Dat is One ☝quote:Op maandag 15 juli 2024 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is die chick in de thumbnail ookalweer?
Dé namen van de 8 afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:32 schreef Aether het volgende:
Namen acht afleveringen seizoen 5.
Bekijk deze YouTube-video
Enige datum is "2025".quote:Op woensdag 6 november 2024 20:15 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Dé namen van de 8 afleveringen![]()
Alsof dat iemand interesseert..
Eigenlijk wel sielugh hoe zo'n top-serie zich door de marketing heen wurmt..(In mijn geval zou een abonnement op netflix nemen dit de enige reden zijn, laatste seizoen van ST)
Voor mij, als fan van het eerste uur, word ik hier niet heel warm van.
Liever een datum wanneer!
No offense @:Aether !
Ze zijn wel een stuk ouder geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongste kids zijn ondertussen 22-23 jaar. Acteur Steve is ondertussen al 30+ jaar. Het kan nog netquote:Op woensdag 6 november 2024 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk ouder geworden.
De vraag is wie er in "the rightside up" blijven en wie voor altijd in "the upside down" blijven steken. Het kan niet zo zijn dat de serie 100% een happy end gaat krijgen voor de hoofdrolspelers. Mijn kritiek is dat er in de voorgaande seizoenen veels te weinig heavy moments waren voor de hoofdrolspelers. Een Max hadden ze bijvoorbeeld gewoon moeten afmaken in seizoen 4.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De naam van de laatste aflevering is The Rightside Up. Klinkt in ieder geval als een happy end....?
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
De vraag is wie er in "the rightside up" blijven en wie voor altijd in "the upside down" blijven steken. Het kan niet zo zijn dat de serie 100% een happy end gaat krijgen voor de hoofdrolspelers. Mijn kritiek is dat er in de voorgaande seizoenen veels te weinig heavy moments waren voor de hoofdrolspelers. Een Max hadden ze bijvoorbeeld gewoon moeten afmaken in seizoen 4.
Laat het Max maar niet horen...quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.
-knip-
Ik heb eigenlijk het idee dat de serie zal eindigen met ook het einde van Eleven.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist omdat het tot nu toe vooral goed afloopt voor de hoofdrolspelers verwacht ik niet dat ze dat nu ineens gaan veranderen eigenlijk.
Ben erg benieuwd naar seizoen 5
Geinig hoe de één echt 25 jaar ouder lijkt dan in het begin en de ander misschien drie jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:26 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Seizoen 4 eindigde nou niet bepaald met het gevoel dat alles voor nu even ok wasquote:Op donderdag 7 november 2024 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De namen van de episodes als eerste bekend maken is inmiddels traditie.
Opvallend is dat de serie zich in Fall 1987 afspeelt. Dat is 1,5 jaar na seizoen 4. Ik verwacht de serie dan ook omstreeks herfst 2025 op Netflix.
De naam van de laatste aflevering is The Rightside Up. Klinkt in ieder geval als een happy end....?
Daarom zei ik ook vooralquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Laat het Max maar niet horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nou, dit jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |