt. Dat is 1,5 jaar na seizoen 4. Ik verwacht de serie dan ook omstreeks herfst 2025 op Netflix.
De naam van de laatste aflevering is The Rightside Up. Klinkt in ieder geval als een happy end....?
Daarom zei ik ook vooralquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Laat het Max maar niet horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nou, dit jaquote:
De reden waarom ik mij verheug(de) op seizoen 5, is dat het mysterie van the upside down wordt ontrafelt. Ik neem aan dat dat dus in deze theatershow/prequel verwerkt zit?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Stranger Things: The First Shadow in the West End gezien en het was echt geweldig.
hoedan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Stranger Things: The First Shadow in the West End gezien en het was echt geweldig.
Het is vooral een oorsprong van Henry/Vecna, maar de upside down komt zeker ook aan bod, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
De reden waarom ik mij verheug(de) op seizoen 5, is dat het mysterie van the upside down wordt ontrafelt. Ik neem aan dat dat dus in deze theatershow/prequel verwerkt zit?
Goed verhaal, goed verteld, maar ook echt indrukwekkende toneeltechniek. Special effects, gebruik van de ruimte, gewoon de hele onderdompeling die je als publiek ondergaat. Veel verrassingen en zo. Echt gaaf.quote:
Oh ik dacht dat dit iets was wat nog uit moest komen en begreep niet waar je het gezien had.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is vooral een oorsprong van Henry/Vecna, maar de upside down komt zeker ook aan bod, ja.
[..]
Goed verhaal, goed verteld, maar ook echt indrukwekkende toneeltechniek. Special effects, gebruik van de ruimte, gewoon de hele onderdompeling die je als publiek ondergaat. Veel verrassingen en zo. Echt gaaf.
Ik vond het ook echt waanzinnigquote:Op maandag 31 maart 2025 15:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is vooral een oorsprong van Henry/Vecna, maar de upside down komt zeker ook aan bod, ja.
[..]
Goed verhaal, goed verteld, maar ook echt indrukwekkende toneeltechniek. Special effects, gebruik van de ruimte, gewoon de hele onderdompeling die je als publiek ondergaat. Veel verrassingen en zo. Echt gaaf.
Nou ja, zoals ik zei dus: in the West End. Maar ik realiseer me dat niet iedereen weet wat dat is.quote:Op maandag 31 maart 2025 @ 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit iets was wat nog uit moest komen en begreep niet waar je het gezien had.
niet te vinden op torrents/nieuwsgroepen iig
Nou had ik je bericht even (heel) vluchtig gelezen maar een geografische aanduiding was me ook ontgaan. Ik dacht dat "Stranger Things: The First Shadow in the West End" de volledige titel wasquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:59 schreef Breuls het volgende:
Maar ik realiseer me dat niet iedereen weet wat dat is.
Ik ken alleen west end girlsquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik zei dus: in the West End. Maar ik realiseer me dat niet iedereen weet wat dat is.
Da's de naam voor de theaters in en om de West End-regio in London. Feitelijk het Broadway van deze kant van de oceaan. Het toneelstuk heeft daar eerst gespeeld en verhuist nu naar Broadway.
Ik weet niet of het gefilmd is, maar het lijkt me niet super waarschijnlijk dat je er een bootleg van gaat vinden.
Ik heb liever gewoon een keer een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:08 schreef Aether het volgende:
15 april
[ afbeelding ]
Behind the Curtain: Stranger Things The First Shadow
Neem een kijkje achter de schermen met de cast en crew van 'Stranger Things: The First Shadow', de bekroonde theratervoorstelling die het Hawkins-universum uitbreidt.
Voor wie ook geen idee heeft/hadquote:
Aka 001quote:Op woensdag 23 april 2025 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor wie ook geen idee heeft/had
Die eerste is de acteur die Vecna speelt.
Dat heb ik ook, tot ik vijftien seconden bezig ben met de eerste nieuwe aflevering als het eindelijk zo ver isquote:Op zondag 4 mei 2025 15:06 schreef quirina het volgende:
Ach ja, duurt nou zo lang dat het mijn interesse een beetje heeft verloren.
Ach, daar zijn de recaps wel voor. Zal vast online moeten, maar de fijnste series beginnen een nieuw seizoen met een kort overzicht van wat er voorafgaand gebeurdequote:Op zondag 4 mei 2025 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me de laatste scène wel, en dat die rooie in coma in het ziekenhuis ligt omdat ze mentaal met Vecna aan het knokken is, maar verder is me veel ontschoten.
Dat van Eleven vond ik veel te uitgerekt. Die laatste scene was inderdaad geweldig en Bush ook maar daarvoor hoefde het seizoen geen 14 uur te duren.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond de origins van Eleven en Vecna toch wel interessant, en het verhaallijn van Max met that scène begeleid door Kate Bush (kippenvel!) was ook wel een hoogtepunt mijns inziens 👍🏼
Ja, dit.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, tot ik vijftien seconden bezig ben met de eerste nieuwe aflevering als het eindelijk zo ver is
26 november, kerst en oudjaarsavond dus.quote:
Zal wel vooral de postproductie zijn die zo lang duurt, met alle special effects.quote:
Het heeft te lang geduurd, maar daardoor zijn wij wel van plan seizoenen 1 t/m 4 te bingen voordat we aan S5 beginnen, erg veel zin in. Seizoen 5 lijkt inderdaad de trend van seizoen 4 te volgen met afleveringen van 100 - 180 minuten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Moet wel eerder bekennen dat mijn interesse een beetje is weg gezakt na zolang wachten maar goed alsnog ga ik het laatste seizoen wel kijken want vorige seizoenen waren ook leuk.
Vecna als main antagonist is fucking boring. Ik hoop echt dat hij niet hij de topdog is, maar de entiteit waar de mind flayer uit gemaakt is.quote:
Het zou cool zijn als daar nog een zijpad in gemaakt kan worden ja, met een DnD metafoortje erbij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vecna als main antagonist is fucking boring. Ik hoop echt dat hij niet hij de topdog is, maar de entiteit waar de mind flayer uit gemaakt is.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Elan het volgende:
Het is echt te lang geleden ik ben zowat vergeten waar seizoen 4 over ging en hoe het precies eindigde.
Zo zal het wel geëindigd zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige dat ik hoop, is dat het niet weer eindigt met Eleven die haar handen uitsteekt en met haar matige acteerkwaliteiten "Aaaaaahhhjjjjj!" schreeuwt.
Iets met Vecnaquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:28 schreef Elan het volgende:
Het is echt te lang geleden ik ben zowat vergeten waar seizoen 4 over ging en hoe het precies eindigde.
Een vreemd monster leek lange tijd een dreiging te zijn maar dit werd op het laatste moment afgewendquote:
Allemaal dood, dan schrikt Will ineens wakker omdat hij naar school moet. Hij is weer een jong ventje en vergeet de droom al heel gauw. Einde.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:00 schreef Rnie het volgende:
Het enige zwakke punt aan deze serie is de terughoudendheid om hoofdpersonages om te brengen. Ik had echt gehoopt dat er in seizoen 4 minstens twee belangrijke personages het loodje zouden leggen, maar helaas.
Laten we hopen dat seizoen 5 wél wat vuurwerk brengt op dat vlak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |